یکی دیگر از مخالفین بزرگ رمزارزها، وارد این بازار می‌شود

یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ قصد ورود به بازار رمزارزها را دارد.

Carl Icahn، موسس Icahn enterprises و یکی از افرادی که قبلا نسبت به رمزارزها مشکوک بوده، به Bloomberg اعلام کرده است که قصد دارد وارد بازار رمزارزها شود و برای اینکار برنامه‌های بزرگی دارد که شامل یک سرمایه‌گذاری در حدود 1.5 میلیارد دلار می‌باشد.

Icahn یک سرمایه‌گذار و مشاور سابق دولت ترامپ بوده که نتورثی (ارزش شبکه‌ای) معادل 15.6 میلیارد دلار دارد. در سال 2018، Icahn به CNBC گفت که رمزارزها مسخره‌اند و شاید من برای آنها بسیار پیر شده باشم، اما هرگز سمت آنها نخواهم رفت. اما طبق سخنان وی در 26 مه، Icahn توضیح داده که هم اکنون او قصد یک سرمایه‌گذاری بزرگ در این حوزه را دارد و بیان کرده که ورود به این حوزه تنها با خرید چند رمزارز نخواهد بود.

 

[irp posts=”37959″ name=”کلاه‌برداری رمز ارزی در قالب ایلان ماسک”]

وی گفت:” منظور من این است که یک سرمایه‌گذاری و راه بزرگ برای ما، یک یا یک و نیم میلیارد دلار خواهد بود… دقیقا نمی‌توانم مقدار آن را بگویم.” Icahn با این کار خود، به لیست میلیاردرهایی پیوسته که نظر خود را در رابطه با رمزارزها در طول 12 ماه گذشته، تغییر داده‌اند.

زمانی که از وی پرسیده شد بیشتر بر روی کدام یک از رمزارزها تمرکز کرده است، او این موضوع را پنهان کرده و تاکید کرد:” بسیاری از رمزارزهایی که امروزه وجود دارند، در آینده دوام نخواهند آورد، اما ما بر این باوریم که رمزارزها به هر شکلی که شده باقی خواهند ماند. به طور واضح‌تر بخواهم بگویم، ما هرگز رمزارزی نخریده‌ایم اما در حال مطالعه بر روی آنها هستیم.”

 

[irp posts=”24765″ name=”یارانه انرژی برای استخراج رمز ارزها ارائه نمی‌شود!”]

 

Icahn بر این باور است که رمزارزهایی که دارای برخی معیارها نمی‌باشند، از بازار حذف خواهند شد و تنها آنهایی که بسیار امن هستند باقی خواهند ماند. Icahn Enterprises، یک کنگره آمریکایی 14.5 میلیارد دلاری است که سرمایه‌گذاری‌هایی در CVR، Pep Boys، و Trump Entertainment Resorts داشته است. Ryan Adams، طرفدار اتریوم و موسس شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی به نام Mythos Capital و Bankless، در توییتر حدس زده است که فعالیت‌های اخیر Icahn در شبکه‌های مجازی ممکن است حاکی از این باشند که وی هم اکنون نیز وارد بازار رمزارزها شده است.

آدامز در این مورد گفت:” اگر Carl Icahn تا بحال یک میلیارد دلار اتریوم و بیت کوین نخریده است، چرا باید اعلام کند که قصد دارد یک میلیارد دلار اتریوم و بیت کوین را خریداری کند؟” زمانی که از Icahn پرسیده شد که قصد وی از ورود به بازار رمزارزها چیست، این فرد 85 ساله در رابطه با شبکه اتریوم صحبت کرد و ذکر کرد که شبکه اتریوم بخش اساسی از بلاک چین است.

 

[irp posts=”32245″ name=”تصمیم کمیسیون اقتصادی ایران برای تولید رمز ارز داخلی و ورود پله به توکن‌های غیرمثلی”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/billionaire-carl-icahn-says-he-may-drop-up-to-1-5b-into-crypto

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.