ژاپن تنها 10 شرکت خودروسازی دارد!

۱۰ شرکت خودروسازی در ژاپن وجود دارند

۱۰ شرکت خودروسازی در ژاپن وجود دارند که نه و نیم میلیون خودرو تولید می نمایند. در مقابل ایران دارای ۱۸ خودروساز است و یک میلیون خودرو تولید می کند!

این خبر از روزنامه اطلاعات توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.:

 

[irp posts=”43372″ name=”دولت ژاپن، در پی ایمن‌سازی جهانی رمزارزها”]

 

ژاپن دومین خودروساز بزرگ دنیا معرفی شده است که با دارا بودن ۱۰ شرکت خودروسازی، سالانه نه و نیم میلیون خودرو تولید می کند. کیفیت خودروهای تولید شده از این شرکت های ژاپنی بسیار بالا است، به طوری که شاید گاهی هیچ گونه شکایتی از آنها نمی شود.

 

[irp posts=”51956″ name=”تغییرات قیمت خودرو در سال 1401 به چه صورت است؟”]

 

 ششمین خودروساز و پنجمین صادر کننده بزرگ خود را در دنیا هم متعلق به کره جنوبی است. کره جنوبی به طور سالانه 4/5 میلیون خودرو مدرن و باکیفیت تولید می نماید. نکته قابل توجه این است که کشور ایران جایگاهی در رتبه بندی تولید خودرو جهان ندارد. سالانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو تولید می شود. کیفیت خودروهای ایرانی در طی چند سال گذشته بسیار افت کرده است. این موضوع باعث شده است شکایات بسیاری از مردم از این بابت ایجاد شود.

 

[irp posts=”42401″ name=”رمزارزها، در ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی”]

 

 مهم ترین و جالب ترین بخش ماجرا این است که در ژاپن 10 کمپانی خودروسازی و در کره جنوبی ۵ کمپانی خودروسازی و در کشور ایران ۱۸ کمپانی خودروسازی در حال حاضر فعال هستند. در واقع می‌توان گفت که تعداد خودروسازان کشور ایران حدود چهار برابر کره جنوبی است. علت این موضوع هم کاملاً مشخص و روشن است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.