ورود بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

ورود بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

روز گذشته بیت کوین توانست مرز 45 هزار دلاری را بار دیگر به دست بیاورد و در این کانال خودش را تثبیت کند. بر اساس این چارت قیمتی بیت کوین می توان گفت که بیت کوین نسبت به کاهش قیمت شدید چند روز گذشته حدود 13 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

در روز ابتدایی جنگ میان روسیه و اوکراین بازار ارزهای دیجیتال مانند غالب بازارهای جهانی و منطقه ای دچار افت قیمت شدید شد. در روز ابتدایی جنگ بیت کوین به قیمت 35 هزار دلاری سقوط کرد. اما تنها یک روز بعد بیت کوین توانست به روند قبلی خود برگردد و سریع کانال 40 هزار دلاری را پس بگیرد. این در حالی بود که ارزش ملی پول روسیه ( روبل ) روز به روز کاهشی شد و بسیاری دیگر از بازار ها عملا در کمای اقتصادی فرو رفتند.

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

رفته رفته با اعمال تحریم های مالی علیه روسیه و همچنین محاصره فیزیکی و اقتصادی اوکراین توسط روسیه طرفین درگیری شروع به انتقال کانال مالی خودشان بر روی بیت کوین شدند. اوکراین به واسطه بیت کوین توانست میلیون ها دلار کمک مالی دریافت کند و احتمالا روسیه در حال استفاده از بیت کوین برای دور زدن تحریم های مالی و خرید و فروش است.

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

همین کارکرد بیت کوین و ارزهای دیجیتال به نوعی باعث شده است که جای پای این بازار بعد از گذشت بیش از یک دهه در اقتصاد جهان سفت شود. به نظر می رسد که دیگر قدرت های مالی و اقتصادی جهانی به بیت کوین به چشم یک بازار بی ارزش یا پر نوسان نگاه نمی کنند. این اتفاقات باعث شده است که بیت کوین نه تنها به عنوان یک بازار اقتصادی بلکه به عنوان یک ارز قابل اعتماد مطرح شود. البته با توجه به این که این بازار باعث شده است عملا اهرم اقتصادی بزرگان جهان بی تاثیر شود و تحریم های مالی تا حد قابل توجهی تضعیف شود، احتمالا بعد از جنگ قوانین و چارچوب های محکم تری برای این بازار در نظر گرفته می شود. این قوانین می تواند کم کم راه بیت کوین برای تبدیل شدن به یک ارز جهانی و قابل معامله را باز می کند.

 

منبع:
https://arzdigital.com/coins/bitcoin/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.