کمک هزینه BingX به کاربران برای استفاده از کپی ترید

کمک هزینه BingX به کاربران برای استفاده از کپی ترید

ووچر بینگ ایکس و بیمه کاربران در مقابل ضررهای احتمالی در هنگام استفاده از خدمات کپی ترید.

BingX  اکنون اولین صرافی ارز دیجیتال است که با کوپن های یارانه ای (subsidy vouchers) برای کپی ترید است.

BingX، صرافی ارز دیجیتال پیشرو در تجارت اجتماعی، برای اولین بار در این صنعت کوپن های یارانه ای را برای کپی ترید معرفی می کند، و بسیار خوشحال است که می تواند ضرر کاربران خود را پوشش دهد.

 

ربات کپی ترید بینگ ایکس

 

ربات کپی ترید بینگ ایکس به کاربران اجازه می دهد تا به طور خودکار معاملات سایر تریدرها را کپی کنند. از یک طرف، کپی ترید و کپی کنندگان کمک می کند تا بدون داشتن دانش تحلیل تکنیکال معامله کنند. از سوی دیگر، تریدرهای حرفه ای  می توانند با کمک به  کاربران مبتدی و ارائه سیگنال توسط ربات کپی ترید درآمد بیشتری کسب کنند. پلتفرم BingX به‌عنوان بهترین پلتفرم تجارت اجتماعی، محیطی قوی را فراهم می‌کند که هم کپی‌کنندگان و هم معامله‌گران می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند، ارتباط برقرار کنند و در کنار هم درآمد کسب کنند.

 

کمک هزینه کپی ترید در بینگ ایکس

 

کوپن یارانه (کمک هزینه) کپی ترید (Subsidy Voucher): نوعی بیمه است که در معاملات کپی ترید استفاده می شود. با کوپن یارانه، در زمان تسویه برای کاربرانی که در معاملات کپی ترید زیان دیده اند، مبلغ مربوط واریز می شود. حداکثر یارانه به ارزش کوپن یارانه بستگی دارد. برای استفاده از این کوپن در صفحه اصلی با کلیک بر روی آواتار خود (بالا سمت چپ) و انتخاب گزینه My Rewards میتوانید لیست بونوس های خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی use میتوانید از آنها استفاده کنید.

اکنون کوپن های یارانه ای برای محافظت از سرمایه کاربران در برابر ضررهای احتمالی استفاده از کپی ترید طراحی شده است. تا زمانی که کاربر کوپن های یارانه کپی ترید را فعال کند، BingX  هرگونه ضرر در معاملات کپی ترید را جبران می کند. این کوپن به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بدون ترس از ضرر وارد موقعیت‌هایی خرید یا فروش ارزهای محبوب مانند  BTC، ETH، MATIC، LUNC، OP، STG، PSG، ADA، SHIB، DOGE، CHZ و IDO شوند. و بدون ترس از دست دادن سرمایه خود معامله کنند.

 

الویسکو کارینگتون، روابط عمومی و مدیر ارتباطات  BingX:

 

“ربات کپی ترید یکی از خدمات منحصر به فرد ما است و ما همیشه به دنبال بهبود تجربه معاملات برای مبتدیان هستیم. با معرفی کوپن های یارانه ای برای معاملات کپی ترید، کاربران جدید می توانند به راحتی استراتژی های معاملاتی خود را بدون ضرر و زیان آزمایش کنند. الویسکو کارینگتون همچنین در ادامه گفت: “ما معتقدیم که BingX با استفاده از خدمات پیشرفته و همگام با نوآوری به رهبری خود در صنعت معاملات ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داد.”

BingX

BingX  به کشف راه حل های جدید و ایده های نوآورانه برای ایجاد یک تجربه کاربر محور عالی ادامه می دهد و آخرین نسخه اپلیکیشن خود را خود را برای iOS و Android در 22 سپتامبر منتشر خواهد کرد. آخرین نسخه 3.14.0  شامل یک ویژگی جدید در بخش  قراردادهای آتی استاندارد است که از مشاهده موقعیت فعلی معامله گر در لحظه پشتیبانی می کند و تجربه معاملاتی صرافی را بیشتر می کند.

 

درباره  BingXبیشتر بدانید

 

BingX  در سال 2018 تأسیس شد، و یک صرافی اجتماعی ارز دیجیتال است که معاملات اسپات، معاملات فیوچرز و خدمات کپی ترید را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان با بیش از 3 میلیون کاربر ارائه می دهد. BingX کاربران را با معامله گران حرفه ای از طریق پلتفرم خود به روشی ایمن، ساده و شفاف متصل می کند.

ازصرافی  بینگ ایکس به آدرس   bingx.com دیدن کنید. و بدون ترس اولین معامله خود را انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.