کیتلین لانگ، دلیل اصلی فروش رمزارزها توسط مردم را بیان می‌کند

Caitlin Long explains the main reason why people sell cryptocurrencies

مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت Avanti Financial، Caitlin Long، ادعا کرده است که احتمالاً افشاگری اخیر Tether در رابطه با ذخایر ارزهای پایدار، منجر به فروش آلت کوین‌ها در هفته پیش شده است. طی یکسری توییت‌هایی که در روز شنبه منتشر شدند، مدیرعامل شرکت Avanti بیان کرد که سرمایه‌گذاران و مبادله کنندگان احساس کرده‌اند که مجبورند تا سایر رمزارزهایشان را بفروشند تا بتوانند احتمال ریسک را کاهش دهند،

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

با توجه به اینکه رمزارزهای پایدار این قابلیت را دارند که سایر توکن‌ها را نیز پایین بکشند. Long گفت: ” اگر Tether با سرمایه‌گذاری کردن ذخایرش بدین شکل ادامه دهد و به یک مانع مالی تبدیل شود، بازارها می‌توانند به‌راحتی پیش‌بینی کنند که بیت کوین و قیمت دیگر رمزارزها می‌توانند در درجه بالایی باقی بمانند. آن‌ها احتمالاً باعث تصحیح یکدیگر می‌شوند.” لانگ اضافه کرد که مسئولین ممکن است رمزارزهای پایدار را به دلیل سقوط ناگهانی ذخایر کامل Tether سرکوب کنند، اما صنعت رمزارزها می‌تواند از این ماجرا سودی ببرد.

کیتلین لانگ معتقد است که افشاگری اخیر Tether بر روی رمزارزها تأثیر دارد.بنا به گزارش‌ها Tether Holdings Limited، 75.85 درصد USDT هایی که برگردانده شده‌اند شامل پول نقد و چیزهای معادل آن می‌شوند که اوراق بهادار، 65.39 درصد آن‌ها را شامل می‌شود. Tether بیشتر در اوراق خزانه سرمایه‌گذاری کرده تا دارایی‌هایی که درصد ریسک بالاتری دارند.

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

در ادامه نظرات و بیانات این مدیرعامل، وی به سقوط اخیر قیمت بیت کوین به زیر 46000 دلار اشاره‌کرده که البته قیمت آن در برخی صرافی‌ها حتی از 45818 هم کمتر شده است و در هفت روز گذشته 20 درصد کاهش داشته است. همچنان نامشخص است که افشاگری Tether چه تأثیری در بازار رمزارزها داشته است. بایننس نیز اعلام کرده که دادگستری ایالات‌متحده آمریکا و خدمات درآمد داخلی، به تحقیق و بررسی بر روی این صرافی ارزهای دیجیتالی، به‌منظور جلوگیری از فعالیت‌های قاچاقی پرداخته‌اند.

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/caitlin-long-reveals-the-real-reason-people-are-selling-crypto

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.