آلت کوین ها پس از رشد بیت کوین، به جلو می تازند

آلت کوین ها پس از رشد بیت کوین، به جلو می تازند

بازار رمزارزها در روز 19 آگوست، با صحبت های خزانه داری ایالات متحده آمریکا در رابطه با اعمال فشار بر روی بازارهای مالی جهانی، شروع آهسته ای داشت. اما تکانه بازار رمزارزها در بعد از ظهر همان روز، پس از اینکه بیت کوین توانست در رشد خود سطح 46000 دلار را رد کند، رشد خوبی داشت. در حالی که بیشتر آلت کوین ها در روز پنج شنبه شروع کندی داشتند، برخی از آلت کوین ها توانستند در حدود 20 درصد و بیشتر رشد داشته باشند.

 

[irp posts=”44707″ name=”Binance غیرقانونی است؛ قانون گذاران کشورها هشدار می دهند”]

 

داده های Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می دهند که بیشترین رشد در طول 24 ساعت گذشته، متعلق به Voyager Token (VGX)، Swiss Borg (CHSB) و Energy Web Token (EWT) است. VGX ارز بومی پلتفرم Voyager می باشد. این پلتفرم، یک دلال رمزارزی است که سرویس های مبادلاتی را به سرمایه گذاران موسساتی و خرده فروش ها ارائه می دهد. داده های VORTECS از Cointelegraph Markets Pro چشم انداز سودآوری را برای VGX در 16 آگوست پیش بینی کرده بودند. امتیاز VORTECS برای VGX در روز 15 آگوست سبز بوده و در روز 16 آگوست به سطح 85 رسیده است و در روز بعد از آن، 100 درصد رشد داشته است.

SwissBorg یک پلتفرم دیگر است که بر روی مدیریت ثروت تمرکز داشته و یک محیط جامعه محور را فراهم می آورد که کاربران می توانند به معاوضه و ذخیره دارایی های رمزارزی شان بپردازند. داده های Cointelegraph Markets Pro و CoinGecko نشان می دهند که پس از رسیدن به یک میزان حداقلی در حدود 0.714 دلار در 18 آگوست، قیمت CHSB، 35 درصد رشد داشته و به حدود 0.973 دلار رسیده است.

 

[irp posts=”44534″ name=”Vitalik Buterin معتقد است، حکومت غیرمتمرکز توکن محور، DeFi را از پیشرفت باز می دارد”]

 

حجم مبادلات 24 ساعت قبل این رمزارز نیز، 445 درصد رشد داشته و به 16.1 میلیون دلار رسیده است. قیمت توکن Energy Web نیز امروز پس از معرفی ویژگی های جدید سهام داری این پروژه، رشد داشته است. طبق داده های Cointelegraph Markets Pro، شرایط بازار برای EWT مدتی مطلوب بوده است. امتیاز VORTECS برای EWT در 13 آگوست رشد کرده و در 14 آگوست به بالای 77 رسیده است. در روز قبل، قیمت این رمزارز 33 درصد رشد داشته است.

 

[irp posts=”44522″ name=”Alibaba، اولین بازار توکن های غیرمثلی خود را راه اندازی کرد”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/altcoins-soar-after-bitcoin-price-bounces-off-a-key-moving-average

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.