پای گوگل هم به ارزهای دیجیتال باز شد!

اخبار میداس سرمایه- پای گوگل هم به ارزهای دیجیتال باز شد!

گوگل به عنوان یکی از مهمترین شرکت های جهانی سال هاست در برابر مسئله ارزهای دیجیتال و بیت کوین تقریبا ساکت بوده و اقدامی انجام نداد. به عبارت بهتر گوگل سعی کرد در این مدت هیچ جانبداری از ارزهای دیجیتال یا مخالفان آن نداشته باشد. اما ظاهرا بر اساس قردادی که دیروز ( 8 اکتبر ) بین گوگل و پلتفرم بکت ( متعلق به صرافی اینترکانتیننتال ) منعقد شد، گوگل هم به میان ارزهای دیجیتال آمد.

[irp posts=”48139″ name=”هدف قیمتی کاردانو: 2.83 دلار”]

بر اساس این قرارداد گوگل متعهد شده است که پلتفرم بکت را در گوگل پلی عرضه و امکانات لازم برای فعالیت آن در شبکه های اینترنتی را فراهم کند. همچنین این پلتفرم متعهد شده است که تمامی امور مربوط به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بر اساس کلودهای گوگل انجام دهد. بکت به عنوان یکی از پلتفرم هایی که امکان خرید از فروشگاه های مختلف با استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را فراهم کرده است.

[irp posts=”48128″ name=”گام بلند اندونزی در مسیر جدید پیشرفت”]

به نظر می رسد گوگل با استفاده از این قرارداد عملا نشان داده است که آینده متعلق به ارزهای دیجیتال است و گوگل می خواهد در مرکز این آینده قرار بگیرد. احتمالا گوگل در نظر دارد با ایجاد شبکه ای میان بکت و پلتفرم هایی مانند آن در فضای ابری خود به فروشگاه های مختلف مدیریت دنیای جدید را در دست بگیرد. بنابراین به گوگل به عنوان یکی از غول های بزرگ صنعتی بابت ورود به این میدان جنگ اقتصادی نوظهور خوش آمد می گوییم.

[irp posts=”48119″ name=”ایلان ماسک و اینبار یک ارز دیجیتال دیگر!”]

از طرف دیگر این ورود گوگل به دنیای جدید به نظر می رسد تاثیر مثبتی در بازار داشته باشد. به هر حال تا به امروز گوگل وارد این بخش از اقتصاد نشده بود و خودش را دور نگه داشته بود، اما با قبول این قرارداد به خوبی نشان داد که بیت کوین و ارزهای دیجیتال کاربری بالاتر از حد تصور دارند و این می تواند همان موتور محرکی باشد که بیت کوین برای شروع حرکت خود نیاز دارد.

منبع:
https://u.today/google-partners-with-bakkt-pushing-crypto-further-into-mainstream

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.