ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، از 1.9 تریلیون دلار فراتر رفت

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، از 1.9 تریلیون دلار فراتر رفت

در یک جمله‌ی کوتاه می‌توانیم بگوییم که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، از مجتمع آرامکو عربستان بیشتر شده است! با رشد و صعودی که روند آن بار دیگر برای کرپتوکارنسی شروع‌شده است، یک رکورد تاریخی دیگر برای این حوزه به ثبت رسیده است و در آستانه‌ی 2 تریلیون دلار قرار دارد. بر اساس آمار و داده‌های اطلاعاتی از منابع نظارتی بر این بازار، در تاریخ 31 ماه مارچ سال 2021 ارزش کل بازار به بالای 1.9 تریلیون دلار رسید و حتی در پایان روز به عدد 1.99 تریلیون نیز رسید اما در رسیدن به 2 تریلیون ناکام ماند!

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

با انجام یک اصلاح بعدازاین رشد، ارزش کل بازار به 1.89 تریلیون دلار رسید و حدود 100 میلیارد دلار کاهش یافت. درحالی‌که ارزش بازار به بالاترین حد در تاریخ خود رسیده است، این رقم از ارزش مجتمع نفت و گاز آرامکوی عربستان صعودی بیشتر شده است. آرامکو را می‌توان در رتبه‌ی دومین شرکت‌های ارزشمند دنیا، پس از اپل دانست. بر اساس گزارش و آمار TradingView در حال حاضر ارزش مجتمع آرامکو چیزی در حدود 1.86 تریلیون دلار است. اگر نگاهی به ارزش شرکت‌های بزرگ در دنیا بی اندازیم، گوگل با 1.7 و آمازون با 1.5 تریلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند و حالا می‌توان حوزه‌ی کریپتو کارنسی را با غول‌های تجاری و اقتصادی دنیا مقایسه کرد و این یک پیشرفت بزرگ برای آن به‌حساب می‌آید.

 

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

پتانسیل و قدرت کریپتو کارنسی را زمانی بیشتر درک خواهید کرد متوجه شوید همین شرکت‌های بزرگ در حال خرید ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها هستند. این موضوع به آن معناست که در آینده این بازار به‌قدری بزرگ و پرسود خواهد شد که این شرکت‌ها به‌عنوان سرمایه‌گذاری و یا برای نگه‌داری دارایی خود، ازاین‌گونه ارزها استفاده می‌کنند. اخیراً کمپانی‌های بزرگی مانند تسلا و میکرو استراتژی، میلیاردها دلار را برای خرید بیت کوین و دیگر رمز ارزها صرف کرده‌اند و همچنین کمپانی‌هایی مانند مایکروسافت، حاضر به فروش محصولات و خدمات خود با پرداخت بیت کوین شده‌اند.
باید منتظر ماند و دید در چه زمانی و با چه سرعتی، بیت کوین و دیگر رمز ارزها می‌توانند امپراتوری خود را بر اقتصاد دنیا تحمیل کنند!

شما هم‌وطنان عزیز می‌توانید اخبار بیت کوین و به‌طورکلی کریپتوکارنسی را در وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره از تازه‌های این حوزه مطلع شوید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

منبع: https://cointelegraph.com/news/total-crypto-market-capitalization-posts-new-all-time-high-above-1-9t

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.