اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود

اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود

بنابِ تحلیل‌ها و آمارهای یک ارائه‌دهنده تحلیلی بلاک چینی به نام Glassnode، مجموع قیمت اتریوم به پایین‌ترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است. Glassnode حدس می‌زند که تنها 13.3 میلیون اتریوم در حال حاضر در صرافی‌های متمرکز نگهداری می‌شوند، پایین‌تری مقدار که از ژوئن 2019 وجود داشته است. به همین سبب، پلتفرم‌های متمرکز تنها 52.4 میلیارد دلار یا 11.5 درصد اتریوم را نگهداری می‌کنند.

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

مقدار اتریوم در صرافی‌های متمرکز، از زمانی که 19 میلیون اتریوم در سپتامبر 2020 نگهداری می‌شده، 30 درصد کاهش‌یافته است. این تعادل پایین اتریوم موجب رشد دیگر رمزارزهای بازار می‌شود، درحالی‌که در منابع درخواستی پلتفرم‌های مبادلاتی مختلف، موجب کاهش می‌شود. کاهش تعادل صرافی‌ها، باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران بلندمدت، دارایی‌های خود را به جایگاه امنی انتقال دهند و سرمایه‌هایشان را به‌منظور دریافت بازدهی از پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز یا سهام، قفل می‌کنند.

خبرگزاری Week on Chain در روز دوشنبه، اعلام کرد که بیت کوین نیز به تأثیر از اتریوم کاهش‌یافته است. Glassnode این رفتار خرج شدن بیت کوین را مربوط به خروجی مبادلات بین 3 تا 6 ماه دانست و مدارکی نیز مبنی بر اینکه سرمایه‌گذاران بلندمدت اخیراً به اتریوم روی آورده باشند را پیداکرده است.

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

Glassnode دراین‌باره گفت: ” درحالی‌که این تنها یک مشاهده تجربی است، افزایش متمایز در این بیت کوین‌های قدیمی‌تر، مجدداً پس از چندین مقایسه، به چرخه خرج شدن بازگشته است.” این گزارش بیان می‌کند که فعالیت‌های بلاک چین محور در چهار هفته گذشته برای اتریوم، در میان رشد قیمت آن، افزایش‌یافته است. مجموع تعداد قراردادهای هوشمند، مبادلات Uniswap و مبادلات روزانه، همگی شاهد رشدی از آغاز امسال بوده‌اند.

مبادلات روزانه در این هفته به بالاترین میزان خود یعنی 1.63 میلیون رسیده است که نشان‌دهنده رشدی 22.5 درصدی از آخرین رکورد افزایش در دسامبر 2017 است. در این زمان، قیمت مبادلاتی اتریوم زیر 3900 دلار است که در حال کاهش یافتن از آخرین رکورد خود یعنی 4220 دلار در 10 مه است.

[irp posts=”34084″ name=”اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد”]

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/ether-balances-on-centralized-exchanges-fall-to-lowest-level-since-june-2019

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.