هم‌موسس اتریوم از صنعت رمزارزها خداحافظی می‌کند

هم‌موسس اتریوم از صنعت رمزارزها خداحافظی می‌کند

هم‌موسس اتریوم، Anthony Di Iorio، اعلام کرده که تمایل دارد تا از صنعت رمزارزها خارج شود. وی در ادامه گفت که دلیل این تصمیم او، نگرانی‌اش بابت امنیت شخصی خود می‌باشد. بنابه گزارشاتی که در روز 17 ژولای توسط Bloomberg منتشر شد، Di Iorio قصد دارد تا شرکت رمزارزی خود یعنی Decentral را، به همراه تمام پروژه‌های رمزارزی دیگری که در آن­ها شرکت داشته، بفروشد. او بیان کرده که به دلیل رشد جایگاهش در دنیای رمزارزها، دیگر احساس امنیت نمی‌کند.

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

وی در ­این باره گفت: «من دارای جایگاه پرریسکی می‌باشم که اصلا از آن خوشم نمی‌آید. من در این فضا احساس امنیت نمی‌کنم. فکر می‌کنم اگر بر روی مشکلات بزرگ‌تری تمرکز کرده بودم، احساس امنیت بیشتری داشتم.» علاوه بر زمینه‌ای که وی در توسعه وب دارد، Di Iorio در میان هشت هم‌موسسی بود که کاربر روی اتریوم را در سال 2014 آغاز کردند. او به عنوان مدیر ارشد دیجیتالی صرافی Toronto Stock در سال 2016 فعالیت می‌کرد و طی سال‌های اخیر، بر روی سرمایه‌گذاری‌های مالی پرخطر و مشاوره استارتاپ‌ها تمرکز کرده بود. در سال 2016، این کارآفرین 48 ساله کانادایی، شرکت بلاک‌چینی Decentral را تاسیس کرد که Jaxx Liberty را توسعه داد. این برنامه، یک کیف‌ پول رمزارزی چند پلتفرمی بود.

 از سال 2017، Di Iorio همراه یک تیم امنیتی سفر می‌کند. در سال 2018، Forbes نت‌ورث وی را یک میلیارد دلار برآورد کرده بود که باعث شد وی در صدر فهرست ثروتمندان رمزارزی قرار بگیرد. در همان سال، De Iorio با خرید بزرگ‌ترین کُندو کانادا به قیمت 22 میلیون دلار که بخشی از آن را نیز با رمزارز پرداخت کرده بود، بیشتر در مرکز توجهات قرار گرفت. De Iorio هم اکنون انتظار دارد که Decentraland را به قیمت صدها میلیون دلار بفروشد. وی در این باره تاکید کرده که تنها پول نقد قبول ‌می‌کند و پرداخت‌های رمزارزی را نمی‌پذیرد.

[irp posts=”42695″ name=”اتریوم، بیت کوین را شکست می‌دهد”]

این کارآفرین همچنین تاکید کرده که دیگر قصد ندارد تا در استارتاپ‌های بلاک‌چینی سرمایه‌گذاری کند. طی اقدامی بشردوستانه، Iorio به پروژه Arrow پیوسته است. هدف این پروژه ساخت اولین خودروی بدون آلایندگی کانادا است. این کارآفرین در رابطه با همکاری‌اش در این پروژه گفته که رمزارزها تنها بخش کوچکی از مشکلات جهان را حل می‌کنند. وی در این باره گفت: «من دیگر نمی‌خواهم یک آدم رمزارزی باشم، بلکه می‌خواهم کسی باشم که در حل مشکلات پیچیده‌تری نقش دارد. اگر نیاز باشد، در این راه در عرصه رمزارزها نیز فعالیت خواهم کرد. لکن چنین چیزی ضروری نیست، چون رمزارزها تنها درصد کمی از آنچه جهان نیاز دارد را تامین می‌کنند.»

[irp posts=”33958″ name=”بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/high-profile-ethereum-co-founder-quits-crypto-over-safety-concerns

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.