گام بلند آمریکا برای تسخیر دنیای ارزهای دیجیتال

گام بلند آمریکا برای تسخیر دنیای ارزهای دیجیتال

روز گذشته شهردار لس آنجلس آمریکا اعلام کرد که سه حقوق ابتدایی خود را بر اساس بیت کوین دریافت خواهد کرد. این خبر از این نظر اهمیت دارد که یک مقام رسمی و بلند پایه دولتی برای اولین بار حقوق خود را بر اساس بیت کوین دریافت می کند. حال باید دید که بازار چه واکنشی نسبت به این خبر نشان خواهد داد.

 

[irp posts=”48766″ name=”شیبا در راه آمازون!”]

اریک آدامز شهردار جدید و منتخب لس آنجلس – به عنوان یکی از شهرهای مهم ایالات متحده آمریکا – در اولین گزارش خبری خود اعلام کرده است که قصد دارد سه حقوق ابتدایی خود را بر اساس بیت کوین دریافت کند. او همچنین در ادامه گفت که برنامه های ویژه ای برای ارزهای دیجیتال در این شهر دارد و قصد دارد لس آنجلس را تبدیل به یکی از قطب های استخراج ارز دیجیتال در دنیا کند.

 

[irp posts=”48737″ name=”افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل”]

این سخنان و حمایت های بی دریغ شهردار جدید لس آنجلس به عنوان یکی از مقامات مهم و رسمی دولتی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین نشان می دهد که عملا آمریکا گام بلندی را برای تسخیر بازار ارزهای دیجیتال برداشته است. به نظر می رسد که در عقب نشینی های پیاپی کشورهای بلوک شرقی از دنیای ارزهای دیجیتال این آمریکاست که قصد دارد دنیای جدید اقتصاد را برای خود کند.

 

[irp posts=”48730″ name=”توئیت جدید ایلان ماسک، بر علیه ارزهای دیجیتال!”]

تا قبل از این خبر، عملا چندان حمایت رسمی دولتی از یک کشور قدرتمند برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال وجود نداشت. شهردار لس آنجلس به عنوان یک مقام دولتی مهم آمریکا اولین مقامی است که به صورت رسمی از بیت کوین حمایت کرده است. این خبر می تواند بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین را کمی حرکت بدهد و احتمالا بیت کوین را در وضعیت صعودی قرار دهد. حال باید منتظر ماند و دید که بازار چه واکنشی نسبت به این خبر نشان خواهد داد.

 

منبع:
https://u.today/new-yorks-mayor-elect-to-take-his-first-paychecks-in-bitcoin

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.