پایین‌ترین میزان ارزش بیت کوین نسبت به کل بازار در 7 ماه گذشته

پایین‌ترین میزان ارزش بیت کوین نسبت به کل بازار در 7 ماه گذشته

درحالی‌که بیت کوین یک افت قیمت نسبی دوباره را تجربه می‌کند و از طرفی دیگر، سایر آلت کوین‌ها و رمز ارزها در روزهای اخیر رشد کرده‌اند، سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در 7 ماه گذشته رسیده است.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

بر اساس گزارش دیکریپت، ارزش بیت کوین بعد از رسیدن قیمت آن به 58300 دلار، به پایین‌ترین حد در 7 ماه اخیر رسیده است. این ارز که در اوایل سال جاری میلادی توانسته بود حتی تا 72 درصد از ارزش کل بازار را به خودش اختصاص دهد، حالا چیزی حدود 56 درصد از کل بازار را در اختیار دارد. این اتفاق به معنای آن است که در حال حاضر دیگر رمز ارزها نیز می‌توانند خودی نشان دهند و فرصت خوبی برای آن‌ها به وجود آمده است.

در این میان قیمت اتریوم در روز گذشته بار دیگر به بالای 2 هزار دلار رسید و توانست رکورد تاریخ خود را بشکند. قیمت اتریوم در تاریخ 2 اسفند رقم 2036 دلار را به ثبت رساند، البته این اوج گرفتن زیاد دوام نیاورد و خیلی زود بازهم به زیر 2000 دلار رسید. در روز گذشته اما اتریوم توانست قیمت خود را تا 2152 بالا ببرد و پس از مقدار کمی کاهش، در حدود 2040 دلار آرام گرفت. در میان 20 ارز برتر بازار، ریپل، یونی سواپ، چین لینک و بیت تورنت نیز بیشترین رشد را به خود اختصاص دادند و روز خوبی را در تاریخچه‌ی خود به ثبت رساندند. قیمت پولکادات نیز با رشدی 20 درصدی تا 46 دلار بالا رفت و این بیشترین رشد در میان 10 ارز برتر بازار بود. 3 روز پیش‌ازاین جهش، جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن، بیان کرده بود که پولکادات با توجه به کارمزد کمتری که دارد، می‌تواند جای اتریوم را بگیرد و به قدرت خوبی در بازار برسد. وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود اشاره کرد که کارمزدهای شبکه در یک روز و به دلیل افزایش تقاضا، از 13 به 22 دلار رسید!

 

[irp posts=”29387″ name=”بعد از استخراج همه‌ی بیت کوین ها، چه اتفاقی می‌افتد؟!”]

 

در مدت‌زمانی مشابه، ارز چین لینک نیز توانست 6 درصد رشد کند و قیمتی معادل 32.34 دلار به ست آورد. یونی سواپ نیز با 8 درصد افزایش، به 31.42 دلار رسید و درنهایت ریپل نیز به 0.5 دلار رسیده است. بیت تورنت هم ازجمله ارزهای دیجیتالی بود که توانست رکورد قیمت تاریخ خود را بشکند و تا 0.00778 دلار رشد کرد. در حال حاضر قیمت این ارز در محدوده‌ی 0.0076 قرار دارد.

همان‌طور که مطالعه فرمودید، بسیاری از ارزهای دیجیتال دیروز و در روزهای اخیر نیز توانسته‌اند رشد خوبی از خود نشان دهند و عملکرد موفقی داشته‌اند. در این میان بیت کوین نیز وضعیت مناسبی دارد و اگرچه از کانال 60 هزار دلار عقب‌نشینی کرده است اما موضع قدرتمند و تثبیت‌شده‌ای را در اختیار دارد.
شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را از وب‌سایت ما به‌طور روزانه پیگیری نمایید و همچنین نقطه نظرات خود را درباره این مطلب در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

[irp posts=”30045″ name=”بیت کوین دوباره رکورد می‌زند؟!”]

 

منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-dominance-falls-to-7-month-low/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.