اخبار فارکس 18 مهر

  • GBP/USD پس از اعلام اقدامات حمایتی بیشتر از سوی بانک انگلستان، شتاب بیشتری گرفت.
  • نگرانی در مورد برنامه های اقتصادی دولت بریتانیا، ترس از رکود اقتصادی می تواند به عنوان یک عقب نشینی بر رشد عمل کند.
  • سیاست پولی سفت و سخت فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره با هدف کاهش ریسک برای دلار پایه است و باید روند صعودی را محدود کند.
  • جفت ارز GBP/USD عقب نشینی قوی اخیر خود را از نزدیک به نرخ 1.1500 متوقف کرد و خریداران بسیاری را در اولین روز هفته جدید جذب کرد.
  • قیمت‌های نقطه‌ای در اوایل جلسه اروپا افزایش یافتند و به بالای 1.1100 بازگشتند، اگرچه آنها اعتقاد صعودی ندارند.

بانک انگلستان از راه اندازی تسهیلات بازپرداخت موقت وثیقه (TECRF) برای حمایت از عملکرد بازار خبر داد. این به نوبه خود، به پوند انگلیس افزایش متوسطی داد و به جفت GBP/USD کمک کرد تا بیش از 50 پیپ را از 1.1050 یا پایین ترین سطح یک هفته اخیر جمعه گذشته بازیابی کند. با این حال، در بحبوحه نگرانی ها در مورد سیاست مالی دولت بریتانیا و ترس از رکود اقتصادی، افزایش چشمگیر آن بعید است.

 

[irp posts=”56580″ name=”اخبار فارکس / ضعیف شدن نرخ بهره – 12 مهر”]

 

در مقابل، دلار آمریکا در میان انتظارات قوی مبنی بر اینکه فدرال رزرو در چرخه افزایش تهاجمی نرخ بهره برای مهار تورم باقی بماند، ثابت بود. در واقع، بازارها با احتمال بیش از 80 درصدی که فدرال رزرو برای چهارمین روز متوالی در ماه نوامبر نرخ های بهره را افزایش دهد، 75 واحد  دیگر قیمت گذاری می کنند.

علاوه بر این، محیط کم خطر همچنان به عنوان یک باد مخالف برای دلار عمل می کند و به محدود کردن سود گروه GBP/USD در حال حاضر کمک می کند. احساسات بازار در میان ترس از سقوط مالی به دلیل افزایش سریع هزینه های استقراض و ریسک های حاکمیتی ضعیف است. این، همراه با تنش های تجاری بین ایالات متحده و چین، اشتهای سرمایه گذاران را برای این دارایی ضعیف می کند.

 

[irp posts=”56550″ name=”مهمترین رویدادهای کنونی فارکس/10مهر”]

 

در جدیدترین تحول، کاخ سفید کنترل صادرات را اعلام کرد که شرکت های چینی را از تراشه های نیمه هادی ساخته شده از تجهیزات آمریکایی قطع می کند. فعالان بازار محتاط بودند زیرا نگران بودند که هرگونه اقدام تلافی جویانه چین می تواند روابط تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان را بدتر کند و پیامدهای اقتصادی بیشتری داشته باشد. باید به حمایت از USD ادامه دهد و جفت GBP/USD را دست نخورده نگه دارد.

هیچ داده اقتصادی وجود ندارد که بتواند بر بازار روز دوشنبه تأثیر بگذارد. علاوه بر این، حجم معاملات کم به دلیل بازگشت روز کلمبوس در ایالات متحده، احتیاط را در قرار دادن شرط‌های صعودی در اطراف جفت GBP/USD تضمین می‌کند. بنابراین، عاقلانه است که منتظر خرید قوی دیگری برای تایید کف های کوتاه مدت حول 1.1050 باشید.

https://zburse.vip/forex/news/gbpusd-edges-higher-after-boe-announces-additional-measures,-lacks-any-followthrough

 

[irp posts=”56529″ name=”شاخص دلار آمریکا در جو منفی بازار ایالات متحده”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.