کاهش شدید ذخیره بیت کوین صرافی ها

کاهش شدید ذخیره بیت کوین صرافی ها

بر اساس داده های ارائه شده توسط سانتیمنت ذخیره بیت کوین در صرافی ها به کمترین میزان خود طی 3 سال اخیر رسیده است. بر اساس این داده ذخیره امروز صرافی ها از بیت کوین برابر با مقدار سال 2018 است. این موضوع بدین معنی است که تنها نزدیک به 11 درصد بیت کوین های در گردش در صرافی ها باقی مانده است.

 

[irp posts=”51901″ name=”سامسونگ کیف پول ارز دیجیتال خود را رونمایی کرد”]

 

کاهش شدید ذخیره بیت کوین صرافی ها به معنی خروج بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال توسط هولدرها و معامله گران آن است. بدین ترتیب می توان گفت که با خروج این حجم از بیت کوین از بازار عملا امکان فروش گسترده در این بازار از بین می رود. به نظر می رسد بازار بیت کوین طی روزهای آینده با کاهش عرضه در بازار مواجه شود و این مسئله می تواند به افزایش قیمت این ارز دیجیتال کمک کند.

 

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

 

البته افزایش تنش میان روسیه و اوکراین و درگیر شدن غالب کشورهای اروپایی و آمریکایی در این مسئله احتمالا باعث افزایش ترس سرمایه گذاران و هولدرها شده است و این مسئله باعث شده تا افراد سرمایه خودشان را به بیت کوین تبدیل و آن را از دسترس بازار خارج کنند. در این بین چیزی که اهمیت دارد بدانید این است که عملا در دوران جنگ سرد و یا در دوران ترس سرمایه گذاری همواره طلا به عنوان یک سرمایه گذاری امن شناخته شده است و این یک اصل سنتی است.

 

[irp posts=”51864″ name=”کره شمالی، سارق بزرگ ارزهای دیجیتال”]

 

از این رو احتمالا برای مدتی بیت کوین و سایر ارزها با وجود کاهش عرضه نزولی خواهند بود. این درصورتی است که جنگ سرد رخ دهد و بازار را تحت تاثیر خود قرار دهد. در صورتی که اتفاق خاصی نافتد عملا می توان منتظر صعود دوباره بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال بود.

منبع:
https://u.today/bitcoin-supply-on-exchanges-hits-lowest-in-3-years-after-series-of-btc-drops

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.