پیامی ترسناک و البته اشتباه، از طرف Coinbase به کاربرانش

پیامی ترسناک و البته اشتباه، از طرف Coinbase به کاربرانش

آخر هفته برای مشتریان صرافی رمزارزی آمریکایی معروف Coinbase، بسیار ترسناک بوده است، چرا که این صرافی به اشتباه ایمیلی برای تمامی آنها ارسال کرده که در آن نوشته شده بود که تایید دو مرحله ای شما تغییر یافته است. در روز 27 آگوست، Coinbase این ایمیل اشتباه را برای 125000 نفر از کاربران خود ارسال کرده است، که موجب واکنش تند افراد شد. Coinbase در 29 آگوست به توییتر آمد تا از کاربران خود بابت اشتباه پیش آمده عذرخواهی کند و در این باره گفت:” ما تمرکز شدیدی بر روی ایجاد اعتماد و امنیت در جامعه رمزارزی داریم، تا آن سیستم مالی بازی که همه ما به دنبال آن هستیم، به واقعیت تبدیل شود.

 

[irp posts=”45448″ name=”Visa توکن های غیرمثلی را، یک نوآوری مهم می داند”]

 

ما متوجه هستیم که اشتباهاتی مانند این، می توانند به این اعتماد صدمه وارد کنند.” با وجود عذرخواهی Coinbase، بسیاری از کاربران آن اعلام کردند که اقدامات مشخصی را در پاسخ به این ایمیل انجام دادند. آنها گمان می کردند که حساب های آنها توسط هکرها مورد هدف قرار گرفته است و تنظیمات امنیتی حساب خود را به شدت افزایش داده و دارایی های رمزارزی خود را نیز نقد کردند.
نظراتی که در رابطه با این توییت Coinbase منتشر شدند، نشان می دهند که برخی از کاربران تا چندین روز پس از این حادثه نیز به اپلیکیشن Coinbase خود دسترسی نداشته اند. Coinbase در این باره افزود:” ما به کار خود ادامه می دهیم تا اعتماد تمام مشتریانی که تحت تاثیر این اعلامیه قرار گرفتند را، جلب کنیم.” این شرکت همچنین اعلام کرد که به عنوان عذرخواهی، به ارزش 100 دلار به همه افراد بیت کوین خواهد داد.

 

[irp posts=”45431″ name=”آیا بیت کوین روزی شکست خواهد خورد؟”]

 

این حادثه دقیقا چند روز پس از اینکه هزاران کاربر اعلام کردند که حساب های آنها خالی شده است، اتفاق افتاده است. طبق اخبار منتشر شده توسط CNBC در 24 آگوست، هزاران کاربر اعلام کردند که Coinbase نتوانسته افرادی که در آن حادثه آسیب دیده بودند را پشتیبانی کند. اوایل این ماه، Coinbase یک خط تلفن پشتیبانی راه اندازی کرد تا مشتریانی که فکر می کنند حساب کاربری آنها هک شده است، با این صرافی تماس بگیرند. اگر نمیدانید بافر در فارکس چیست پس حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”45395″ name=”درخت در ازای بیت کوین؛ تلاش شرکت های رمزارزی برای حفظ محیط زیست”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/users-panic-after-coinbase-mistakenly-sends-2fa-reset-notices-to-customers

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.