3 روش عملی برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال

نوسان گیری ارزهای دیجیتال

نوسان گیری ارزهای دیجیتال یکی از انواع استراتژی های معاملاتی در بازار محسوب می شود. بر اساس این استراتژی معامله گران در مدت زمان های کوتاه ( چند دقیقه تا چند ساعت ) می توانند سود مورد نظر خودشان را به دست بیاورند. توجه داشته باشید که استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال بر اساس سود تجمیع شده است. یعنی در هر بار معامله، معامله گر به دنبال سود نه چندان زیاد است.

اما این تعداد معاملات زیاد است که باعث می شود معامله گر به سود اصلی خود برسد. شما تصور کنید که به ازای هر ترید موفق 10 دلار سود کنید. در 10 ترید موفق شما صاحب 100 دلار سود خواهید بود. این نکته ای مهم اما ساده است که برخی از معامله گران، به خصوص کسانی که تازه درگیر این نوع استراتژی می شوند، آن را فراموش می کنند.

قبل از اینکه بخواهیم سراغ استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال برویم، بهتر است به نکته ی مهم دیگری نیز در اینجا اشاره کنیم. توجه داشته باشید که نوسان گیری بر خلاف تصور کار چندان ساده ای نیست و نیاز به شناخت و تجربه نسبتا بالایی از بازار و سهم مورد نظر دارد. این نکته ای است که نه تنها در نوسان گیری ارزهای دیجیتال بلکه در تمامی بازارها صدق می کند.

در واقع با چند اندیکاتور یا چند استراتژی خرید و فروش کوتاه مدت نمی توان نوسان گیری موفقی را به صورت مداوم تجربه کرد. شناخت از بازار و خود ارز می تواند عامل موثر و تاثیرگذار در این بین باشد. بنابراین صفر تا صد نوسان گیری ارز دیجیتال زمانی به طور کامل رخ می دهد که شما چند سالی در بازار حضور فعال و مستمری داشته باشید و به نوعی شناختی کامل از این بازار و ارزهای آن به دست بیاورید.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال، بازار پر نوسان

 

همانطور که گفتیم شناخت بازار برای انجام یک نوسان گیری موفق اهمیت بالایی دارد. گرچه بهتر است این شناخت را خودتان به صورت عملی به دست بیاورید، اما ما در این جا نیز سعی می کنیم قبل از ورود به بحث انواع روش های نوسان گیری ارزهای دیجیتال کمی بیشتر شما را با بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار تازه و نو پا است که عملا کمتر از ده سال است که به جهانیان معرفی شده است. یک بازار هر چه تازه و نوپا باشد همانقدر پر نوسان است و نمی تواند ثبات خوبی از خود نشان دهد. در کلام ساده تر هنوز بازار ارزهای دیجیتال نتوانسته ارزش ذاتی خودش را پیدا کند.

این موضوع می تواند یک شمشیر دو لبه برای استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال محسوب شود. در واقع پر نوسان بودن بازار به خوبی نشان می دهد که این بازار عملا فرصت های زیادی در بیشتر ارزهای دیجیتال به شما می دهد تا بتوانید از سود های کوتاه مدت آن بهره ببرید. اما از طرف دیگر این نوسانات زیاد کار تحلیل تکنیکال را سخت می کند و به نوعی این تحلیل را با درصد خطای زیاد همراه می کند.

این در حالی است که مهمترین ابزار شما در نوسان گیری ارزهای دیجیتال و سایر بازارها استفاده درست از تحلیل تکنیکال است. زمانی که تحلیل تکنیکال پر خطا باشد بدین معنی است که حرکت شما در بازار و گرفتن نوسان نیز پرخطا خواهد بود. این نیز دلیل دیگری است که می گوییم برای کسب توانایی صفر تا صد نوسان گیری ارز دیجیتال حتما خود بازار و ارز را به درستی بشناسید.

این شناخت هر چقدر عمیق تر باشد می تواند درصد خطای تکنیکال را پوشش بدهد  وعملا شما را از خطاهای مختلف دور کند.  همچنین دقت داشته باشید که این بازار پر نوسان عملا اجازه نمی دهد که سیگنال نوسان گیری ارز دیجیتال اعتبار چندانی داشته باشد.

 

[irp posts=”33700″ name=”صرافی‌های ارز دیجیتالی در کره جنوبی بسته خواهند شد؛ سخت‌گیری دولت‌ها ادامه دارد”]

 

نوسان گیری ارزهای دیجیتال
آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال

 

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه

قبل از این که بخواهیم سراغ آموزش صفر تا صد نوسان گیری ارز دیجیتال برویم و انواع روش های نوسانگیری را برای شما توضیح دهیم، بهتر است به یک سوال اساسی پاسخ دهیم، بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه کدام ارز است؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از معامله گران تازه کار وجود دارد.
به بیان ساده تر اولین مسئله ای که وجود دارد این است که باید بدانیم اساسا قرار است روش های نوسان گیری و یا حتی نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال را بر روی کدام ارز دیجیتال پیاده کنیم. حال بر اساس این مسئله به نظر شما بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه کدام است؟

پاسخ به این سوال کمی سخت است و اساسا به استراتژی نوسان گیری شما وابسته است. به طور منطقی نوسان گیری نوعی استراتژی معاملاتی پر ریسک محسوب می شود. اما در این بین این که شما بخواهید چه میزان ریسک را تحمل کنید می تواند در انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای شما موثر باشد. اساسا ارزهایی با عرضه و تقاضای بالا مانند بیت کوین یا اتریوم دارای یک ثبات قیمتی نسبتا مناسب هستند. از این رو نمی توان چندان این ارزها را به عنوان محل مناسبی برای نوسان گیری حرفه ای دانست. در واقع نوسان گیران حرفه ای همواره به دنبال نوسان های نسبتا بزرگ هستند.
از این رو می توان گفت ارزهای میانی بازار مانند میم کوین و … می تواند گزینه مناسب خوبی برای نوسان گیری باشد. اما بگذارید کمی دقیق تر به این مسئله نگاه کنیم.

به طور کلی شما باید هدف سرمایه گذاری و نوسان گیری خودتان را مشخص کنید. به بیان ساده تر اگر شما بخواهید سود زیاد در معاملات کم داشته باشید باید سراغ ارزهایی بروید که نوسان های بالایی تجربه می کنند. اما مسلما این روش ریسک پذیری بالایی دارد. در واقع ممکن است شما با یک نوسان منفی نه تنها تمامی سود خود را از دست بدهید بلکه ممکن است تمامی سرمایه خودتان را در این بازی ببازید.

از این رو منطقی ترین روش در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری این است که اساسا سراغ نوسان گیری کم اما در تعداد بالا رفت. به بیان ساده تر شما باید تعداد معاملات نوسان گیری خودتان را افزایش دهید اما به ازای هر معامله سود کمی داشته باشید. این گونه درصد ریسک شما کم می شود و احتمال از دست دادن سرمایه به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

در این چنین حالت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری می تواند ارزهای با ثبات و بالای جدول مانند بیت کوین و اتریوم باشد. این چنین ارزهایی گرچه نوسان کمی دارند اما به هر حال می توانند درصد ریسک معقولانه تری نسبت به سایر ارزها داشته باشد. اما باید در کل این مسئله را در نظر داشته باشید که اساسا بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان محسوب می شود.

از این رو حضور در این بازار و انتخاب استراتژی مانند استراتژی اسکالپ یا نوسان گیری می تواند خود به خود گزینه پر ریسکی محسوب شود. از این رو پیشنهاد ما این است که اساسا در بازار ارزهای دیجیتال اگر مبتدی هستید سراغ اسکالپ نروید و اگر می خواهید به هر دلیل در این بازار شروع به معاملات کوتاه مدت و اصطلاحا نوسان گیری کنید. حتما سراغ ارزهای با ثبات بروید. ارزهای پر نوسان می توانند در ثانیه ای شما را به زمین بزنند.

بنابراین اگر بخواهیم به صورت جمع بندی به موضوع نگاه کنیم می توانیم اینگونه بیان کنیم که بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری همان ارزهای با ثبات و کم نوسان مانند بیت کوین و اتریوم می تواند باشد.

 

عمل در زمان کوتاه با دید بلند!

 

شاید از این عنوان نسبتا متناقض تعجب کرده باشید. اما این عنوان در واقع یکی از راه های نحوه نوسان گیری ارز دیجیتال محسوب می شود.

شما قرار است در مدت زمان کوتاه نوسان گیری ارزهای دیجیتال خودتان را انجام دهید. همانطور که گفتیم این زمان کوتاه می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت باشد. در این روش شما برای انجام این کار لازم است که بازه زمانی مورد بررسی خودتان را کمی بزرگ تر از بازه زمانی عملکرد خودتان قرار دهید. در کلام ساده تر اگر شما قرار است در تایم فریم چند دقیقه دست به نوسان بزنید، سعی کنید چارت را در تایم فریم یک ربع تا یک ساعت مورد بررسی قرار دهید.

در این روش شما با استفاده از اطلاعات ارزشمند و مهمی می توانید دست به نوسان گیری بزنید. این روش بیشتر زمانی کارایی خودش را نشان می دهد که چارت نمودار در حالت رنج زدن یا افقی باشد. در این حالت چارت قیمتی در قفسی از قیمت ها گیر می افتد و چارت میان یک رنج مشخص نوسان می کند. یک نوسان گیر حرفه ای با تشخیص این قفس در دید بالاتر می تواند نوسان گیری کوتاه مدت خوبی انجام دهد.

توجه داشته باشید که در این روش همیشه باید منتظر شکسته شدن قفس توسط چارت باشید. یادتان باشد که هر چقدر یک قفس عمر طولانی تری داشته باشد در عین این که اعتبار بالاتری برای معامله گر پیدا می کند، احتمال شکسته شدن را نیز تقویت می کند.

از این رو پیشنهاد می کنیم همیشه یک یا دو درصد کمتر از سقف اقدام به خروج از سهم کنید، همچنین منتظر باشید که کف حمایتی به طور کامل حمایت خودش را انجام دهد. زمانی که این کف بتواند مانند رفتار های گذشته خود حمایت درستی از خودش نشان دهد می توان آن را یک سیگنال نوسان گیری ارز دیجیتال خوب در نظر بگیریم.

 

3 روش عملی برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه – بهترین ارز برای نوسان گیری روزانه

استفاده از انواع اندیکاتورها در نوسان گیری ارزهای دیجیتال

همانطور که در بالاتر هم گفتیم عمده تکیه نوسان گیر ها به تحلیل تکنیکال است و بخش بزرگی از این تحلیل نیز بر اساس اندیکاتورها می باشد.

شما با استفاده از اندیکاتورهای مختلف می توانید روند سهم را به درستی مشخص کنید. اما توجه داشته باشید که این اندیکاتورها نباید بیش از اندازه زیاد باشد. در کلام ساده تر استفاده از ده ها اندیکاتور به صورت هم زمان نمی تواند به شما کمک کند.

در واقع شما در نوسان گیری باید علاوه بر دقت در معامله گری، سرعت خوبی هم داشته باشید. این مسئله ای نیست که بتوان آن را با تحلیل ده ها اندیکاتور مختلف به دست آورد. شما باید کاری کنید که تا می توانید تحلیل ها سریع تر و دقیق تر شوند. همین روند شما را به چند اندیکاتور محدود می رساند. در این جا ما نمی توانیم نامی از این اندیکاتورها ببریم یا آن ها را به شما معرفی کنیم، علت این موضوع نیز کاملا ساده و مشخص است.

3 روش عملی برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری – نوسان ارز

شما برای هر سهم و برای هر موقعیت از بازار باید از اندیکاتورهای مناسبی استفاده کنید. این که کدام اندیکاتور برای کدام ارز دیجیتال مناسب است نکته ای است که بیشتر باید به آن از دید تجربه نگاه کرد. این نیز دلیل دیگری است که نشان می دهد نوسان گیری ارزهای دیجیتال بدون تجربه عملا یک نوع شرط بندی محسوب می شود.

اما اگر بخواهیم به شما در این مسیر کمی کمک کنیم، می توانیم راه شناسایی اندیکاتورها را به شما آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال بدهیم. شما برای این کار تنها کافی است سهم یا ارز مورد نظر را در تایم فریم هایی که قرار است در آن نوسان گیری کنید آماده کنید. سپس اندیکاتورها و ابزارهای مختلف تحلیل تکنیکال را یک به یک روی آن امتحان کنید.

توجه کنید که اندیکاتورها سایه ی سایه ی کندل ها هستند. بنابراین نمی توان با آن ها آینده سهم را پیش بینی کرد، اما می توان به واسطه آن ها گذشته را به خوبی تحلیل کرد. هر اندیکاتور و ابزاری که بتواند این گذشته را دقیق تر و درست تر تحلیل کند، عملا می تواند انتخاب مناسبی در نوسان گیری ارزهای دیجیتال محسوب شود.

 

[irp posts=”36020″ name=”بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود”]

 

3 روش عملی برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال
بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری ارز دیجیتال – بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری دقیقه ای ارز دیجیتال

چند نکته در نحوه نوسان گیری ارزهای دیجیتال

نکته مهمی که شما باید در نوسان گیری ارزهای دیجیتال به آن توجه داشته باشید این است که همیشه از حد ضرر در معاملات خودتان استفاده کنید. در این حالت اگر نوسان به شکل مورد نظر انجام نگرفت معامله شما با کمترین ضرر بسته شود. در صورتی که این حد ضرر را در نظر نداشته باشید عملا احتمال شکست شما زیاد خواهد بود. یک بار دیگر به ابتدای مقاله مراجعه کنید و (پیشنهاد میکنم مقاله شکست در معامله ارزهای دیجیتال را مطالعه نمایید). این بازار عملا بسیار پر نوسان است و ذات بازارهای پر نوسان حرکت سهم به سهمی غیر از آن چیزی است که ده ها اندیکاتور و تحلیل و … آن را پیش بینی کرده اند. بنابراین حتما سعی کنید که از حد ضرر استفاده کنید.

نکته دیگر این است که حتما در نوسان گیری باید بر اعصاب و احساسات خودتان مسلط باشید. نوسان گیرها انسان های ریسک پذیری هستند و بیش از این که به دنبال سود باشند به دنبال تجربه هیجان این کار هستند.

اگر فکر می کنید نمی توانید با این هیجان کنار بیایید و یا تحمل این هیجان برای شما سخت است، سراغ نوسان گیری ارزهای دیجیتال نروید. پس سعی کنید خودتان را هم بشناسید. شناخت شما از خودتان می تواند عملا رابطه ای خوب و متقابل با بازار برای شما ایجاد کند. شناخت شما از خودتان و شناخت شما از بازار هرچقدر قوی تر، عمیق تر و طولانی تر باشد، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر و بیشتر می شود. این واقعیتی غیر قابل انکار است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

نوسان گیری ارزهای دیجیتال
برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال باید چه کار کنیم

 

آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال کافی نیست!

همانطور که در بالا گفتیم شناخت بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری ارز دیجیتال یا پیدا کردن بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری نمی توان به تنهایی کارآمد باشد. به عبارت ساده تر اگر بخواهیم بگوییم، این فاکتورها گام بعدی آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال محسوب می شود.

بخش مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید، مسئله شناخت ارز و بازار است. زمانی که ما از مفهوم شناخت استفاده می کنیم، عده ای تصور می کنند که دانستن تاریخچه طراحی و تولید یک ارز دیجیتال و یا داشتن اطلاعات عمومی از یک ارز یا بازار می تواند شناخت خوبی به آن ها بدهد. اما این تنها یک تصور است.

هیچ راهی جز صرف زمان برای به دست آوردن این شناخت وجود ندارد. یعنی شما نباید انتظار داشته باشید که در یک شب یا با خواندن چند صفحه اطلاعات از یک ارز دیجیتال نسبت به آن شناخت به دست بیاورید. این مسئله درست شبیه به شناخت انسان هاست.

شما زمانی می توانید کسی را به درستی بشناسید که چند سالی با او همراه بوده باشید و به نوعی شبانه روز در کنار او زندگی کرده باشید. هرچقدر این زمان با هم بودن بیشتر باشد شناخت شما از تمامی رفتار های او کامل و کامل تر می شود. این شناخت مسلما با خواندن یک شرح حال یا در یک جلسه گفت و گو به هیچ عنوان به دست نمی آید. اساس این مسئله نیز تنها در یک مفهوم خاص به نام ” تکرار” نهفته شده است.

بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری ارز دیجیتال
بهترین ارزها برای نوسان گیری – بهترین رمز ارز برای نوسان گیری

تکرار، عنصر اصلی در نوسان گیری

 

تکرار مهمترین عنصر در تحلیل تکنیکال یک ارز یا یک سهم محسوب می شود. در واقع تمام پایه و اساس تحلیل تکنیکال بر اساس تکرار چیده شده است.
به عبارت ساده تر تحلیل تکنیکال به دنبال این است که بر اساس پیدا کردن یک سری روندها و اتفاقات تکرارپذیر در یک سهم یا یک نمودار رفتار بعدی آن را حدس بزند. این تکرارها هر چقدر منطقی تر و بیشتر باشد همانقدر می توان به آن اتکا کرد و بر اساس آن دقیق تر رفتار بعدی سهم یا ارز را به دست آورد.

بنابراین کاملا مشخص است که در مسئله نوسان گیری و پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، مسئله تکرار بسیار مهم و پر اهمیت است. همین مفهوم ساده و البته بسیار مهم که بسیاری به آن توجه ندارند یک نکته بسیار مهم در دل خود دارد و آن این است که بر خلاف تصور سهم های پر نوسان که نمی توان در آن یک روند ثابت و مشخصی پیدا کرد و یا این که نوسانات آن غالبا بی اساس و پیچیده است اصلا برای نوسان گیری مناسب نیستند.

در واقع تفاوت اصلی بین یک نوسان گیر حرفه ای و کسی که در اولین قدم سرمایه گذاری خود می خواهد سراغ نوسان گیری برود دقیقا همین است. یک نوسان گیر حرفه ای سراغ ارزها و سهم هایی می رود که بتواند نوسان های آن را درک کند و تکراری می توان نوسانات پیدا کند. به عبارت ساده تر نوسان گیر حرفه ای به خوبی می داند که نوسان هر چقدر هم که کوتاه باشد باید محصولی از یک تکرار باشد، در غیر این صورت این نوسان تبدیل به بازی قمار و شانس می شود.

در حالی که یک سرمایه گذار و معامله گر تازه وارد با خیال این که یک سهم هر چقدر پر نوسان باشد همانقدر سودآوری بیشتری دارد در قدم اول تمام سرمایه خود را از دست می دهد.
بنابراین یادتان باشد آن چیزی که در نوسانگیری اهمیت بسیار بالایی دارد مسئله تکرار پذیر بودن نوسانات است. از این رو بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری آن هایی هستند که نوسانات آن ها منطقی و بر اساس یک تکرار اتفاق می افتد.(اگر میخواهید بدانید نوسانات بیت کوین به چه صورت است و درباره سود معامله در ارز دیجیتال بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه نمایید)

بهترین ارز برای نوسان گیری
بهترین اندیکاتور ارز دیجیتال

بهترین اندیکاتور برای نوسان گیری ارز دیجیتال وجود دارد؟ (بهترین اندیکاتور ارز دیجیتال)

 

اگر خودتان و سرمایه ای که در اختیار دارید را دوست دارید لطفا دیگر از این سوال ها نپرسید! این گونه پرسش ها تنها افراد سود جویی را خوش حال می کند که بر اساس نیاز شما اقدام به کلاهبرداری می کنند. یک عنوان ” بهترین ارز برای نوسان گیری روزانه ” یا” بهترین نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال ” که به نظر پاسخ سوال شما را در بردارد می تواند به سادگی سرمایه مادی و زمانی شما را از بین ببرد.

در حالی که شما می توانید زمانی که را که به جست و جوی سوال بی پاسخ خود می گردید، صرف شناخت ارز و پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری کنید. در واقع این خود شما هستید که باید بهترین ها را بر اساس استراتژی و توانایی خودتان به دست بیاورید. بنابراین ذهنتان را پاک کنید و دیگر سراغ مفاهیمی مانند بهترین ها در حوزه نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال و … نروید.

اما اگر تازه می خواهید سراغ نوسان گیری بروید، توصیه مهم دیگری نیز برای شما داریم. برای شروع نوسان گیری تایم فریم خودتان را کمتر از چند ساعت قرار ندهید. در واقع فکر نکنید که در قدم اول مانند یک نوسان گیر حرفه ای می توانید در چند دقیقه یا چند ثانیه به سود های خوبی برسید. این نوسان گیرها طی زمان به این قدرت و قابلیت رسیده اند. بنابراین بهترین ارز برای نوسان گیری برای شما ارزهای کم نوسان است که به شما این قدرت را می دهد که بتوانید در مدت چند ساعت بر اساس شناخت و تحلیل های خود دست به کار شوید.

رفته رفته که ارز دیجیتال مورد نظر خودتان را شناختید و با آن کنار آمدید می توانید کم کم تایم فریم خودتان را کوتاه تر کنید و تبدیل به یک تریدر حرفه ای شوید. اما مسلما برای این مرحله باید زمان قابل توجهی بگذرد و هیچ راه میانبری وجود ندارد.

نکته مهم آخر این است که سعی کنید روی یک یا دو ارز دیجیتال برای نوسان گیری تمرکز کنید. مادامی که در نوسان گیری حرفه ای نشده اید اصلا سراغ ارزهای کوچک تر نروید و برای شروع بهترین ارز می تواند همان بیت کوین باشد. با تمرکز روی یک ارز شناخت شما چند برابر افزایش پیدا می کند و عملا مدت زمان رسیدن به قدرت نوسان گیری در آن ارز را کوتاه تر می شود.

 

سوالات متداول

 

1- برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال باید چه کار کنیم؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم، شما برای این که بتوانید یک نوسان گیر خوب و ماهر شوید، ابتدا باید خودتان را بشناسید، سپس از بازار و ارز های مورد نظر شناخت خوبی به دست بیاورید. این ها مواردی است که به تجربه نیاز دارد. کار با اندیکاتورها و انواع ابزارهای دیگر برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال اتفاقی است که می توانید آن ها را سریع و ساده یاد بگیرید.

 

2- سود نوسان گیری چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالات نوسان گیری ارزهای دیجیتال این است که سود آن چقدر است؟ این موضوع بستگی به خود شما دارد. نوسان گیرهای حرفه ای معمولا سود خوبی از این نوسان ها به دست می آورند. این سود در بازار هایی مانند بازار ارزهای دیجیتال بیشتر هم می شود.

 

3- کدام اندیکاتور بیشتر در نوسان گیری ارزهای دیجیتال به کار می آید؟

چندان پاسخ روشنی نمی توان به این سوال داد، اما به طور کلی می توان گفت که میانگین متحرک می تواند یکی از اندیکاتورهایی باشد که معمولا مورد توجه نوسان گیرها قرار دارد.
در ادامه اگر میخواهید با پرایوسی کوین، وایت پیپر در حوزه ارزهای دیجیتال و معامله کم ‌ریسک ارزهای دیجیتال آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”33830″ name=”کلاه‌برداری بزرگ در صرافی ترکیه‌ای؛ کشور چین اما در پی تولید ارز دیجیتالی ملی”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتوسا
اتوسا
2 سال قبل

سایت نوسان گیری ارز دیجیتال چی هست؟

امیرمحمد افضلی
امیرمحمد افضلی
2 سال قبل

بهترین اندیکاتور برای فیوچرز میشه بفرمایید
ممنونم از مقاله تون خیلی خوب بود

معماری
معماری
2 سال قبل

نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال نداریم باید خدتون معامله گری کنید اصلش همینه اصلا…

سهیلا
سهیلا
2 سال قبل

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه داریم؟

یاسمن امینی
یاسمن امینی
2 سال قبل

بنظر من برای آموزش صفر تا صد نوسان گیری ارز دیجیتال باید خودمون تو دل بازار باشیم تا اونا رو یادبگیریم در غیر این صورت سخت میشه واسه آدم

فرزاد الماسی نیا
فرزاد الماسی نیا
1 سال قبل

اندیکاتور چیزی جز گمراهی سهامدار نیست و معامله گر خیلی دیر می تواند تصمیم بگیرد
اما کسی که پرایس اکشن بلد باشه می تونه به موقع تصمیم بگیره

mona
mona
1 سال قبل

در مورد آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال میشه راهنمایی بفرمایید چطور مقدور هستش؟

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

این سه روش علمی کجان

جواد
جواد
1 سال قبل

به نظر من موینگ اوریج رو برای تایم بالاتر روی چارتتون تنظیم کنید راحت روند کلی میاد دستتون

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.