معرفی 4 وب سایت کاربردی ارز دیجیتال و 10 اپلیکیشن کاربردی ارز دیجیتال

معرفی 4 وب سایت کاربردی ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال یک بازار دیجیتالی و سرمایه ای جدید محسوب می شود. این بازار به فاکتورها و شاخص های متعددی وابسته است که عملا بررسی و پیگیری آن ها کار چندان ساده ای محسوب نمی شود. از این رو نیاز است که هوش مصنوعی به عنوان کمک کننده وارد میدان شود و برخی از این اطلاعات را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

این هوش می تواند در قالب وب سایت های ارز دیجیتال و یا انواع اپلیکیشن های مختلف در اختیار کاربران قرار بگیرد. در ادامه قصد داریم با انواع سایت های معامله ارز دیجیتال آشنا شویم. این سایت ها می توانند به عنوان دستیار معاملاتی در کنار کاربر قرار بگیرد و به او در انتخاب بهترین موقعیت های معاملاتی کمک کند. برخی از سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال نیز این چنین ویژگی هایی دارند. در ادامه بهترین وب سایت های ارز دیجیتال را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چرا استفاده از وب سایت های ارز دیجیتال لازم است؟

همانطور که در بالاتر بیان کردیم، بازار ارزهای دیجیتال جلوتر از این که یک مفهوم دیجیتالی و جدید باشد، یک بازار سرمایه ای محسوب می شود. همین مفهوم و عنوان کافی است تا ما به ابزارهایی مانند وب سایت های ارز دیجیتال نیازمند باشیم، اما چرا؟
بازار سرمایه بر خلاف چیزی که به نظر می آید مفاهیمی مهم تر از چارت و نمودار و قیمت را در خود جای داده است. در واقع برخی از معامله گران تنها و تنها از بازار سرمایه چارت قیمتی و نمودارهای آن را می بینند. اما بازار سرمایه ای – هر بازار سرمایه – تقابل انسان ها با یک دیگر است. در واقع شما در این بازارها می توانید مجموعه ای از رفتارهای انسانی را مشاهده کنید.

بگذارید ساده تر بیان کنیم. بازار های سرمایه ای با تمام بزرگی و پیچیدگی که دارد بر اساس یک مفهوم بسیار ساده به نام خرید و فروش پایه گذاری شده است. در واقع تمام دنیای اقتصاد بر اساس این مفهوم ایجاد شده است. تا شما خرید یا فروشی انجام ندهید عملا اقتصادی هم وجود نخواهد داشت.

بنابراین تمام دنیای اقتصاد و بازارهای سرمایه ای از مفهوم ساده ای به نام خرید و فروش انسان ها سرچشمه گرفته است. نکته مهم دیگر این است که تا زمانی که در این بازارها معامله گری ضرر نکند معامله گر دیگری سود نمی کند. بنابراین عملا می توان گفت بازارهای سرمایه ای زمین جنگی میان معامله گران یا بهتر بگوییم جنگی میان انسان هاست. بنابراین برای پیروز شدن در این جنگ باید این رفتارهای انسانی را بشناسیم.

 

[irp posts=”42947″ name=”0 تا 100 آشنایی با بازار دو طرفه ارز دیجیتال (کاملا اختصاصی)”]

اما مسئله ای که وجود دارد این است که رفتارهای انسانی به سادگی شناسایی نمی شود. برای شناسایی این رفتارها باید از فاکتورهای مختلفی استفاده کنیم. اما چالش اصلی این است که این فاکتورها تعداد مشخص و محدودی ندارد. در واقع هر اتفاقی و هر کنش یا واکنشی چه به صورت عمومی و چه به صورت فردی می تواند در رفتار انسانی تاثیر مستقیم داشته باشد. اینجاست که عملا بازارهای سرمایه ای تبدیل به یکی از سخت ترین حوزه های تحلیلی می شود.

گستردگی فاکتورها و شاخص های مورد بررسی و سختی جمع بندی و نتیجه گیری از آن ها خود به خود نیاز معامله گران به سیستم های کمکی را ایجاد می کند. برخی از این سیستم ها به صورت دستی – اندیکاتورها و شاخص ها – و برخی دیگر به صورت هوش مصنوعی می تواند انسان را در این مسیر یاری کند. اینجاست که انواع وب سایت های ارز دیجیتال می تواند کارایی خوبی برای ما داشته باشد.

وب سایت های ارز دیجیتال
سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید

با وب سایت های ارز دیجیتال آشنا شوید

 

اگر در اینترنت جست و جویی داشته باشید به سرعت می توانید با انواع وب سایت های ارز دیجیتال آشنا شوید. اما مسئله ای که وجود دارد این است که مسلما همه این وب سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال یا برنامه های مدیریتی در این بازار کاملا کارآمد و مناسب نیستند.

از طرف دیگر از آن جایی که در این بازار امکان رهگیری تراکنش های مالی تقریبا غیر ممکن است امکان کلاهبرداری با عنوان سایت های معامله ارز دیجیتال بیشتر شده است. از این رو تنها و تنها باید سراغ وب سایت های ارز دیجیتالی رفت که از اعتبار خوبی برخوردار باشند. اما چگونه می توان اینگونه وب سایت های ارز دیجیتال را پیدا کرد.

اولین راه استفاده از وب سایت های مرجع است. برخی از سایت های تحلیلی مانند میداس سرمایه که سال هاست در زمینه بازارهای سرمایه ای از جمله بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و دارند می توانند مرجع خوبی برای پیدا کردن این دست از وب سایت های ارز دیجیتال باشند.

در واقع گردانندگان این سایت های مرجع خودشان به صورت عملی در بازار حضور دارند. از این رو بارها و بارها با این نوع از سایت ها سروکار داشته و دارند.
راه دیگر را می توان در نظرات کاربران و در سایت های مختلف دید. معمولا سایت های داخلی یا خارجی زمانی که از یک سایت یا یک صرافی نام می برند کاربران شروع به نظر دادن درباره آن سایت یا صرافی می کنند. با در نظر گرفتن مجموعه این نظرات می توان بهترین وب سایت های ارز دیجیتال را پیدا کرد.

مسئله مهم دیگر این است که امروز فاصله چندانی بین وب سایت های ارز دیجیتال داخلی و خارجی وجود ندارد. در واقع غالبا وب سایت های ارز دیجیتال داخلی سعی می کنند به صورت لحظه ای پیرو سایت های خارجی باشند. از این رو اگر با زبان انگلیسی آشنایی ندارید بدون نگرانی می توانید از برخی از سایت های مختلف فارسی در این حوزه از جمله خود میداس سرمایه استفاده کنید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

 

معرفی 4 وب سایت کاربردی ارز دیجیتال

معرفی برخی از بهترین وب سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید

به طور کلی در این جا می توان ده ها مورد از وب سایت های ارز دیجیتال را معرفی کرد. (برای آشنایی با صنعت ارز دیجیتال این مقاله را بخوانید.)در ادامه سعی می کنیم بهترین و معتبرترین این وب سایت ها را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

· معیار گلکسی اسکور (Galaxy Score)
این وب سایت یا بهتر بگوییم هوش مصنوعی بر اساس معیارهای مختلفی که در بازار وجود دارد سعی می کند معیاری واحد و مشخص در مورد وضعیت سهم و بازار به شما نشان دهد. در این سایت حتی فاکتور شاخص احساسات جمعی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

· معیار «آلت رَنک» (AltRank)
در این سایت شما می توانید مشاهده کنید که بر اساس استراتژی های مختلف کدام ارز دیجیتال یا کدام سهام برای خرید و سرمایه گذاری مناسب تر است. این سایت بر اساس فاکتورهای فاندامنتال و اندیکاتورهای مختلف این بررسی ها را انجام می دهد.

· مساری (Messari)
هر آن چه که شما از بازار ارزهای دیجیتال نیاز داشته باشید را می توانید در این سایت پیدا کنید. در واقع این سایت را می توان از جامع ترین سایت های حوزه ارز دیجیتال در دنیا دانست.

· اسکیو (Skew)
این سایت ارز دیجیتال در بین کاربران ایرانی کمتر شناخته شده است. این سایت به طور اختصاص ریسک بازار و ارزهای دیجیتال را محاسبه می کند.

سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال

 

معرفی 10 اپلیکیشن کاربردی ارز دیجیتال

 

اپلیکیشن های ارز دیجیتال یکی از مهمترین ابزارهایی است که هر سرمایه گذار و معامله گری از آن ها استفاده می کند. در واقع می توان اینگونه گفت که اپلیکیشن های ارز دیجیتال امروز نه تنها یک امکان بلکه یک نیاز اساسی در معاملات ارزهای دیجیتال و بیت کوین و … محسوب می شود. اما چرا؟ بهترین اپ های ارز دیجیتال کدام ها هستند؟ در ادامه با برترین نرم افزارهای ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد. این اپ های ارز دیجیتال کارایی های بالایی دارند و عملا می توانند امکانات خوبی در اختیار کاربران خود قرار دهند.

امروز در دنیایی زندگی می کنیم که اینترنت معنا و مفهوم جدیدی به آن داده است. اینترنت اساسا سبک زندگی بشریت را تغییر داده است. امروز سرعت تبدیل به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مفاهیم این نوع سبک زندگی شده است. کمی به دور و اطراف خودتان نگاه کنید. انسان ها علاقه شدیدی به سرعت پیدا کرده اند. دوست دارند هر کاری را سریع تر انجام دهند. دلشان می خواهد سریع غذا بخورند، سریع برسند، سریع کاری را به اتمام برسانند و حتی سریع عاشق شوند! این مسئله در علم و آموزش و فرهنگ مطالعه نیز تاثیر مستقیم گذاشته است.

همین مسئله عملا باعث شده است که اپلیکیشن ها یا برنامه های کاربری جای ابزارهای سنتی را بگیرند. زمانی که شما با یک کلیک می توانید موقعیت مکانی خودتان را پیدا کنید و با یک جست و جو می توانید بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را پیدا کنید، چرا باید بخواهیم از نقشه های سنتی و کاغذی استفاده کنیم. همین تفاوت در ابزارهای معاملاتی و تریدهای بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در واقع وقتی اپلیکیشن های ارز دیجیتال تحت عناوین مختلف وجود دارد که می تواند به ما در زمینه های مختلف تحلیلی یا خرید و فروش کمک کند، اساسا چرا باید خودمان به صورت دستی این کار را انجام دهیم؟ آن هم در بازاری که اساسا سرعت عمل حرف اول را می زند. از این روست که گفته می شود انواع نرم افزارهای ارز دیجیتال مانند اپ های تحلیل ارز دیجیتال یا اپ های خرید ارز دیجیتال یک نیاز برای هر معامله گر یا سرمایه گذار در این بازار محسوب می شود.

اپ های ارز دیجیتال

آیا می توان به اپ های تحلیل ارز دیجیتال اعتماد کرد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که وجود دارد این است که آیا می توان به نتایج برآمده از اپ های تحلیل ارز دیجیتال اعتماد کرد و بر اساس آن شروع به معامله زد؟
پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. در واقع به سبب گستردگی انواع اپلیکیشن های ارز دیجیتال عملا نمی توان پاسخی یکسان و یک پارچه به این پرسش داد.
گرچه ما در ادامه بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در زمینه تحلیل و خرید و فروش را به شما معرفی می کنیم. اما بهتر است راهکاری برای اعتماد به این گونه برنامه نیز داشته باشیم.

به طور کلی این برنامه بر اساس هوش مصنوعی طراحی شده برای آن ها کار می کنند. این برنامه موظف هستند که بر اساس اندیکاتور ها و شاخص های داده شده سهم یا ارز مورد نظر را بررسی کنند و بر اساس بررسی این اندیکاتورها نتیجه نهایی را به کاربر اعلام کنند. همچنین این برنامه ها باید بتوانند به شکل منعطف عمل کنند.

یعنی باید بتوانند بر اساس نیاز و استراتژی کاربر اندیکاتورها را کنار یکدیگر بچینند و بر اساس آن تحلیل خودشان را انجام دهند. وقتی این چنین شاخص ها و فاکتورهایی را در نظر می گیریم متوجه می شویم که اساسا تعداد اپلیکیشن های ارز دیجیتال که می توانیم به آن ها اعتماد کنیم چندان زیاد نیست. چرا که طراحی و تولید این چین برنامه های کاربردی چندان کار ساده ای نیست و نیاز به زیر ساخت های نسبتا پیچیده ای دارند. بر این اساس در ادامه به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در حوزه تحلیل و خرید و فروش ارزهای دیجیتال خواهم پرداخت.

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید، مسئله امنیت است. در واقع برنامه مورد استفاده برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید به صورت امن و رمزنگاری شده عمل کند. همچنین باید نسبت به واقعی بودن برنامه و عدم وجود اهداف کلاهبرداری از تولید آن مطمئن شد. این گونه فاکتورها عملا ما را به اپ های خرید ارز دیجیتال خاص راهنمایی می کند.

اپلیکیشن های ارز دیجیتال

معرفی برترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال

· اپلیکیشن دلتا (delta)
دلتا را می توان یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال دانست. این برنامه کاربردی عملا یک پلتفرم جامع، سریع و ساده برای دسترسی به پرتفوی یا سبد ارز دیجیتال شما محسوب می شود. این برنامه بیش از 3 هزار ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و می تواند اخبار هر کدام از این ارزها را به صورت فیلتر شده و لحظه ای در اختیار شما قرار دهد. نکته مهمی که در مورد این برنامه باید بدانید این است که اساسا خرید و فروش در این اپلیکیشن به صورت مستقیم توسط صرافی های معتبر انجام می شود برنامه دخالتی در این کار ندارد. از این رو عملا می توان نسبت به امنیت خرید و فروش توسط آن مطمئن بود.

· اپلیکیشن Coinbase
این برنامه را می توان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در دنیا دانست. بارز ترین ویژگی این برنامه، وابستگی آن به صرافی مطرح بایننس دانست. از این نظر خرید و فروش های انجام شده در این اپ کاربردی کاملا امن و با نقد شوندگی بسیار بالا صورت می گیرد. از طرف دیگر اطلاعات قیمتی و اخبار ارزهای مختلف به صورت دقیق و لحظه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. از طرف دیگر در این برنامه انواع نظرات تحلیلی و کاربردی مختلف در مورد انواع ارزها وجود دارد که می تواند به عنوان یار کمکی در خرید و فروش های شما کارایی خوبی داشته باشد.

· اپلیکیشن CryptoTrader
یکی دیگر از اپلیکیشن های ارز دیجیتال که توسط صرافی بایننس پشتیبانی می شود، این برنامه کاربردی است. این برنامه نمودارهای قیمتی، تحلیل های تکنیکالی دقیق و نسبتا مناسب برای بسیاری از ارزهای بازار و اخبار و اطلاعات دقیق و موثق هر کدام از ارزها را در اختیار کاربر قرار می دهد. شما به واسطه این برنامه می توانید به تحلیل نسبتا مناسبی از بازار و ارز مورد نظر برسید.

· اپلیکیشن Cryptonaut
داشتن یک برنامه کاربردی با رابط کاربری زیبا می تواند بسیار شیرین و دلچسب باشد. این برنامه را می توان از سریع ترین، زیباترین و کاربردی ترین برنامه های موجود در جهان دانست. این اپ کاربردی نمودارهای قیمتی و اخبار و اطلاعات هر کدام از ارزها را به شکل جذابی به کاربر نمایش می دهد. امکان به اشتراک گذاری نظرات و تحلیل کاربران نیز وجود دارد. بدین ترتیب عملا شما با این برنامه می توانید جو کلی پیرامون ارز مورد نظر خودتان را بدانید.

 

[irp posts=”29430″ name=”بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری در سال 2021 کدام است؟!”]

 

اپلیکیشن های ارز دیجیتال

سوالات متداول

1- بهترین وب سایت های ارز دیجیتال کدام ها هستند؟
به طور کلی ده ها مورد از سایت های معامله ارز دیجیتال را می توان به عنوان بهترین های این حوزه معرفی کرد. اما برای اطلاعات بیشتر بهتر است سایت مرجع میداس سرمایه را دنبال کنید. این سایت می تواند به شما معتبرترین های وب سایت های ارز دیجیتال را معرفی کند.

2- آیا استفاده از وب سایت های ارز دیجیتال ضروری است؟
بله- این سایت ها به عنوان ابزارهای اساسی بازار محسوب شناخته می شوند که بسیاری از سرمایه گذاران موفق از آن ها بهره می برند. بنابراین اگر شما هم دوست دارید موفق شوید بهتر است از آن استفاده کنید.

3- آیا اپلیکیشن های ارز دیجیتال می تواند جای تحلیل شخصی را بگیرد؟
شاید در آینده این چنین اتفاقی رخ بدهد. اما امروز با قطعیت می توان گفت که هنوز تحلیل های شخصی و متناسب با استراتژی فردی کارایی بالاتری دارند. این برنامه ها صرفا می توانند اطلاعات مورد نیاز ما را ساده تر در اختیار ما قرار دهند.

4- آیا می توان به اپلیکیشن های ارز دیجیتال مانند اپ های خرید ارز دیجیتال اعتماد کرد؟
به طور کلی برخی از این اپلیکیشن های ارز دیجیتال تحت نظارت و وابسته به بزرگترین صرافی های جهانی مانند بایننس هستند. از این رو می توان به این دسته از برنامه اعتماد کرد و بر اساس آن ها دست به خرید و فروش زد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.