آیا روزهای نزولی بیت کوین تمام شده است؟

نزولی بیت کوین

طی هفته های گذشته بیت کوین شدیدترین افت قیمت طی 4 ماه گذشته را تجربه کرده و در قیمت های 43 هزار دلار نیز معامله شده است. اما به نظر می آید روزهای نزولی بیت کوین به اتمام رسیده و این ارز دیجیتال مهم در بازار حرکت های مثبتی از خود نشان می دهد.

به گزارش cryptobriefing طی روزهای گذشته تنها در صرافی بیت فینیکس بیش از 3200 معامله بلند مدت در زمان های افت قیمت بیت کوین ایجاد شده است. بر اساس گزارش شرکت سنتیمنت حساب هایی که بین 10 تا 100 هزار بیت کوین در اختیار دارند طی روزهای گذشته حدود 60 هزار بیت کوین به ارزش 2.8 میلیارد دلار به دارایی های خودشان اضافه کرده اند. به نظر می رسد که نهنگ ها دوباره وارد بازار بیت کوین شده اند و احتمالا این ارز دیجیتال طی روزها و هفته های آینده حرکت های جدید خود را آغاز می کند.

 

[irp posts=”46345″ name=”700 هزارمین بلاک شبکه بلاکچین بیت کوین هم استخراج شد!”]

از طرف دیگر با توجه به اخبار منتشر شده در مورد بیت کوین، مانند استخراج 700 هزارمین بلاک باعث شده است که این رمز ارز از نظر بنیادی قدرت بیشتری بگیرد و توجه برخی از سرمایه گذاران را به خود جلب کند.
به طور کلی به نظر می رسد بیت کوین بعد از اصلاح بیش از 12 درصد طی هفته گذشته، توانسته خودش را پیدا کند و به بازار برگردد. طی دو روز گذشته این ارز بیش از 2 درصد حرکت صعودی از خود نشان داده است.

 

[irp posts=”45982″ name=”سود 100 یک آلتکوین در روزهای اصلاح بازار”]

با وجود این که بر اساس شواهد و مدارک به نظر می رسد دوران نزولی بیت کوین به اتمام رسیده، اما هنوز باید منتظر ماند و دید که بیت کوین چه واکنش هایی نسبت به ورود نهنگ ها و این اخبار مثبت نشان می دهد. یادتان باشد در این بازار هر اتفاق غیر قابل پیش بینی شده ای می تواند تمام تحلیل ها را از بین ببرد.

 

[irp posts=”45920″ name=”آیا ارز دیجیتال در ایران قانونی می شود؟ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پاسخ می دهد.”]

 

Bitcoin Whales Accumulate as Bitfinex Long Calls Surge

https://arzdigital.com/heres-real-reason-why-bitcoin-crashed/

https://arzdigital.com/breaking/401995/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.