وندرویلت، مشترک Galaxy Digital درباره دردسرهای کریپتو صحبت می‌کند!

وندرویلت، مشترک Galaxy Digital درباره دردسرهای کریپتو صحبت می‌کند!

در ماه‌های اخیر شرکت‌هایی مانند MicroStrategy و Tesla حجم قابل‌توجهی از بیت کوین را خریداری کرده‌اند و به‌عنوان یک سیاست سرمایه‌گذاری بر روی این ارز حساب کرده‌اند. بااین‌حال این روند هنوز برای بسیاری از شرکت‌ها به یک قاعده تبدیل نشده است. دیمین وندرویلت، مدیرعامل مشترک Galaxy Digital، معتقد است که امنیت و مالیات می‌تواند به‌عنوان بازدارنده‌ای برای سرمایه‌گذاری رمزنگاری عمل کند.

او در این مصاحبه با بلومبرگ بیان کرده است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها و افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند، بحث امنیت و دسترسی به دارایی آن‌ها است. مشکل بزرگ دیگری که به‌عنوان یک چالش و عامل بازدارنده برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران کلان وجود دارد، بحث مالیات است! این موضوع زمانی اهمیت بیشتری از خود نشان می‌دهد که بیت کوین طبق قوانین ایالات‌متحده آمریکا، دارایی نامشهود به‌حساب می‌آید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

در این گزارش بلومبرگ آماده است که حدود 5 درصد از مدیران مالی خرید بیت کوین را پذیرفته‌اند. این درصد طبق گزارش اخیر شرکت تحقیقاتی گارتنر اعلام‌شده است. در این تحقیق در میان 77 نفر از مدیران مالی شرکت‌ها، حدود 5 درصد از آن‌ها اعلام کرده‌اند که بخشی دارایی شرکت را به‌صورت بیت کوین در سال 2021 نگهداری خواهند کرد.

MicroStrategy، MassMutual، Tesla و Square همه میلیون‌ها دلار به بیت کوین اختصاص داده‌اند. MicroStrategy بیش از 1 میلیارد دلار برای این خریدها هزینه کرده و اخیراً یک میلیارد دلار دیگر نیز به خرید BTC اختصاص داده است. اسکوئر همچنین اخیراً اعلام کرده است که 170 میلیون دلار بیت کوین دیگر را به مجموعه خود اضافه کرده است. این شرکت پاییز سال گذشته 50 میلیون دلار برای خرید بیت کوین هزینه كرده بود!

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

وندرویلت در پایان بیان کرده است که این‌ها مشکلاتی نیستند که کمپانی‌ها نتوانند با آن‌ها کنار بیایند و برطرفشان کنند و تنها قدری زمان می‌برد تا این شرایط قابل‌قبول شود.

به‌طورکلی اکثر تحلیل گران و صاحب‌نظران در این حوزه، اعتقاددارند که بیت کوین و ارزهای دیجیتال کم‌کم جای خود را بیشتر در سیاست‌های مالی و سرمایه‌گذاری شرکت‌ها باز می‌کنند و آینده‌ی درخشانی را برای آن‌ها متجسم می‌شوند. اخبار روزانه رمز ارزها را از وب‌سایت ما پیگیری کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه حد ضرر در فارکس هستید توصیه میکنم حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24161″ name=”سرمایه‌گذاری در بورس یا ارز دیجیتال کدام‌یک بازده بیشتر دارد؟”]

 

لینک منبع: https://cointelegraph.com/news/galaxy-digital-co-president-explains-two-things-deterring-institutional-crypto-buying

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.