کاهش کارمزدهای اتریوم از تابستان

کاهش کارمزدهای اتریوم از تابستان

مسئولین تصمیم‌گیرنده اتریوم از اضافه شدن طرح EIP-1559 به فورک لندن استقبال کردند و به همین دلیل انتظار می‌رود در اوایل تابستان این طرح اجرا شود. بر اساس گزارش کریپتوبریفینگ، توسعه‌دهندگان اتریوم برای افزودن EIP-1559 به فورک لندن باهم به یک تصمیم مشترک رسیده‌اند. این موضوع چندان برای ماینرها دل‌چسب نیست اما از این طریق امنیت اتریوم بسیار بالاتر خواهد رفت و همچنین میزان کارمزدهای آن نیز کاهش پیدا خواهند کرد.

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

تیم بیکو، مسئول هماهنگی میان محققان این طرح، در توییتر خود اعلام کرده است:

ما درباره طرح EIP-1559 و مخالفت با [فعال‌سازی] بمب سختی در هارد فورک لندن توافق داریم.

این توییت در زمان تشکیل جلسه‌ی توسعه‌دهندگان منتشر شد. او پیشنهاد داده که طرح EIP-1559 بخشی از هارد فورک لندن باشد و دیگر توسعه‌دهندگان نیز موافقت خود را اعلام کرده‌اند. بیکو همچنین اخیراً درباره تاریخ راه‌اندازی فورک لندن نیز خبرساز بوده است و طبق آن قرار است به دنبال فورک برلین یعنی در ماه فروردین، فورک لندن نیز عملیاتی می‌شود. با انتشار EIP-1559 کارمزدهای گس هر تراکنش کاهش پیدا می‌کنند و باعث کاهش عرضه‌ی اتریوم می‌شود. بیکو دراین‌باره معتقد است که EIP-1559 به‌نوعی یک خرید متقابل به‌حساب می‌آید و یک دارایی ضد تورم خواهد بود.
یکی دیگر از افرادی که صحبت‌ها و واکنش‌های او درباره این به‌روزرسانی می‌تواند مهم باشد، جاستین دریک است. او اخیراً پستی را منتشر کرد که نشان می‌دهد EIP-1559 چه تغییرات و تأثیراتی را رقم خواهد زد. وی از عبارت پول فوق سالم برای اتریوم استفاده کرد و این در حالی است که عبارت پول سالم را برای بیت کوین استفاده می‌کنند!

به‌روزرسانی EIP-1559 یکی از مهم‌ترین و درعین‌حال یکی از مسائل مورد اختلاف در جامعه این ارز بوده است چراکه علی‌رغم بهبود امنیت و کاهش کارمزدها، عرضه‌ی اتریوم را کم خواهد کرد و مشکلاتی را برای ماینرها ایجاد می‌کند. این به‌روزرسانی به منابع درآمدی ماینرها فشار و ضرر وارد خواهد کرد. اسپارک پول و بیت فلای دو مورد از مهم‌ترین و معروف‌ترین استخرهای ماینینگ هستند که درباره این موضوع به‌طور مرتب ابراز نگرانی کرده‌اند. اسپارک پول درباره این مسئله در توویتر گفت:

ما از این موضوع ناراحت هستیم که خیلی‌ها فقط نگران قیمت هستند.

 

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

در این میان یک استخر به نام F2Pool از این به‌روزرسانی حمایت کرده است! این استخر در اواخر ماه فوریه یک پست را منتشر کرد با عنوان ایستادن در سمت روشن تاریخ و در آن نوشت:

نظرات مخالف فقط بر روی از دست دادن درآمد ماینر‌ها در کوتاه‌مدت متمرکزشده است؛ بنابراین در حال حاضر ما از طرح به‌طور کامل حمایت می‌کنیم و به پیشبرد آن کمک خواهیم کرد.

 

باید منتظر ماند و دید که آیا اتریوم می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقدامات خود برای کاهش کارمزدها را به‌راحتی انجام دهد یا خیر! در ماه‌های اخیر افزایش زیاد کارمزدهای شبکه اتریوم بسیاری از کاربران را شاکی کرده بود و خطر از دست دادن جامعه کاربران، اتریوم را تهدید می‌کند.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

لینک منبع: https://arzdigital.com/ethereum-eth-buyback-update-scheduled-summer-2021/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.