آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟

آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟

ایلان ماسک، مدیرعامل کمپانی تسلا و ثروتمندترین فرد روی زمین اعلام کرده است که درصورتی‌که نیاز باشد، حاضر است یک ارز دیجیتال به نام مارس کوین (ارز مریخ) را بسازد!

این صحبت‌ها و خبرها از زمانی شروع شد که ایلان ماسک در توییتر خود اعلام کرد حاضر است به همه‌ی دارندگان کلان دوج کوین پول بدهد و این ارز را از آن‌ها خریداری کند. ماسک در این توییت نسبت به پراکندگی نادرست این ارز دیجیتال انتقاد کرده بود!

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

در واکنش‌ به این توییت، منصور شاهرخ از شرکت نایت چدویک یک توییت دیگر منتشر کرد و در آن نوشت:

لازم نیست به دارندگان بزرگ دوج کوین دلار بدهید تا حساب‌هایشان را خالی کنند و به‌این‌ترتیب آن‌ها را ثروتمندتر از چیزی که هستند کنید. به‌جای آن‌وقت و حمایتت را روی ساخت ایلان کوین (ElonCoin)، بگذار.

ایلان ماسک هم با یک پاسخ کوتاه نسبت به این توییت واکنش نشان داد و نوشت اگر لازم باشد این کار را خواهم کرد!

چرا مارس کوین؟!

در میان بحث توییتری منصور شاهرخ و ایلان ماسک، مدیرعامل صرافی بایننس وارد شد و در یک توییت گفت:
ساخته‌شدن چنین ارزی واجب است، شاید نام آن مارس کوین (ارز مریخ) باشد.
ایلان ماسک نیز نسبت به این توییت واکنش نشان داد و گفت قطعاً مارس کوین خواهد بود!

 

[irp posts=”20252″ name=”راهنمای خرید بیت کوین، 2 نکته برای خرید بیت کوین”]

 

با توجه به صحبت‌های شکل‌گرفته در توییتر و همچنین اظهارنظرهای پرتعداد ایلان ماسک در رابطه با ارزهای دیجیتال، ساخت یک ارز دیجیتال جدید توسط این شخص و یا خرید و حمایت کامل یک رمز ارز توسط ایلان ماسک، موضوع بعید و دور از ذهنی نخواهد بود. این امر زمانی جدی‌تر به نظر می‌رسد که بدانید چندی پیش 1 و نیم میلیارد دلار بیت کوین توسط شرکت تسلا خریداری‌شده است و این در حالی است که حجم کل بازار دوج کوین، 6 و نیم میلیارد دلار است. با یک نگاه ساده می‌توان متوجه شد که تسلا و ایلان ماسک قادر خواهند بود به‌راحتی بخش بزرگی از دوج کوین را خریداری کنند و یا نسبت به ایجاد یک ارز جدید اقدام کنند.

 

باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا در هفته‌ها و ماه‌های آینده ایلان ماسک می‌تواند سروصدای خبری بزرگ دیگری در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کند یا خیر! همچنین انتظار می‌رود ارزی که توسط ایلان ماسکو تسلا خریداری یا ایجاد شود، رشد سریع و خوبی داشته باشد. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تا با هیجان و دقت بیشتری اخبار هفته‌های آینده‌ی ارزهای دیجیتال را دنبال کنیم.
برای شناسایی پولدارترین افراد حوزه ارزهای دیجیتال این مقاله به شما کمک خواهد کرد.و همچنین برای نصب کیف پول بیت کوین و کسب اطلاعات درباره آخرین اخبار ایلان ماسک میتوانید این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”35152″ name=”آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.