اتفاقات مهم در بازار فارکس

اتفاقات مهم در بازار فارکس

در این خبر مهم قصد داریم مهمترین رویدادهای این هفته بازار ارز را به شما معامله گران عزیز معرفی کنیم.

قبل از هر چیز بد نیست بدانید که امروز بورس آمریکا به دلیل تعطیلی بانک ها کار نمی کند. در واقع بسته شدن بازار آمریکا در بعدازظهر خود را نشان خواهد داد.

مهمترین رویداد امروز خبر تورم مصرف کننده در سوئیس بود که بهتر از انتظارات بازار و پیش بینی اقتصاددانان اعلام شد. نرخ تورم ماهانه مصرف کننده سوئیس (CPI) از 0.3 درصد به 0.5 درصد افزایش یافت. در همان زمان، نرخ سالانه نیز از 3.2 درصد به 3.4 درصد افزایش یافت.

 

[irp posts=”23668″ name=”اسپرد (spread) در فارکس چیست؟”]

 

این سیگنال به دلیل افزایش اخیر نرخ های بهره برای معامله گران و بازار بسیار مهم است. همانطور که می دانید، مقامات بانک مرکزی سوئیس اخیراً پس از 15 سال نرخ بهره خود را 50 واحد افزایش داده اند تا با تورم متعارف مبارزه کنند. اکنون طبق داده های منتشر شده که بهتر از پیش بینی های بازار بود، انتظار می رود فرانک سوئیس تقویت شود.

رویداد مهم بعدی این هفته ارزی، نشست مسئولان بانک مرکزی استرالیا (RBA) است که با هدف افزایش نرخ سود بانکی برگزار می شود. 5 جولای 2022 ساعت 9:00 صبح. به وقت ایران، مقامات بانک مرکزی قرار است نرخ سود بانکی را از 0.85 درصد به 1.35 درصد افزایش دهند. این امر دلار استرالیا را در کوتاه مدت قوی تر خواهد کرد.

رویداد مهم بعدی گزارش فدرال رزرو کمیته بازار آزاد (FOMC) است که قرار است چهارشنبه 15 تیرماه ساعت 10:30 به وقت ایران WIB برگزار شود. همانطور که معروف است، این جلسه هشت بار در سال برگزار می شود. این دوباره سه هفته پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو انجام شد.

 

[irp posts=”46431″ name=”بافر در فارکس چیست؟ توضیح جامع درباره بافر”]

 

رویداد مهم بعدی، گزارش مشاغل ADP ایالات متحده است که برای پنجشنبه، 7  ژوئیه در ساعت 4:45 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. این گزارش تعداد تخمینی افراد شاغل در ماه گذشته را نشان می دهد.

فراموش نکنید که اگر رقم گزارش شده بهتر از انتظار بازار باشد، دلار آمریکا را تقویت خواهد کرد.

در نهایت، مهم ترین خبر و رویداد این هفته، گزارش بازار کار آمریکا است که به عنوان اخبار NFP  نیز شناخته می شود. این مقاله قرار است جمعه 8 جولای 2022 ساعت 17:00 منتشر شود.

در واقع، این گزارش شامل سه خبر اصلی است: میانگین دستمزد ساعتی، گزارش NFP و نرخ بیکاری ایالات متحده. همچنین فراموش نکنید که در همان روز و ساعت، گزارش تغییرات اشتغال کانادا و نرخ بیکاری منتشر خواهد شد.

 

[irp posts=”54353″ name=”NFP بررسی شاخص چگونگی ترید با این شاخص در فارکس!”]

 

https://donyaye-trade.com/news/the-most-important-forex-news-4-july

 

برای اینکه بتوانید در معامله گری فردی توانمند شوید، توصیه میکنم کتاب معامله گری را تهیه کرده و حتما مطالعه نمایید و در صورت داشتن هر سوالی برای ما کامنت بگذارید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.