آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟

آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟

جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا برای اجرای بسته ی زیرساختی دولت خود می خواهد بودجه هزینه های دولتی را تا 4 میلیون دلار بیشتر کند. بنا بر گزارش یوتودی، دولت جو بایدن برای دست یافتن به هدف طرح بازیابی بهتر، می خواهد بسته ی زیرساختی را اجرا کند. این برنامه که بودجه ی اجرایی دولت را 4 میلیون دلار افزایش خواهد داد، می تواند به تورم در کشور آمریکا بیافزاید و منجر به مشکلاتی شود چرا که بسیاری از مردم و حتی تحلیل گران اعتقاد دارند افزایش‌ هزینه های دولتی منجر به بالا رفتن تورم خواهد شد.

 

[irp posts=”29829″ name=”روش تبدیل بیت کوین به پول نقد چگونه است؟! + آموزش 0 تا 100″]

 

یکی از راهکارهای پیش روی جو بایدن و تیم اقتصادی اش، افزایش درآمد دولت از طریق افزایش مالیات است که آن ها در حال کار بر روی این موضوع هستند. آن ها قصد دارند 3 تریلیون دلار افزایش درآمد کسب کنند در حالی که این رقم قرار بود 1 تریلیون دلار باشد! البته که بایدن برای رسیدن به این هدف باید رضایت دموکرات های میانه رو را نیز جلب کند تا این طرح را به تصویب برساند. در سال گذشته قانون گذاران آمریکایی یک بسته حمایتی 2 میلیونی را تصویب کردند و بایدن با توجه به همین موضوع امیدوار است بتواند طرح مورد نظر خودش را به تصویب برساند.

سوالی که ممکن است پیش بیاید آن است که این موضوع چطور بر روی بیت کوین و قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. برای پاسخ به این سوال باید بدانید که افزایش رقم ترازنامه های فدرال رزرو همزمان با افزایش تدریجی قیمت بیت کوین رخ داد. حال پایین آمدن ارزش دلار می تواند منجر به افزایش قیمت بیت کوین شود و پایه های این ارز را محکم تر کند. فدرال رزرو نیز مدتی قبل اعلام کرده بود تا سال 2023 افزایش نرخ بهره را انجام نخواهد داد. همچنین بسیاری معتقدند که بازارهای سهام نیز به دلیل تورم و کاهش ارزش دلار رشد کرده اند.

 

[irp posts=”26216″ name=”بیت کوین چیست؟ 0 تا 100 دانستنی‌های مهم بیت کوین”]

همانطور که مطالعه کردید، بسیاری از سیاست های مالی و اقتصادی دولت ها، می توانند تاثیر مستقیم و زیادی بر بیت کوین و ارزهای دیجیتال داشته باشند. باید دید که سیاست ها و اقدامات جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا چگونه پیش خواهند رفت و چه تاثیری بر بیت کوین و قیمت آن می گذارند.

شما عزیزان می توانید اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به صورت روزانه از وبسایت ما پیگیری نمایید تا از تازه های این حوزه مطلع شوید. همچنین نقطه نظرات خود درباره این مطلب و عملکرد سایت را هم در بخش دیدگاه های این مطلب درج نمایید. اگر در مورد خرید کاردانو اطلاعات لازم را ندارید توصیه میکنم این مقاله را مطالعه نمایید.

منبع: https://arzdigital.com/us-eyeing-4-trillion-in-new-spending-is-bitcoin-about-to-soar/

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.