پسر پیتر شیف همه‌ی سهام خود را تبدیل به بیت کوین کرد!

اخبار بیت کوین

در همین ابتدای کار باید بدانید که پیتر شیف معتقد است پسرش شستشوی مغزی شده است! Spencer Schiff که پسر پیتر شیف است راهی مخالف راه پدرش انتخاب کرده است. پیتر شیف یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران و طرفداران طلا است و منتقد اصلی بیت کوین نیز هست. حالا پسر او تصمیم گرفته است تمام سرمایه‌گذاری‌های سهام خود را به یک دارایی واحد یعنی بیت کوین تبدیل کند.

“پسرم تا آخرین قطره پولش را وارد بیت کوین کرد و زیر 50000 دلار خرید کرد. 100٪ سهام او اکنون در بیت کوین است.”

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

این صحبت پیتر شیف بود که آن را در توییتر اعلام کرد. فرد مشهور بیت کوین تصریح کرد که پسرش آخرین سهام نقره خود را به‌صورت نقدی فروخته است. شیف در ادامه با ابراز نگرانی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری نسل جوان اظهار داشت:

“اگر پسر من این‌گونه شستشوی مغزی، شود تصور کنید که بیشتر بچه‌ها چقدر آسیب‌پذیر هستند. او در مسیری با ریسک بالا قدم گذاشته است.”

بسیاری از کاربران و تحلیل گران از این اقدام پسر پیتر شیف استقبال کرده‌اند و معتقد هستند که پسر او با سرمایه‌گذاری در بستر ارزهای دیجیتال، از خود پیتر شیف ثروتمندتر خواهد شد. آنتونی پمپلیانو که مؤسس مورگان کریک دیجیتال است نیز دراین‌باره واکنش نشان داده است و گفت:

حداقل یک نفر در خانواده‌ی شما هست که امسال ثروتش را افزایش می‌دهد!

در پاسخ به این صحبت، پیتر شیف گفت:

من باید او را از ارث محروم کنم در غیر این صورت او ثروت به‌دست‌آمده‌ی من را با بیت کوین از بین خواهد برد.
در ادامه همچنین شیف اعلام کرد که فعالیت‌ها و کارهای او محدود به طلا نیست و بخش بزرگی از آن‌ها را سهام تشکیل می‌دهند.
باوجود انتقادی که شیف از پسرش کرده است، به نظر می‌رسد خود او نیز در این تصمیم‌گیری نقش داشته است. باوجود مخالفت شدید و توییت های زیادی که شیف علیه بیت کوین دارد، او ایده‌ی دادن بیت کوین به‌عنوان هدیه تولد به پسرش را شروع کرد و شاید همین کار او باعث آشنایی و علاقه‌ی پسرش به این ارز شده است! پیتر شیف بعدها اصرار داشت که پسرش برخلاف توصیه و رضایت او، به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین است.

 

[irp posts=”24912″ name=”بزرگترین ریزش هفتگی بیت کوین رقم خورد!”]

در پایان خوب است بدانید که پییتر شیف به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین منتقدین و مخالفان بیت کوین، در سال 2019 ادعا کرد که این ارز هرگز به 50 هزار دلار نمی‌رسد. پس‌ازآن که طی ماه‌های گذشته بیت کوین شد بزرگی داشت و از 57000 دلار هم عبور کرد، او اعتراف کرد که قیمت بیت کوین ممکن است تا 100 هزار دلار نیز برسد.

شما عزیزان می‌توانید به‌طور روزانه اخبار و اطلاعات مربوط به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره اطلاعات کامل و به روزی از این حوزه در اختیار داشته باشید.

 

[irp posts=”25073″ name=”سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!”]

 

منبع:https://cointelegraph.com/news/peter-schiff-s-son-moves-100-of-his-portfolio-into-bitcoin

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.