آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

بیت کوین و به‌طور عمومی‌تر بلاک چین کاری کرده است که باعث شده بنیاد اقتصاد تغییر کند. در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم، بیت کوین امروز تبدیل به یکی از ارزهای قابل معامله در دنیای اینترنتی شده است. با توجه به این‌که روزبه‌روز به اینترنتی شدن دنیا نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم به‌راحتی می‌توانیم حدس بزنیم که آینده دنیا در دستان رمز ارزهایی مانند بیت کوین خواهد بود. ازاین‌رو آموزش ساخت کیف پول بیت کوین یک آموزش ضروری و حیاتی است.

قبل از این‌که بخواهیم سراغ آموزش ساخت این کیف پول برویم ذکر چند نکته ضروری است. فرض ما بر این است که خوانندگان این مقاله برای اولین بار در دنیای رمز ارزها و بلاک چین قدم می‌زنند ازاین‌رو آموزش ساخت این کیف پول را سعی کردیم بر اساس آن پیش ببریم؛ بنابراین باید برخی مفاهیم ازجمله خود رمز ارز، بلاک چین و بیت کوین را توضیح دهیم و عملکرد و رابطه آن‌ها با کیف پول را بیان کنیم.

همچنین در این آموزش ساخت این کیف پول ما قرار است ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی انواع دیگر از آن‌ها را آموزش دهیم. با ما همراه باشید که قرار است یک آموزش ساخت کیف پول بیت کوین فوق‌العاده داشته باشیم.

 

آموزش ساخت کیف پول بیتکوین از پایه

 

قبل از این‌که بخواهیم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین را آموزش ببینیم و بدانیم که چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم، باید با برخی از مفاهیم مهم و مؤثر در آموزش ساخت کیف پول بیت کوین آشنا شویم.

مهم‌ترین سؤالی که در اینجا به ذهن همه می‌رسد این است که بیت کوین ذاتاً چیست و چه نیازی به کیف پول دارد؟ بیت کوین به‌عنوان مهم‌ترین رمز ارز بازار دیجیتال امروز جزو ارزهای فیات نیز محسوب می‌شود که می‌توان به‌راحتی روی آن سرمایه‌گذاری کرد یا با داشتن آن اقدام به خریدوفروش کرد؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که بیت کوین چیزی جز یک رمز کد شده نیست.

ازاین‌رو عملاً نمی‌توان آن را به‌صورت فیزیکی نگهداری کرد. از طرف دیگر هیچ پشتوانه فیزیکی نیز ندارد ازاین‌رو نمی‌توان بر اساس پشتوانه آن، از خدمات بانک‌ها در این زمینه استفاده کرد. ما به یک محل الکتریکی برای حفظ و نگهداری این کدها داریم. این محل همان کیف پول الکترونیکی است که انواع مختلفی دارد.

مفهوم مهم دیگری که در آموزش ساخت این کیف پول اهمیت بالایی دارد، مفهوم بلاک چین است. البته در عنوان این مقاله نیز از ” بلاک چین ” نام‌برده شده است. یادتان باشد که بلاک چین یک مفهوم کلی است و به سیستمی اشاره می‌کند که در آن بیت کوین مشغول فعالیت است.

در این سیستم هیچ سرور یا نیروی مرکزی وجود ندارد و تمام اتفاقات به‌صورت غیرمتمرکز و توسط بخشی از سخت‌افزار خود کاربران مدیریت می‌شود؛ اما منظور از عبارت ” بلاک چین ” گفته‌شده در عنوان این آموزش ساخت کیف پول بیت کوین، نام کیف پولی است که امروز قرار است در اینجا به آموزش آن بپردازیم.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و بیان چند رابطه
ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی

آموزش ساخت کیف پول بیتکوین و بیان چند رابطه

 

یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید در آموزش ساخت این کیف پول به آن توجه داشته باشید، توانایی درک رابطه میان کیف پول و بیت کوین یا سایر رمز ارزهاست.

همان‌طور که در ابتدای آموزش ساخت کیف پول بیت کوین گفته شد، بیت کوین یک نوع کد محسوب می‌شود که هیچ نماد فیزیکی ندارد. از طرف دیگر این رمز ارز به‌نوعی طراحی‌شده است که قابلیت انتقال میان افراد را داشته باشد؛ اما این انتقال چگونه صورت می‌گیرد؛ یعنی چگونه می‌توان گفت که یک بیت کوین را فردی به فرد دیگر منتقل کرد. اینجاست که مفهوم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین مهم می‌شود.
اگر علاقه مند به یادگیری نحوه انتقال بیت کوین به‌ حساب بانکی هستید،حتما این مقاله را بخوانید.

درواقع کیف پول‌ها در حکم حساب‌های بانکی محسوب می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که در آموزش ساخت این کیف پول وجود دارد و باید شما آن را بدانید این است که این کیف‌ها دارای آدرس‌های یکتا و مشخصی هستند که درست مانند شماره‌حساب عمل می‌کنند. این آدرس برای انتقال سرمایه اهمیت دارد. ازاین‌رو شما در هر نوع زمینه‌ای که با ارزهای دیجیتال مرتبط باشد بخواهید فعالیت داشته باشید، باید از طریق کیف پول خود اقدام کنید.

ازاین‌رو آموزش ساخت کیف پول بیتکوین یک آموزش حیاتی محسوب می‌شود. در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم، این‌گونه می‌توانیم بیان کنیم که شما در حالت‌های مختلف مانند سرمایه‌گذاری توسط صرافی‌ها، خریدوفروش مستقیم، ماینینگ، خریدوفروش خدمات و محصولات باید از کیف پول خود استفاده کنید. اگر میخواهید با صرافی آنلاین معتبر ایرانی آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

بنابراین آموزش ساخت این کیف پول را جدی بگیرید و سعی کنید تمام موارد مربوط به آن را آموزش ببینید(درباره این موضوع میداس سرمایه یک محتوای آموزشی به نام “آموزش ارز دیجیتال رایگان” تولید کرده که تهیه و مشاهده آن به شما کمک زیادی خواهد کرد.)

 نکات مهم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین
چگونه کیف پول بیت کوین بسازیم

نکات مهم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین چیست؟

قبل از آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و یادگیری نحوه ساخت کیف پول بیت کوین با چند نکته اساسی باید آشنا شوید. اولین مسئله مهم مسلماً چیزی جز امنیت نخواهد بود. در کلام ساده‌تر به‌جز مسئله آموزش ساخت این کیف پول، در تمامی مواردی که یکسر آن به اقتصاد و پول مرتبط باشد عملاً امنیت حرف اساسی را می‌زند.

یکی از ویژگی‌های مهم دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین این است که تحت نظارت هیچ دولت یا ارگانی نیست و عملاً تمام اتفاقاتی که در دل آن رخ می‌دهد غیرقابل هک و ره‌گیری است. ازاین‌رو عملاً باوجود این‌که امنیت اطلاعات فوق‌العاده‌ای در بلاک چین وجود دارد اما راه کلاه‌برداری نیز ساده‌تر شده است؛ یعنی باوجود این‌که هکرها و دزدها نمی‌توانند به‌صورت مستقیم به سرمایه مردم در ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند، اما می‌توانند کاری کنند که شما خودتان این سرمایه را در اختیار آن‌ها بگذارید. ازآنجایی‌که هیچ ره‌گیری در این زمینه صورت نمی‌گیرد عملاً هیچ ارگان و دولتی نمی‌تواند این کلاه‌برداری را پیگیری کند.

درواقع یک برنامه‌نویس به‌سادگی می‌تواند با چند خط برنامه کیف پولی را طراحی کند که سرمایه شمارا به‌سادگی از حساب شما به‌حساب و کیف پول هکر منتقل کند. ازآنجایی‌که هیچ قانون خاصی برای این مسئله وجود ندارد عملاً آموزش ساخت کیف پول بیت کوین ازنظر امنیتی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. شناخت و انتخاب کیف پول را می‌توان یکی از بخش‌های مهم آموزش ساخت این کیف پول بدانیم.

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و شناخت کیف پول معتبر

آموزش ساخت کیف پول بیتکوین و شناخت کیف پول معتبر

 

همان‌طور که گفتیم عملاً هنوز قانون چندان جدی در جهت مدون کردن صرافی‌ها و کیف پول‌ها وجود ندارد. ازاین‌رو بخش مهمی از آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به پیدا کردن یک کیف پول معتبر اختصاص پیدا می‌کند.

اما چگونه می‌توانیم یک کیف پول معتبر پیدا کنیم؟ در آموزش ساخت کیف پول بیت کوین خواهیم گفت که چه فاکتورهایی را برای این مسئله در نظر داشته باشید.

اولین فاکتوری که می‌توان در آموزش ساخت این کیف پول جهت پیدا کردن یک کیف پول معتبر پیدا کرد، شهرت آن است. درواقع نام‌هایی که در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد بارها و بارها توسط کاربران مختلف امتحان شده‌اند و به‌نوعی آزمونشان را پس داده‌اند؛ اما نکته مهمی که دراین‌بین در مورد آموزش ساخت کیف پول بیت کوین وجود دارد این نکته است که عملاً بسیاری از برنامه‌نویسان و هکرها از نام این صرافی‌ها و کیف پول‌ها استفاده کرده و با تغییر بسیار جزئی در آدرس اینترنتی آن‌ها سعی می‌کنند کاربران را به سمت خود بکشند و موفق هم می‌شوند. پس سعی کنید از آدرس دقیق و درست استفاده کنید.

فاکتور موردبررسی دیگر در آموزش ساخت کیف پول بیتکوین می‌تواند شناخت تیم‌های پشتیبانی و امنیتی این صفحات باشد. درواقع بسیاری از کیف پول‌های معتبر به سبب این‌که مورد تعرض هکرها قرار نگیرند از بهترین تیم‌های امنیتی استفاده می‌کنند. اعتبار این تیم‌های امنیتی خود می‌تواند گواهی بر اعتبار کیف پول محسوب شود.

 

[irp posts=”30139″ name=”پایین‌ترین میزان ارزش بیت کوین نسبت به کل بازار در 7 ماه گذشته”]

 

 آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و ایرانی‌ها

قبل از این‌که بخواهیم آموزش ساخت کیف پول بیتکوین را در جهت آموزش ساخت کیف پول بلاک چین پی ببریم، یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن این‌که در ایران نیز چند سالی است شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند وارد این عرصه و رقابت شوند و عملاً کیف پول و صرافی‌های مختلفی در ایران به وجود آمده است. درواقع ما به دو دلیل ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی را توصیه نمی‌کنیم.

دلیل اول این است که عملاً هنوز قانون مشخصی در داخل کشور مبنی بر چگونگی فعالیت این صرافی‌ها و کیف پول‌ها وجود ندارد. درصورتی‌که دولت یا حکومت نسبت به این کیف پول‌ها بدبین شود یا بخواهد جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرد عملاً دست شما در گل خواهد ماند.

اما دلیل دوم این است که ایران عملاً به خاطر تحریم‌های پولی و بانکی اجازه حضور مستقیم در دنیای ارزهای دیجیتال و استفاده از صرافی‌ها و کیف پول‌های معتبر را ندارد. ازاین‌رو استفاده از یک کیف پول ایرانی در یک صرافی بین‌المللی کار چندان منطقی نیست. پس اگر می‌خواهید به‌صورت جهانی فعالیت داشته باشید، قید استفاده از این کیف پول‌ها را بزنید.

اما حال نوبت آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به‌صورت گام‌به‌گام است. در دنیا صرافی‌ها و کیف پول‌های معتبری وجود دارد. هر رمز ارز نیز برای سهولت بیشتر کیف پول خودش را ارائه کرده است؛ اما برای سادگی در نقل و انتقالات استفاده از یک کیف پول که بتواند رمز ارزهای مختلف را ساپورت کند می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد. ازاین‌رو در ادامه به آموزش ساخت کیف پول بلاک چین خواهیم پرداخت.

 

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین بلاک چین
نحوه درست كردن كيف پول بيت كوين

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین بلاک چین

کیف پول به چند نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شود؟

یکی از نکات مهم آموزش ساخت کیف پول بیت کوین این است که انواع کیف پول‌ها را بشناسید. درواقع کیف پول به سه نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شود:
1- فیزیکی
2- دیجیتالی
3- کاغذی

نوع اول کیف پول‌ها بسیار امن بوده و عملاً غیرقابل هک است و هیچ بنی بشری به‌جز صاحب آن نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. این نوع کیف پول‌ها معمولاً به‌واسطه یک فلش مموری ساپورت می‌شوند و تا زمانی که این فلش به دستگاه متصل نشود عملاً کیف پولی وجود ندارد.

نوع دوم کیف پول‌ها بسیار رایج هستند و تقریباً همه از آن‌ها استفاده می‌کنند. این کیف پول‌ها به‌صورت های مختلف مانند تحت وب، دسکتاپ و موبایل وجود دارد. بسته به نوع کاربری که می‌خواهیم می‌توانید دست به ساخت انواع مختلف مانند ساخت کیف پول بیت کوین موبایل بزنید.

نوع سوم کیف پول هم چیزی جز یک رمز عمومی نیست که بر روی برگه کاغذی چاپ می‌شود! این نوع کیف پول کارایی و امنیت چندانی ندارد و به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود که سراغ آن بروید.
کیف پول بلاک چین از نوع دیجیتالی کیف پول‌ها است که قابلیت پشتیبانی از نسخه فیزیکی را نیز دارد. ازاین‌رو در ادامه آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به سراغ نحوه ثبت‌نام در نسخه تحت وب خواهیم رفت؛ اما یادتان باشد تمام این آموزش ساخت این کیف پول نیز برای موبایل و نسخه دسکتاپ نیز وجود دارد.

 

 آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و چند مرحله ساده
ساختن کیف پول بیت کوین

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و چند مرحله ساده

 

به‌طورکلی آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به‌صورت عملی کار چندان سختی ندارد. شما بعد از مراجعه به صفحه www.Blockchain.com، عبارت sing up را کلیک می‌کنید. در این مرحله با ارائه ایمیل معتبر و مشخص کردن یک رمز برای صفحه عملاً صفحه و کیف پول شما ساخته می‌شود؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که شما باید به ایمیل خودتان مراجعه کرده و لینکی که توسط بلاک چین برای شما ارسال‌شده را تائید کنید. در این حالت حساب شما فعال و قابل‌استفاده می‌شود.

بنابراین به‌طورکلی آموزش ساخت کیف پول بیت کوین نه طولانی و نه سخت است اما دانستن این موضوع که چرا این کارها را انجام می‌دهیم و چه نیازی به آن داریم بود که باعث شد روش‌های مختلفی را در آموزش ساخت این کیف پول موردبررسی قرار دهیم. ساخت کیف پول ارز دیجیتال کار چندان سختی نیست و شما می‌توانید در تمامی کیف پول‌ها این‌گونه حساب خودتان را بازکنید. به عبارت ساده‌تر ساخت کیف پول ارز دیجیتال در بسیاری از کیف پول‌های معتبر مرحله‌ای جز این ندارد.

اما نکته‌ای که وجود دارد همان‌طور که در آموزش ساخت کیف پول بیت کوین گفتیم شما برای این‌که بتوانید دست به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمز ارزها بزنید باید آدرس کیف پول خود را در اختیار دیگران بگذارید، اما کدام آدرس؟

درواقع یکی از مهم‌ترین نکات آموزش ساخت این کیف پول در این است که شما قرار نیست آدرس اینترنتی صفحه کیف پول خودتان را در اختیار دیگران بگذارید. درواقع این کار یک اشتباه امنیتی است. شما باید با کلیک بر روی گزینه Request درخواست آدرس عمومی صفحه خود را داشته باشید. در کسری از ثانیه آدرس عمومی و یکتای کیف پول شما به شما ارائه می‌شود. لازم نیست این آدرس را حفظ کنید یا درجایی یادداشت کنید. هر زمان که بخواهید این آدرس وجود دارد.

در ادامه اگر میخواهید با دانلود کیف پول لجر نانو اس آشنا شوید ولی اطلاعات خوبی از آن نمیدانید حتما به این مقاله سری بزنید 🙂

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و سخن پایانی
ایجاد کیف پول بیت کوین

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین و سخن پایانی

 

ما سعی کردیم تمام جنبه‌های درست كردن كيف پول بيت كوين را موردبررسی قرار دهیم. درواقع آموزش ساخت این کیف پول صرفاً طریقه ساخت کیف پول بیت کوین نیست. این آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به موارد و مسائل دیگر مانند مسائل امنیتی نیز پرداخت. همچنین بیان کردیم که قبل از درست كردن كيف پول بيت كوين باید نسبت به اعتبار آن اطمینان کنیم.

در کلام ساده‌تر نه‌تنها آموزش ساخت کیف پول بیت کوین بلکه در مراحل و روش ساخت کیف پول بیت کوین باید به موارد مختلف توجه داشته باشیم. این موارد سعی شد در این آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به‌طور کامل موردبررسی قرار بگیرد.

درواقع ما در این مقاله سعی کردیم بیان کنیم که ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی و چگونه کیف پول دیجیتال بسازیم و نحوه ساخت این کیف پول را از جهات مختلف بررسی کنیم. همان‌طور که بیان کردیم، ارز دیجیتال و بیت کوین کدهای رمزنگاری‌شده‌ای بیش نیست. ازاین‌رو برای انتقال این رمزها و ارزهای فیات و بدون پشتوانه ناچار به استفاده از یک حساب دیجیتال هستیم. از این نقطه روش ساخت این کیف پول را شروع کردیم و با افتتاح حساب در بلاک چین طریقه ساخت کیف پول بیت کوین را به اتمام رساندیم.

ما برای شما یک مقاله به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و خرید لایت کوین در ایران نوشته ایم و همچنین اگر نمیدانید بیت کوین رایگان و قیمت بیت کوین چیست  حتما آن را مطالعه نمایید.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای استفاده از کیف پول بلاک چین باید از فیلترشکن استفاده کنید! زیرا کاربران ایرانی تحریم هستند و خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌شود! اگر میخواهید استخراج لایت کوین را انجام دهید میداس سرمایه مقاله ای در این راستا برای شما تهیه کرده است.

[irp posts=”27155″ name=”هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است”]

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
2 سال قبل

با سپاس فراوان ازراهنماییهای شما خواستم بپرسم که بعدازدرست کردن کیف پول چگونه ارز وارد کیف پول خود کنیم برای خرید ویک سوال اینکه کامپیوتر بهتر است برای کاریا موبایل .باتشکر

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

نحوه استفاده از کیف پول تراست ولت در آموزش‌های دوره رایگان موجود است.
در قسمت فزوشگاه وب سایت “دوره جامع اموزش ارزهای دیجیتال(بیت کوین) رایگان” این مورد کامل توضیح داده شده
در مورد سوال دوم شما بسته به شرایط و موقعیت از هردو می‌توان استفاده کرد. ولی معمولا (نه الزاما) کاربری موبایل راحت‌تر است…

موفق باشید

عارف
عارف
2 سال قبل

سلام. ممنون از آموزش خوب و مکفی
من کیف پول دیجیتال رو ساختم. فیلتر شکن هم دارم. ولی نوشته های صفحه بلاک چین، بصورت کد شده نشون داده میشن و قابل خوندن نیستن. فیلتر شکن رو قطع کردم و دوباره وصل کردم . خارج شدم دوباره وارد شدم تغییر نکرد. چیکار باید بکنم؟

رسول
رسول
2 سال قبل

سلام ……..
از توضیحات طلایی تان سپاسگزارم

آرزو
آرزو
2 سال قبل

ممنون میشم دقیق بفرمایید چگونه کیف پول دیجیتال بسازیم؟
مرسی

Aryonsharzad
1 سال قبل

میخایم راه ساده تری برای دریافت از سایت بیت کوین ساخته شود

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.