کاهش قیمت ها در بازار خودرو

کاهش قیمت ها در بازار خودرو

این روزها بازار خودرو هم نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده است. به گزارش خبرنگار اقتصادی تسنیم برخی از قیمت ها در این بازار نشان می‌دهد که تا مدت ها خبری از خرید و فروش آنچنانی خودرو نخواهد بود. به طوری که حتی بازار دلالی هم از رونق افتاده است. به این صورت کاهش قیمت در برخی از خودروها را مشاهده کرده‌ایم. البته در حال حاضر هنوز هم اختلاف بالایی در قیمت های بازار و کارخانه خودرو ها وجود دارد. فروشندگان در حال حاضر در معاملات خود تعلل می کنند، زیرا آنها معتقده هستند که با عدم فروش خودرو های خود سود بیشتری در روزهای آینده به دست خواهند آورد.

 

[irp posts=”52681″ name=”با سرمایه خود خودرو بخریم؟/ با این شرایط منطقی است؟”]

 

 البته باید بدانید که در همین روزها اخبار واردات تاثیر مقطعی در بازار وارد می نماید. فعالان بازار معتقدند هستند که با ورود خودرو خارجی، قیمت خودرو ایرانی هم کاهش پیدا خواهد کرد. اما باید بدانید که این موضوع کاملا بستگی به نوع واردات خودروها دارد. موضوع قابل توجه این است که اگر قیمت خودروهای وارداتی معقول و مناسب باشد، شاهد کاهش قیمت ها در خودرو های داخلی خواهیم بود. اما اگر قیمت خودروهای وارداتی بالا باشد، قطعا تأثیر چندانی بر قیمت خودروهای ایرانی نخواهد داشت.

 

[irp posts=”51956″ name=”تغییرات قیمت خودرو در سال 1401 به چه صورت است؟”]

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران بیان کرده است: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار روند کاهشی خود را در پیش گرفته است. قیمت خودرو نسبت به اسفند سال گذشته تقریباً بالاست و باز هم منطقی نمی باشد. ایشان همچنین افزود: بازار خودرو رکود سنگین را تجربه خواهد کرد. در حال حاضر فروشندگان بسیار زیاد هستند اما خریداران بنابر انتشار اخبار مربوط به واردات خودرو تمایل به خرید ندارند و ترجیح می دهند صبر کنند تا قیمت‌ها متعادل شود.

[irp posts=”53650″ name=”ژاپن تنها 10 شرکت خودروسازی دارد!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.