اخبار فارکس / ضعیف شدن نرخ بهره – 12 مهر

اخبار فارکس / ضعیف شدن نرخ بهره - 12 مهر

شاخص های سهام آسیایی و معاملات آتی آمریکا در حال افزایش هستند. داده های ضعیف اقتصادی ایالات متحده منجر به کاهش نرخ بهره برای سرمایه گذاران شده است و در نتیجه شاهد افزایش دارایی های پرریسک تر بوده ایم. دلار استرالیا نیز در واکنش به افزایش جزئی نرخ بهره ملی کاهش یافت.

روند ریسک در بازار شروع شد ه است!

 

شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه بیش از 1.6 درصد رشد کرد و در مسیر رسیدن به بالاترین سطح یک هفته اخیر قرار دارد. جریان های ریسک پذیر در بازارهای مالی بهبود یافته و شاهد افزایش ارزش دارایی های پرریسک مانند سهام هستیم.

بازار سهام ایالات متحده دیروز افزایش یافت، اما ایالات متحده اوراق خزانه بدون روند مشخص تغییر کرده است. شاخص بخش تولید ISM ایالات متحده بیش از پیش بینی بازار کاهش یافت. کاهش شاخص های اقتصادی ایالات متحده می تواند فدرال رزرو را مجبور به تجدید نظر در مورد افزایش نرخ بهره کند. در نتیجه، انتظارات بازار در مورد نرخ بهره ضعیف شد. دلار آمریکا نیز در واکنش به آمارهای اقتصادی کاهش یافت.

[irp posts=”56431″ name=”اخبار مهم فارکس(30شهریور)”]

 

انتظارات سود معامله گران دلار آمریکا کاهش یافته است!

 

نرخ بهره در بازار به شدت کاهش یافته است. نرخ بهره مورد انتظار بازار برای آغاز سال 2023 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بازار بر این باور است که نرخ بهره آمریکا در سال 2023 به جای افزایش به 4.69 درصد، تنها 4.48 درصد خواهد بود.

 

فعالیت اقتصادی در صنعت کاهش یافت

 

شاخص بخش تولید ISM ایالات متحده بیشترین کاهش را در بیش از دو سال گذشته تجربه کرده است. به گفته تحلیلگران، کاهش فعالیت های اقتصادی در بخش تولید آمریکا باعث می شود که فدرال رزرو پس از افزایش نرخ های بهره در ماه نوامبر، سرعت و بزرگی نرخ های بهره را کاهش دهد. با این حال، مقامات فدرال رزرو هنوز در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره صحبت می کنند. رئیس فدرال رزرو نیویورک گفت: بانک مرکزی هنوز راه درازی برای اجرای سیاست محدودکننده دارد.

 

[irp posts=”56413″ name=”سقوط ادامه دار دارایی های ریسکی (29شهریور)”]

بانک مرکزی استرالیا خریداران دلار استرالیا را ناامید کرد

 

نشست نرخ بهره بانک مرکزی استرالیا امروز در حال برگزاری است. بانک مرکزی استرالیا نرخ بهره خود را 0.25 درصد افزایش داده است. بازار انتظار دارد نرخ بهره بیش از 0.25 درصد افزایش یابد. بازده اوراق قرضه 3 ساله استرالیا به 0.58 واحد درصد و دلار استرالیا نیز به 1 درصد کاهش یافت.

https://iranbourseonline.info/230513

 

[irp posts=”56550″ name=”مهمترین رویدادهای کنونی فارکس/10مهر”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.