یک مقام دولتی اروگوئه: اگر بخواهید می توانید با ارز دیجیتال خانه بخرید!

اگر بخواهید می توانید با ارز دیجیتال خانه بخرید!

روز گذشته یک مقام مالی دولت اروگوئه طی بیانیه ای نسبتا مبهم اعلام کرد که در شرایط عادی اقتصادی امکان مبادله ملک به واسطه ارز دیجیتال وجود دارد. این که شرایط عادی اقتصادی در اروگوئه چه شرایطی است و منظور این مقام دولتی از این شرایط چندان مشخص نیست.

بیانیه در شرایطی صادر می شود می شود که طی روزهای گذشته آمار منتشر شده از سمت دفاتر اسناد رسمی این کشور نشان می دهد که مراجعه کنندگان به عنوان خریدار یا فروشنده علاقه زیادی به معامله ملک به واسطه ارز دیجیتال دارند. این دفاتر نیز بر اساس قانون مبادله ( نه خرید و فروش ) اقدام به انتقال سند رسمی از فروشنده به خریدار کرده اند.

 

[irp posts=”46624″ name=”آیا روزهای نزولی بیت کوین تمام شده است؟”]

 

با توجه به این که در اروگوئه ارزهای دیجیتال ممنوع اعلام نشده و مانند بسیاری از کشورهای دنیا قانون ارزهای دیجیتال در این کشور نیز کاملا مبهم و نامشخص است، دفاتر اسناد رسمی با استناد به این که هر فرد می تواند با استفاده از مبادله کالا به کالا در صورت توافق طرف مقابل اقدام به انتقال مال کنند.

در کلام ساده تر بر اساس گزارش سایت Adobe، آن چیزی که توسط دفاتر اسناد رسمی کشور اروگوئه صورت گرفته بیش از این که معامله باشد، یک مبادله است. در این مبادله بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگر به عنوان یک مال ( نه ارز قابل معالمه ) مورد استفاده قرار گرفته است.

 

[irp posts=”46345″ name=”700 هزارمین بلاک شبکه بلاکچین بیت کوین هم استخراج شد!”]

 

بیانیه این مقام دولتی نشان می دهد که اروگوئه به نوعی قصد دارد از بیت کوین یا ارز دیجیتال به صورت رسمی به عنوان یک ارز قابل معامله استفاده کند. از این رو به دفاتر اسناد رسمی اجازه داده شده است که اگر اقتصاد داخلی در شرایط نرمال و بدون مشکل قرارداد خرید و فروش ملک به واسطه ارزهای دیجیتال را تحت عنوان معامله ( نه مبادله کالا به کالا ) ثبت کنند. به نظر می رسد کم کم باید با ارز دیجیتال به عنوان یک ارز قابل معامله در زندگی عادی و روزمره کنار بیاییم.

 

[irp posts=”45982″ name=”سود 100 یک آلتکوین در روزهای اصلاح بازار”]

 

منبع:

https://cryptonews.com/news/uruguay-regulator-suggests-that-crypto-real-estate-exchanges-are-possible.htm

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.