یکی دیگر از صرافی های بزرگ ترکیه تعطیل شد

اخبار میداس سرمایه-یکی دیگر از صرافی های بزرگ ترکیه تعطیل شد

روز گذشته ( 12 اکتبر ) صرافی بزرگ کوینزو که یکی از 5 صرافی بزرگ ترکیه در ارز های دیجیتال محسوب می شود اعلام کرد که دیگر فعالیت تجاری نخواهد داشت.
بر اساس گزارش bitcoin.com صرافی کوینزو هیچ خرید و فروشی در بازار ارزهای دیجیتال انجام نخواهد داد. همچنین این صرافی هیچ دلیلی برای اتمام فعالیت های خود ارائه نداده است. گمانه زنی های مختلفی از جمله فشارهای دولت ترکیه به عنوان علت بسته شدن این صرافی وجود دارد. اما هنوز هیچ چیز به طور رسمی تایید نشده است.

 

[irp posts=”48274″ name=”دولت چین: محدودیت ها بیشتر می شود”]

 

این صرافی اعلام کرد که تا 6 ماه در دسترس عمومی خواهد بود و کاربران می توانند در این مدت تمام دارایی های خودشان را برداشت و یا به کیف پول دیگری منتقل کنند. همچنین این برداشت و انتقال بدون کارمزد خواهد بود. در این مدت تنها کاربران اجازه خرید و فروش توسط این صرافی را نخواهند داشت.
همچنین روز گذشته معاون وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که هیچ محدودیتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود ندارد و مردم این کشور می توانند در این بازار آزادانه فعالیت داشته باشند. بر اساس این گزارش همچنان پرداخت با ارزهای دیجیتال ممنوع است.

 

[irp posts=”48244″ name=”مک دونالد و ارزهای دیجیتال”]

 

به طور کلی به نظر می رسد ترکیه و روسیه جا پای چای چین می گذارند. چین نیز در ابتدا با خرید و فروش ارزهای دیجیتال مخالف نبود و تنها سعی می کرد پرداخت این ارز در بازارهای خود را محدود کند. اما طی خبری که دیروز منتشر شد دولت چین در پی محدود کردن فعالیت سرمایه گذاران و تریدرها در این بازار است. اگر چین بتواند این محدودیت ها را اعمال کند احتمالا در ترکیه، روسیه و البته ایران نیز شاهد این دست از محدودیت های قانونی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

 

[irp posts=”48215″ name=”بالاخره بایدن واکنش نشان داد!”]

 

منبع:
https://news.bitcoin.com/major-turkish-crypto-exchange-coinzo-shuts-down/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.