هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است

هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است

به این 4 مورد توجه کنید!
1. قیمت بیت کوین رشد جدیدی از خود نشان داده است و از محدوده 52 هزار دلار عبور کرد.
2. در حال حاضر قیمت کاملاً بالای 52 هزار است و نشانه‌ای از یک پامپ کوتاه‌مدت ندارد.
3. بر اساس نمودار، یک کف حمایتی بر روی 51800 دلار ایجادشده است.
4. انتظار می‌رود قیمت در کوتاه‌مدت به بالاتر از 56000 دلار نیز برسد.

با نگاهی سریع به نگات بالا، متوجه می‌شویم که خبرهایی احتمالاً در راه خواهند بود.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

تحلیل قیمت بیت کوین

در روزهای گذشته شاهد تلاش‌هایی از جانب بیت کوین برای عبور از 50 هزار دلار بودیم و هر بار این اتفاق نمی‌افتاد اما درنهایت بیت کوین توانست از مرز 52 هزار دلار نیز عبور کند و وضعیت خوبی را برای خودش ایجاد کرده است. قیمت بیت کوین در مراحلی به بالای 53000 دلار نیز رسید و در حال حاضر می‌توان گفت که در حال تثبیت قیمت در محدوده کمتر از 55 هزار است.(در ادامه مقاله کیف پول اتمیک والت را مطالعه نمایید.)

با توجه به وضعیت قیمتی فعلی این ارز، اگر بخواهیم اولین کف و سقف را برای آن تعیین کنیم، رقم 49399 دلار برای کف و 55887 برای سقف را می‌توان در نظر گرفت. همچنین در نمودار 4 ساعته ی بیت کوین/دلار یک خط حمایتی شکل‌گرفته است که عدد 51800 را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد اولین خط حمایتی باشد. حمایت اصلی بعدی می‌تواند بروی 50 هزار دلار باشد. همچنین درروند صعودی، احتمالاً بر روی 55 هزار دلار شاهد مقاومت خواهیم بود و پس از 55800 نیز مقاومت دیگری خواهیم دید.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

تحلیل قیمت بیت کوین
یکی دیگر از عوامل بسیار مهم بر بازار ارزهای دیجیتال، سیاست‌های بانک‌های مرکزی و قطب‌های اقتصادی دنیا است

با نگاهی به نمودار می‌بینیم که معاملات بالای 52000 دلار به‌راحتی در حال انجام هستند و توازن خوبی هم برقرار است. برای ادامه‌ی مسیر، 55 و پس از 56 هزار دلار را می‌توان پر احتمال‌ترین ارقام دانست.

در این روزها که هیجان زیادی بر بازار رمز ارزها حاکم است، رفتار سرمایه‌گذاران نیز تأثیر بسیاری بر قیمت‌ها خواهد داشت. از طرفی اقدام به سرمایه‌گذاری کمپانی‌های مختلف و یا افراد ثروتمند از عوامل مؤثر هستند. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم بر بازار ارزهای دیجیتال، سیاست‌های بانک‌های مرکزی و قطب‌های اقتصادی دنیا است. به‌طورکلی باید منتظر ماند و دید درنهایت طوفانی که در این بازار به راه افتاده است، چه زمانی آرام خواهد گرفت و چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد. اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا سرمایه‌گذاری بهتر و موفق‌تری داشته باشید.

از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ bitcoin چیست ؟ وایت پیپر چیست ؟ اگر با این تعاریف آشنا نیستید با کلیک بروی لینک آبی هرکدام اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.اگر علاقه مند به آشنایی با کیف پول های تحت پشتیبانی سگویت هستید، توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24112″ name=”پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ آیا می‌توان به بیت‌ کوین اعتماد کرد؟”]

 

لینک منبع: https://www.livebitcoinnews.com/bitcoin-price-analysis-btc-aims-fresh-high-above-58k/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.