نگرانی سرمایه‌گذاران از تثبیت بیت کوین زیر 50000 دلار

نگرانی سرمایه‌گذاران از تثبیت بیت کوین زیر 50000 دلار

قیمت بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن دوران اوج خود، به کمتر از 50 هزار دلار رسیده است و این کوین در روز گذشته باقیمت 48 هزار دلار معامله‌شده است.

حالا کاربران و سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا قیمت بیت کوین به بالای 50000 دلار برود تا با رد کردن این بازه و نشان دادن پتانسیل رشد بیشتر، نسبت به خرید و سرمایه‌گذاری بیشتر اقدام کنند. از طرف دیگر امکان این هم وجود دارد که قیمت بیت کوین به کمتر 46 هزار دلار برسد و راه برای افت و سقوط بیشتر قیمت آن باز شود! این تهدیدی بزرگ برای سرمایه‌گذاران به‌حساب می‌آید که ممکن است تا بازه‌ای کوتاه‌مدت و یا حتی تا یک سال باقی بماند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

یکی از کاربران که نام مستعار او Rekt Capital است، درباره قیمت احتمالی بیت کوین صحبت کرده است. طبق نظر این کاربر درصورتی‌که بیت کوین نتواند خط مقاومت 46000 دلار را حفظ کند، می‌توان انتظار داشت که خط مقاومت بعدی آن، عدد 38 هزار دلار باشد و با عبور از 45 هزار دلار می‌تواند برای رقم‌های بزرگ‌تر خیز بردارد. این کاربر بیان کرده است تا زمانی که خریداران حمایت درست و کافی از بیت کوین نکنند، این دوران افت ادامه پیدا خواهد کرد و گفته است که بهتر است به دنبال موقعیتی برای شکست این وضعیت باشیم!

 

نهنگ‌ها تأثیرگذارترین عامل هستند!

 

می‌توان گفت که فعالیت و اقدامات نهنگ‌ها همیشه از مهم‌ترین عوامل در تغییر قیمت بیت کوین بوده است. اگر به داده‌ها و اطلاعات روزهای گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که ریزش قیمت بیت کوین با فروش از جانب تعدادی از نهنگ‌ها همراه بوده است و همین مسئله می‌تواند از دلایل مهم ریزش قیمت بیت کوین باشد. البته در این میان فعالیت‌های ماینرها نیز بی‌تأثیر نبوده است اما به‌طور محسوسی سهم کمتری را به خود اختصاص داده است.

نهنگ‌ها تأثیرگذارترین عامل هستند!

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

بر اساس گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در حال تحمل فشار بسیار شدیدی است. سیاست‌های خزانه‌داری آمریکا برای افزایش سرمایه‌گذاری در بخش سهام تکنولوژی، به بازار رمز ارزها فشار وارد کرده است و یکی دیگر از دلایل تزلزل این بازار در روزهای اخیر بوده است و از طرفی مردم سرمایه‌گذاری در بازارهای پرخطر را زیاد دوست ندارند. با نگاهی به مجموعه این عوامل و مشکلات، می‌توان ریزش قیمت اخیر بیت کوین و دیگر ارزها را درک کرد و حتی مقاومت آن‌ها در برابر این فشارها را تحسین کرد!

یکی از تحلیل گران کوین تلگراف به نام Michael van de Poppe اشاره‌کرده است که بیت کوین بعد از عدم موفقیت برای عبور از 50 هزار دلار، همچنان در روند نزولی باقی‌مانده است! او اشاره‌کرده که این موضوع نشانه‌ی ضعف حمایت بازار است و ظاهراً 50 هزار دلار فعلاً برای بیت کوین ممنوع است.

بااین‌حال بیت کوین و طلا ممکن است با بهتر شدن شرایط خزانه‌داری آمریکا، از زیر فشارها خارج شوند و کمی تنفس کنند. وی افزود:

ماه مارس ماه بعدی برای بازارهای مالی است و تاریخ همیشه تکرار می‌شود. با توجه به این موضوع و علی‌رغم مشکلات اخیر، کلیت این چرخه به سمت صعود و سوددهی خواهد بود. و همچنین اگر میخواهید بدانید بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان چه کیف پولی است؟ این مقاله به شما کمک خواهد کرد. و اگر میخواهید بدانید احراز هویت بایننس چگونه انجام میشود حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”36020″ name=”بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/this-is-not-good-says-bitcoin-trader-as-btc-price-remains-pinned-below-50k

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.