پتانسیل قیمت بیت کوین در سال 2021 چقدر است؟

پتانسیل قیمت بیت کوین در سال 2021 چقدر است؟

با توجه به افت قیمتی که در هفته‌های اخیر برای بیت کوین پیش‌آمده است، برخی از سرمایه‌گذاران در رابطه باقیمت این ارز کمی دچار نگرانی شده‌اند. در این میان نظرات و تحلیل‌های متفاوتی هم وجود دارد که برخی به رشدهای بزرگ اشاره می‌کنند و برخی هم معتقد هستند بیت کوین دچار مشکل شده است! البته که اگر به حجم کل بازار و تعداد سرمایه‌گذاران و میزان حمایت آن‌ها نگاهی بی اندازیم، متوجه می‌شویم که بیت کوین موضع قدرتمندی دارد و بعید است مسیری به‌جز رشد را در پیش بگیرد!

 

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

 

بر اساس گزارش بلومبرگ و در پیش‌بینی تازه‌ای که منتشر کرده است، میل سرمایه‌گذاران نهادی به این ارز بسیار افزایش‌یافته است و به همین دلیل امکان رشد 8 برابری بیت کوین و رسیدن آن به 400 هزار دلار تا پایان سال 2021 وجود دارد. یکی از تحلیل گران بلومبرگ معتقد است بیت کوین در مسیر تبدیل‌شدن به یک دارایی بدون ریسک قرار دارد. مایک مک گلون که یکی از استراتژیست های بلومبرگ است، در توییتر خود، سال 2021 را به‌عنوان نقطه عطف بیت کوین معرفی کرد! وی با منتشر کردن نمودار میانگین قیمت بیت کوین و شاخص نقدینگی آن، اعلام کرد که معتقد است بیت کوین در حال تبدیل‌شدن به یک دارایی بدون ریسک و مطمئن برای فرار از کاهش ارزش دلار است. وی ادامه داد:
بیت کوین در جاده‌ای است که به تبدیل‌شدن به ارز ذخیره‌ای جهانی ختم می‌شود. به نظر ما، خیز بلوغ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند آن را به یک دارایی بدون ریسک تبدیل می‌کند.

پتانسیل قیمت بیت کوین در سال 2021 چقدر است؟
در این پیش‌بینی، با توجه به نمودار، قیمت بیت کوین به 400 هزار دلار خواهد رسید.

در این پیش‌بینی، با توجه به نمودار، قیمت بیت کوین به 400 هزار دلار خواهد رسید. پیش‌بینی‌های دیگری نیز درباره این ارز وجود دارد. به‌عنوان‌مثال، مدل انباست به جریان پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین بین سال‌های 2021 تا 2024 می‌تواند به 288 هزار دلار برسد. همچنین برخی دیگر از پیش‌بینی‌ها به رسیدن بیت کوین به 144 هزار دلار در پایان سال 2021 اشاره‌کرده‌اند. نکته‌ی مهم درباره پیش‌بینی مک گلون آن است که جزئیاتی درباره عوامل مؤثر ارائه نشده است و ابعاد مختلف آن کمی مبهم به نظر می‌رسد!

 

[irp posts=”29387″ name=”بعد از استخراج همه‌ی بیت کوین ها، چه اتفاقی می‌افتد؟!”]

 

مدتی قبل از بیت کوین به‌عنوان یک دارایی پر ریسک یاد می‌شد. حالا و با افزایش سرمایه‌گذاری افراد و شرکت‌های بزرگ بر روی این ارز، میزان اعتماد نسبت به آن بیشتر شده و حتی به نظر می‌رسد ثبات بیشتری هم از بیت کوین دیده می‌شود. مایکل سیلور، مدیرعامل میکرو استراتژی که بیشترین دارایی بیت کوین را در میان شرکت‌های دنیا دارد، در مصاحبه‌ی خود گفته است:
مأموریت فعلی من تصحیح ترازنامه‌های دنیاست.

میکرو استراتژی مدتی است که شروع به خرید بیت کوین کرده و بیش از یک میلیارد دلار را صرف سرمایه‌گذاری روی این ارز کرده است.
پیترشیف که یکی از مخالفان اصلی بیت کوین بوده و هست، پس‌ازآن که مورگان استنلی به‌عنوان اولین شرکت بانکی وارد حوزه‌ی بیت کوین شد، این‌طور اظهارنظر کرد:
مورگان استنلی برای حساب‌های افراد ثروتمند خود که حداکثر ۶ ماه از آخرین فعالیتشان می‌گذرد و ارزش دارایی‌های آن‌ها حداقل ۲ میلیون دلار است، محدودیت ۲.۵ درصدی برای دسترسی به ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که مورگان استنلی به این نتیجه رسیده است که بیت کوین پر ریسک است و می‌خواهد تعهدات قانونی از سوی سرمایه‌گذارانی که پولشان را از دست می‌دهند محدود کند.

همان‌طور که مطالعه کردید نظرات موافق و مخالف زیادی درباره بیت کوین وجود دارد اما اقداماتی که در حال انجام هستند، نشان‌دهنده‌ی قدرت روزافزون این رمز ارز می‌باشند. همچنین اگر با نحوه خرید و فروش بیت کوین و انتخاب بهترین کیف پول‌ بیت کوین آشنا نیستید توصیه میکنم حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-can-reach-400k-in-2021/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.