اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد

اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد

در پی اخبار مثبتی از بانک سرمایه‌گذاری اروپا، قیمت اتریوم در روز چهارشنبه به رکورد بالایی از خود رسید. بنابه گزارش‌ها Coincego، اتریوم در روز چهارشنبه 28 آوریل، در طول مبادلات آسیایی به قیمت 2709 دلار رسیده است. ارائه‌دهنده معیارهای رمزارزها، افزایش 7 درصدی طی 24 ساعت گذشته و 15.7 درصدی طی هفت روز گذشته را برای دومین ارز دیجیتالی بزرگ دنیا، گزارش داده است. این حرکت صعودی، سرمایه بازار اتریوم را به حدود 312 میلیارد دلار افزایش داده است.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

درحالی‌که عوامل مختلفی باعث صعود قیمت اتریوم می‌شوند، رویترز امروز اعلام کرد که اخبار بانک سرمایه‌گذاری اروپا (EIB)، مبنی بر اجرای فروش یک قرارداد دیجیتال با استفاده از شبکه اتریوم، باعث این افزایش بوده است. EIB در حال صادر کردن یک قرارداد دیجیتالی دوساله به ارزش 100 میلیون یورو است که فروش آن توسط Goldman Sachs، Banco Santander و Societe Generale صورت می‌گیرد. رئیس بخش بهره‌برداری شرکت رمزنگاری SFOX، دنی کیم، به رویترز اعلام کرد که این اخبار باعث ایجاد افزایش قیمت در اتریوم شده است، وی افزود: “میزان اتریوم موجود در صرافی‌ها در حال کاهش است و از سال قبل کمتر شده است. باوجود منابع کمتر در صرافی‌ها، احتمال یک حراجی و یا فروش بزرگ کم است.”

اتریوم رکورد رشد خود را می‌شکند.مجله Time Magazine در پی اخبار داغ بازار رمزارزها، Digital Currency Group و Coinbase را در لیست 100 شرکت برتر تأثیرگذار سال 2021 در مجله خود معرفی کرده است. طی اخبار منتشرشده در روز 27 آوریل، این لیست 100 شرکت برتر، تأثیری که این دو شرکت بزرگ در طول 12 ماه گذشته ایجاد کرده‌اند را تائید کرد. این لیست از چهار بخش مختلف شامل پیشگامان، رهبران، مبتکران و اخلال‌گران تشکیل‌شده است. Digital Currency Group در بخش اخلال‌گران به همراه شرکت‌های بزرگی چون Tesla، Huawei، Shopify و Clubhouse قرارگرفته است.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

این مجله ذکر کرد که DCG رمز ارزها را از طریق زیرگروه‌های خود یعنی مدیریت سرمایه Grayscale و وب‌سایت اخبار رمزارزهای Coindesk، برای سرمایه‌گذاران ساده‌سازی می‌کند. درحالی‌که Grayscale عملکرد بسیار خوبی در طول سال گذشته داشته است، اما حضور کمپانی مادر این شرکت در این لیست، ممکن است تحت تأثیر همکاری اخیر آن با این مجله باشد؛ اما Coinbase در بخش Leaders به همراه شرکت‌های بزرگی چون Facebook، Alibaba، Google، Walmart و Amazon، نام‌برده شده است. در توصیف این صرافی آمده که اعتبار رمزارزها را بالابرده است. این صرافی درآمدی بیشتر از کل سال 2020 را در ربع اول سال به دست آورده که گفته‌شده مقدار آن 1.8 میلیارد دلار است.

 

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

 

به نظر شما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری چیست؟ اگر در این باره علاقه مند هستید اطلاعاتی کسب نمایید به این مقاله مراجعه نمایید. و همچنین اگر میخواهید درباره کیف پول مای سیلیوم بیشتر بدانید حتما به این مقاله سری بزنید 🙂

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/time-magazine-names-two-crypto-firms-in-top-100-most-influential-companies-list

https://cointelegraph.com/news/ethereum-on-a-high-after-european-investment-bank-s-121m-digital-bond-news

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.