اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود

اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود

شب گذشته مارگرته وستاگر، معاون اجرایی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه قصد دارد شرایط متاورس را بررسی و متناسب با آن قوانینی را تدوین و اجرا کند. بر این اساس می توان گفت که اتحادیه اروپا به دنبال این است که با تنظیم قوانین مختلف امکان کنترل و نظارت بر دنیای متاورس را ایجاد کند.

[irp posts=”51744″ name=”اپل در متاورس سرمایه گذاری می کند!”]

مارگرته وستاگر شب گذشته با اشاره به این موضوع که متاورس در حال تبدیل شدن به یک مفهوم عمومی است و به زودی تمام دنیا درگیر این مفهوم خواهد شد. از این رو منطقی است که اتحادیه اروپا بخواهد برای این مفهوم قوانین خاص و مشخصی را تهیه و تدوین کند.

 

[irp posts=”51140″ name=”ایلان ماسک: متاورس، یک تب تکنولوژی است!”]

در حالت کلی می توان گفت که تدوین قانون و اجرایی شدن آن اولین گام برای جهانی شدن متاورس محسوب می شود. به نظر می رسد اتحادیه اروپا نمی خواهد موقعیت ریاست در دنیای فعلی خود را در متاورس از دست بدهد و از امروز به دنبال این است که بتواند قوانین خودش را در این دنیای جدید به کرسی بنشاند.

 

[irp posts=”51125″ name=”متاورس، زمین بازی جدید چینی ها”]

این خبر می تواند تاثیر مثبتی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. این که متاورس از سمت یک نهاد رسمی و قانونی بین المللی به رسمیت شناخته شده و در حال بررسی های تخصصی است می تواند خبر خوبی برای زاکربرگ و دوست داران ارزهای دیجیتال باشد. حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه این بررسی ها چه خواهد بود. آیا واقعا اتحادیه اروپا قصد دارد متاورس را به رسمیت بشناسد و بر آن قوانین خاصی مشخص کند؟ ظاهرا این اتفاق در حال رخ دادن است. نظر شما چیست؟

 

منبع:
https://www.coindesk.com/policy/2022/02/08/eu-weighs-potential-metaverse-regulation-report/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.