پای دوج کوین به NBA هم باز شد!

پای دوج کوین به NBA هم باز شد!

مدتی بود که همه‌ی اخبار دوج کوین به ایلان ماسک و صحبت‌ها و توییت های او مرتبط بود! امروز اما یک خبر جالب منتشر شد که ظاهراً یکی از باشگاه‌های بسکتبال حاضر در NBA به نام دالاس ماوریکس از دوج کوین برای فروش بلیت باشگاه استفاده خواهد کرد. طبق اعلام این باشگاه، طرفداران تیم دالاس ماوریکس از این به بعد خواهند توانست هزینه‌ی بلیت و لوازم مربوط به باشگاه را با پرداخت دوج کوین خریداری کنند.

 

[irp posts=”25115″ name=”نقطه‌ی حساس و سرنوشت‌ساز بیت کوین”]

 

دالاس ماوریکس چطور وارد این عرصه شد؟

بر اساس گزارش کوین تلگراف، این باشگاه دیروز به شکل رسمی اعلام کرده است که اولین کسب‌وکار و برند بزرگی است که امکان خرید با دوج کوین را برای کاربران خود ایجاد کرده است. این باشگاه از خدمات BitPay برای تبدیل رمز ارزها به ارزهای فیات استفاده می‌کند. البته که دالاس ماوریکس حدوداً دو سال قبل امکان پرداخت با بیت کوین را برای کاربرانش ایجاد کرده بود و حالا چند ارز دیگر ازجمله دوج کوین را هم اضافه کرده است. این باشگاه در توییتر خود پیامی را برای اعلام این خبر منتشر کرده که در زیر می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید:

پای دوج کوین به NBA هم باز شد!

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، ارزهای دیگری نیز توسط این باشگاه به کار گرفته‌شده‌اند و علاوه بر بیت کوین و دوج کوین، طرفداران این تیم می‌توانند بیت کوین کش، یو اس دی سی (USDC)، پکس و بی یو اس دی (BUSD) را هم برای خرید بلیت و دیگر موارد استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بیت پی بیان کرده است که این اقدام باشگاه‌های NBA می تواند مسیر ارزهای دیجیتال را هموارتر کند و مورد پذیرش سریع‌تر و بهتر آن‌ها توسط بانک‌ها شود. وی افزود:
بیت‌پی معتقد است که با پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال، ‌این صنعت به نقطه‌ عطفی می‌رسد که برای همیشه اعتماد کاربران و اطمینان آن‌ها را تغییر می‌دهد. [به‌علاوه]، راه را برای پرداخته‌ای بلاک چینی باز می‌کند تا نحوه پرداخت و دریافت پول از جانب مشتریان و کسب‌وکارها را تغییر دهند.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

مارک کوبان، مالک باشگاه دالاس ماوریکس نیز با تائید کردن این موضوع و تصمیم، اعلام کرد که استفاده از دوج کوین کاملاً درست و کارآمد و منطقی بوده است و در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:
واقعی است. چرا نباید [دوج کوین] بپذیریم؟ درگاه‌های پرداخت ما از آن [دوج کوین] پشتیبانی می‌کنند. هر چه از این طریق به دست بیاوریم را هودل می‌کنیم. پذیرش آن‌هم همسو باسیاست‌های روابط ما است و هم بامزه است.

او در ماه‌های اخیر خودش را یکی از حمایت‌کنندگان این ارزها معرفی کرده بود و در پاسخ پیتر شیف که طرفدار طلاست گفته بود نقش طلا با ظهور نوآوری‌هایی مانند ارزهای دیجیتال از بین خواهد رفت! او همچنین معتقد است که ارزهای دیجیتال به مردم کمک می‌کند تبدیل به بانک خودشان شوند.

 

اگر نگاهی به اخبار چند ماه اخیر بی اندازیم و همچنین روند رشد دوج کوین را مشاهده کنیم، متوجه خواهیم شد که این ارز در مسیر پیشرفت و رشد خوبی قرارگرفته است و توجه و حمایت زیادی را جلب کرده است. بر اساس آمار و اطلاعات حجم صحبت‌ها و بازخوردها درباره دوج کوین از بیت کوین هم پیشی گرفته و به ارز معروف و مهمی تبدیل‌شده است. در پایان به این موضوع اشاره و تأکید می‌کنیم که ایلان ماسک تأثیر زیادی بر این روند داشته است و باید دید درنهایت نتیجه‌ی داستان این قصه‌ی دوطرفه به کجا خواهد رسید! (در ادامه مقاله هولد کردن چیست و ریسک سرمایه گذاری دوج کوین را مطالعه کنید و اطلاعات جدیدتری را کسب نمایید.)

لینک منبع: https://arzdigital.com/dallas-mavericks-to-accept-dogecoin-for-tickets/

 

[irp posts=”25073″ name=”سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!”]

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.