آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!

اخبار بیت‌کوین

این ارز دیجیتالِ بحث برانگیز توانسته است تا در چند ماهه‌ی گذشته و به خصوص در چند هفته‌ی اخیر، بیش از هر زمان دیگری توجه تمام جهان را به خود جلب کند. جالب است بدانید که طبق آخرین اخبار بیت‌کوین، اعلام شده است که این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری در حال خریداری طلا می‌باشد و قیمت هر اونس آن زیر 0.035 BTC می‌باشد. یکی از تحلیلگران این حوزه وضعیت را این چنین توصیف کرده است که این ارز ِدنیای آنلاین، در حال خوردن فلز گران‌بهای طلا است و این فلز نیز تلاش دارد با پیدا کردن پشتیبانیِ مناسب، ارزش خود را در دنیا حفظ کند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

در حال حاضر BTC توانسته تا بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بشریت، ارزش خود را بالاتر از طلا ببرد و به عنوان بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری 50000 دلاری راه خود را به بازار معاملات کلان باز کند و ماندگاری خود را تضمین کند. با توجه به تازه‌ترین اخبار بیت‌کوین، داده‌هایی که هولگر زشاپیتز، مفسر بازار معاملات در روز چهارشنبه یادداشت کرده است، تایید می‌کند که اکنون هر اونس طلا فقط 0.0352 BTC خریداری می‌شود. BTC/XAU راه جدیدی را برای خود هموار کرده است و از زمان رسیدن به بالاترین ارزش آن در نمودار، قیمت طلا حتی ارزان‌تر نیز شده است. در زمان نوشتن این خبر، هر اونس 1794 دلار یا 0.0349 BCT می‌باشد. نتیجه‌گیری اظهار شده توسط زشاپیتز در یک جمله خلاصه شده است:

“بیت‌کوین در یک نمودار، طلا می‌خورد!”

در پاسخ به اظهارات زشاپیتز، حساب تحلیلی Ecoinometrics اضافه کرد که اگر بازه‌های زمانی طولانی‌تری در نظر گرفته شوند، عملکرد کمِ طلا در برابر این ارز دیجیتال به سادگی افزایش می‌یابد. بازده یک ساله تعدیل شده توسط بیت‌کوین تا 28 دسامبر 2020 به 270٪ رسید، در حالی که برای طلا 24٪ بود. بازده چهار ساله حتی یک کنتراست شدیدتر دارد و به ترتیب 2،675٪ در مقابل 64٪ برای بیت‌کوین و طلا می‌باشد. Ecoinometrict توضیح داد: “وقتی به این ارز دیجیتال و طلا نگاه می‌کنید، خیلی بزرگ‌نمایی نکنید چرا که در این صورت طلا به محور افقی تبدیل می‌شود”.

رسیدن بیت‌کوین به مرز 50 هزار دلار

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

پیش‌بینی‌های اخبار بیت‌کوین در چه حال است؟

با وجود این ارقام، طلا همچنان BTC را در برابر فلزات گران‌بها قرار می‌دهد و عواقب فاجعه‌باری برای کسانی که BTC دارند را پیش‌بینی می‌کند، زیرا از سپتامبر 2020 ارتباط بین این دو دارایی به طور محسوسی کاهش یافته است.

در میان فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، پیتر شیف در آخرین توییت خود با طرفداران در مورد این که ممکن است BTC / USD به صفر برسد، مخالفت کرد. وقتی چارلی شِرِم، پایه‌‌گذار بنیاد این ارز دیجیتال از پیتر شیف سوال کرد که آیا ممکن است این روند هزاران سال یا بیشتر طول بکشد، شیف پاسخ داد که باید خیلی زودتر به وقوع بپیوندد. وی ادعا کرد: جدای از شوخی، من مطمئن نیستم که به وقوع پیوستن این اتفاق این‌قدر طول بکشد. وی افزود، بیت‌کوین یک میلیون دلاری “بسیار بعید” است. اسپنسر متعاقباً پیش‌بینی خود را در ژوئن 2020 به وی یادآوری كرد كه در آن شیف ادعا كرد كه “بسیار بعید” است بیت‌کوین به 50 هزار دلار برسد.

میداس سرمایه مقاله ای تهیه کرده با عنوان تفاوت کوین و توکن اگر میخواهید درباره آن بدانید این مقاله را مطالعه نمایید.

انتظار برای نتیجه رویارویی طلا و بیت‌کوین

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

منبع:

 

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-buys-more-gold-than-ever-with-one-ounce-now-costing-under-0-035-btc

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.