اخبار 1 شهریور | مهم ترین اخبار فارکس

اخبار 1 شهریور | مهم ترین اخبار فارکس

اخبار امروز را با دلار آمریکا با نام مستعار پادشاه آغاز می کنیم.

دلار امروز توانست قدرت خود را حفظ کند و هفته کاری فارکس را آغاز کند. هفته گذشته شاخص دلار آمریکا نماد dxy عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و 2.30+ افزایش یافت.

دلار امروز توانست به 108.47 برسد و در حال حاضر در حدود قیمت 108.34 معامله می شود.

با شکستن سطح مقاومت کلیدی در حدود 1780 دلار در روز چهارشنبه، طلا به حدود 1742 دلار سقوط کرد. این پایین ترین قیمت طلا در سه هفته اخیر است.

دلیل اصلی کاهش طلا، تقویت کلی دلار آمریکا در بازار است.

 

[irp posts=”55489″ name=”در مارکت فارکس چه اتفاقاتی می افتد”]

 

جفت ارز محبوب EUR/USD که بالاترین حجم معاملات روزانه را در بازار فارکس دارد، پس از شکستن سد مقاومتی قوی در حدود 1.02 شروع به کاهش کرد.

در حال حاضر، جفت ارز یورو و دلار آمریکا 1.0008 قیمت دارد. این دومین بار است که نرخ برابری یورو به دلار یکسان می شود. دلیل اصلی تقویت دلار آمریکا، گمانه زنی های شدید در مورد افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای نشست سپتامبر آن است.

البته بازار در مورد این رویداد به توافق نرسیده است. بر اساس یک نظرسنجی مجاز از 94 اقتصاددان، تا کنون تنها 19 نفر از آنها به افزایش 75 مبنایی رای داده اند.

در جدیدترین اخبار، ابزار پیش بینی نرخ بهره گروه CME گزارش داد که 48.5 درصد از شرکت کنندگان انتظار افزایش 75 واحد پایه را دارند.

بد نیست بدانید که بانک مرکزی جمهوری خلق چین امروز به طور غیرمنتظره ای نرخ بهره یک ساله و پنج ساله را برای تقویت صادرات و اقتصاد چین کاهش داد.

این اقدام کذایی (حمایت از سیاست انبساطی) چین در آغاز هفته کاری فارکس به دلار استرالیا و دلار نیوزیلند کمک کرد تا در برابر رقیب قوی خود، دلار آمریکا مقاومت بیشتری نشان دهند.

علاوه بر این، امروز هیچ خبر مهم و حساسی در تقویم ارزی وجود ندارد، بنابراین همه نگاه ها به سیاست ملی ماه جولای بانک فدرال رزرو شیکاگو و گزارش داده های شاخص مسکن کانادا است. ، که فردا اعلام می شود.

 

[irp posts=”55400″ name=”گزارشاتی مینی بر تولیدات ناخالص در آمریکا”]

 

فراموش نکنید که رویداد اصلی هفته، سمپوزیوم سالانه جکسون هیل است که از پنجشنبه آغاز می شود.

سمپوزیوم مالی جکسون هول یک سمپوزیوم سالانه است که از سال 1978 توسط بانک فدرال رزرو کانزاس حمایت می شود و در جکسون هول، ویو برگزار می شود. هر ساله در این سمپوزیوم به موضوع مهم اقتصادی پیش روی اقتصاد جهانی پرداخته می شود. شرکت کنندگان در این گردهمایی، روسای برجسته بانک مرکزی، وزیران دارایی، کارشناسان دانشگاهی و بازیگران برجسته بازار مالی از سراسر جهان هستند.

این نشست توسط فعالان بازار به دقت زیر نظر خواهد بود زیرا اعلامیه های غیرمنتظره از سوی صاحبان وزن در سمپوزیوم می تواند بر بازارهای سهام جهانی و بازارهای مالی تأثیر بگذارد.

سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول یکی از قدیمی ترین کنفرانس های بانک مرکزی در جهان است. هدف از این رویداد ایجاد یک بحث آزاد است. هر سال، شرکت‌کنندگان بر اساس یک موضوع انتخاب می‌شوند و ملاحظات بیشتری برای ایجاد تنوع منطقه‌ای در میان شرکت‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود.

https://donyaye-trade.com/news/forex-news-august-8

[irp posts=”55360″ name=”بررسی جلسه فدرال رزرو آمریکا”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.