اتریوم، قدرتمندتر از همیشه تاریخ سازی می‌کند

اتریوم، قدرتمندتر از همیشه تاریخ سازی می‌کند

اتریوم در روز یکشنبه، بیش از 6.5 درصد رشد داشته و به 2370 دلار رسیده است که بنابه گفته Cointelegraph Markets Pro، بیشترین میزان قیمت آن در دو هفته اخیر بوده است. اما حجم مبادلات آخر هفته همچنان زیر 18 میلیون دلار مانده است. در حال حاضر، سرمایه کلی بازار اتریوم، 274.8 میلیارد دلار است. بازار DeFi که برپایه اتریوم تشکیل شده است، مجموعا سودی برابر با 9 درصد را داشته است.

 

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

 

بنابه گفته Coingecko، ارزش کلی بازار ارزهای DeFi، 67.3 میلیارد دلار است. در این بین، بیت کوین نیز از مرز 35600 دلار گذشته و رشدی 2.6 درصدی داشته است. نبرد عظیمی میان صعود و نزول این رمزارزها، در بازار آپشن ماه گذشته در جریان بوده است. در همین حین، طرفداران هر دو جبهه رشد و صعود، انتظار داشتند که اتریوم شاهد نواسانات قیمتی بسیاری باشد که در نهایت منجر به منقضی شدن آپشن‌ها در روز جمعه شوند. سطح قیمت 2200 دلار، نقطه‌ای بود که جبهه صعود اتریوم پیروز شده و اتریوم شاهد رشد شده است.

 

اتریوم توانست از بیت کوین پیشی بگیرد.Ethereum’s London Hard Fork، که شامل EIP 1559 شده و در روز 24 ژوئن در Ropsten TestnetT به اجرا درآمد، باعث ایجاد زمینه شبکه اصلی کاملی در ژولای شد. پیش‌بینی می‌شود که Hard Fork، به کمک چندین ارتقائی که داشته است، بتواند تاثیر مثبتی بر روی اتریوم بگذارد که شامل تبدیل شدن به یک سیستم دوستدار طبیعت و همچنین قابلیت کمیاب جدیدی که برای کاهش تعداد توکن‌های در گردش، می‌شود.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

 

تحلیل‌گران انتظار دارند که افراد زیادی بدین واسطه به اتریوم جذب شوند. داده‌های چِین نشان می‌دهند که این اتفاق هم اکنون در حال رخ دادن است و تنها در طول هفته گذشته، 750000 نشان فعال در اتریوم به ثبت رسیده است که با تفاوت چشم‌گیری از بیت کوین بیشتر است. شرکت تحلیلی Santiment، که منتشر کننده این داده‌ها می‌باشد، این رشد سریع نشان‌های فعال را، تاریخی می‌خواند. این شرکت بیان کرد:” در این روز، تاریخ شاهد این بود که اتریوم از نظر نشان‌های فعال روزانه، از بیت کوین پیشی گرفته و آلت کوین‌ها نیز وارد میدان شده‌اند. KSM، COMP و ZIL در میان رمزارزهایی قرار دارند که باعث ایجاد تاثیر در بازار شدند و در این بین بیت کوین هم به محدوده 34500 دلار رسید.”

 

 

[irp posts=”37307″ name=”اتریوم، قدرتمندتر از همیشه رو به بالا می‌رود”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.