نگرانی ایلان ماسک درباره کلاه‌برداران!

نگرانی ایلان ماسک درباره کلاه‌برداران!

این روزها ایلان ماسک به یکی از پایه‌های ثابت اخبار دنیای رمز ارزها تبدیل‌شده است و تقریباً هرروز یک صحبت دراین‌باره انجام می‌دهد. مدیرعامل شرکت تسلا با انتشار یک توییت بیان کرده است که کلاه‌برداری و ارزهای دیجیتال باید زیر یک سقف زندگی کنند! این توییت جنجالی ایلان ماسک واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

طبق گزارش یوتودی، ایلان ماسک با اشاره به حضور کلاه‌بردارها در فضای رمز ارزها گفته است که آن‌ها دست از سر این بازار برنمی‌دارند! برخی از افراد اعتقاددارند که این صحبت‌ها، نوعی واکنش از جانب ایلان ماسک در برابر از دست دادن دوج کوین‌هایش است. در این میان بعضی دیگر اعتقاددارند که او به ربات‌هایی اشاره‌کرده است که در زیر توییت های او به تبلیغ می‌پردازند و درنهایت به کلاه‌برداری ختم می‌شود. اسکات ملکر که یکی از مشهورترین معامله گران رمز ارزها است، در قالب یک شوخی گفته این ربات‌ها با یکدیگر تعامل هم دارند!
ربات‌های کلاه‌بردار اکنون کنترل حساب افراد را به دست می‌گیرند و با یکدیگر تعامل برقرار می‌کنند.

داستان از کجا شروع شد؟

ایلان ماسک دریکی از ابتدایی‌ترین اظهارات خود در سال 2018 به ربات‌های کلاه‌بردار اتریوم اشاره کرد و توجه دنبال کنندگان خود را به این موضوع جلب کرد:
می‌خواهم بدانم ربات‌های کلاه‌بردار اتریوم را چه کسی می‌گرداند! عجب مهارتی!

پس‌ازاین صحبت‌ها و در سال گذشته، اکانت تویتر افراد مشهور مانند ایلان ماسک و بیل گیتس و… هک شد و تبلیغ یک کلاه‌بردار در حوزه بیت کوین روی آن‌ها قرار گرفت.

 

[irp posts=”24916″ name=”فروش 140000 بیت کوین توسط نهنگ ها در یک ماه گذشته”]

 

مایکل بری که یکی از سرمایه‌گذاران معروف آمریکایی است، اخیراً در یک توییت بیان کرد:

بیت کوین یک حباب سوداگرانه است که خطرآفرینی‌اش بیش از فرصت‌هایی است که ایجاد می‌کند، بااینکه بسیاری از طرفدارانش درباره علت این‌که چرا بیت کوین در این برهه از تاریخ کاربردی است، درست می‌گویند. اگر نمی‌دانید که چه میزان اهرم فشار در صعود بیت کوین به‌کاررفته، احتمالاً دانش شما برای نگهداری آن کافی نیست.

در مورد بیت کوین موضوع این است که آیا بانک‌های مرکزی از آن به‌عنوان ذخیره ارزش استفاده خواهند کرد، یا اینکه مجبور می‌شوند آن را از کار انداخته و مانند بسیاری از سفته‌ها به جایگاهی حاشیه‌ای پرت کنند؟ این چیزی است که در بلندمدت در دنیای دولت‌های متمرکز، قدرتمند، خشن و بی‌رحم اهمیت دارد.

طبق گفته‌ی او، یکی از اصلی‌ترین چالش‌های بیت کوین، پذیرفته شدن توسط بانک‌های مرکزی و میزان استقبال از این رمز ارز است.

حال که بیت کوین به یکی از مهم‌ترین مباحث خبری دنیا تبدیل‌شده است و افراد مشهور و ثروتمند مانند ایلان ماسک صحبت‌های زیادی درباره آن می‌کنند، باید دید آیا با بزرگ‌تر شدن جامعه ارزهای دیجیتال، قدرت این بازار بیشتر می‌شود و زورش به اهرم‌های فشار علیه خود می‌رسد یا خیر! اگر علاقه مند به کسب اطلاعات درباره توییت جدید ایلان ماسک هستید این مقاله را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”25115″ name=”نقطه‌ی حساس و سرنوشت‌ساز بیت کوین”]

 

لینک منبع:
https://arzdigital.com/ethereum-now-available-on-amazon-managed-blockchain-2/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.