هشدار مدیرعامل بایننس: مراقب باشید

هشدار مدیرعامل بایننس: مراقب باشید

مدیرعامل بایننس روز گذشته در توییتر خود اعلام کرد که عده ای کلاهبردار با جعل سایت و شماره sms این صرافی در حال ارسال پیام های غیر واقعی هستند. این افراد با ارسال پیام ” برای لغو انتقال ارز دیجیتال لینک زیر را بزنید ” در حالی کلاهبرداری گسترده از مشتریان این صرافی هستند.

 

[irp posts=”51788″ name=”هشدار صندوق بین المللی پول: پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی کار منطقی نیست!”]

به نظر می رسد کاربران با زدن لینک ارسالی وارد سایت جعلی ( بخشی از سایت بایننس ) می شوند. در این بخش با گرفتن رمز عبور کلاهبرداران امکان دسترسی به دارایی های افراد را پیدا می کنند. مدیرعامل بایننس اعلام کرده است که به هیچ عنوان وارد این لینک نشوید و بایننس به هیچ وجه این چنین پیامی را ارسال نکرده و نمی کند.

 

[irp posts=”51814″ name=”ریزش بیش از نیم تریلیون دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال در اولین ماه سال نوی میلادی”]

تاکنون این چنین پیامی برای کاربران آسیایی ارسال نشده است و به نظر می رسد هدف اصلی این گروه منطقه آمریکا و اروپا باشد. این اتفاق بار دیگر نشان داد که کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتال تا چه اندازه می تواند ساده و سریع باشد. با توجه به این که عملا هیچ امکان رهگیری نقل و انتقال در این ارزها وجود ندارد عملا هر نوع دزدی یا کلاهبرداری با موفقیت بالایی همراه است.

 

[irp posts=”51759″ name=”بازار ارزهای دیجیتال هنوز در ترس به سر می برد”]

این مهمترین باگ امنیتی است که در مورد ارزهای دیجیتال و صرافی های به خصوص متمرکز مانند بایننس وجود دارد. حال باید منتظر ماند و دید که بایننس چه اقدامی در این باره انجام خواهد داد.

منبع:

https://cointelegraph.com/news/scam-alert-binance-ceo-warns-users-of-massive-sms-phishing-scam

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.