نقطه‌ی حساس و سرنوشت‌ساز بیت کوین

نقطه‌ی حساس و سرنوشت‌ساز بیت کوین

طبق تحلیل‌های منتشرشده در این مدت، بیت کوین به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، در نقطه‌ای بسیار مهم در طول تاریخ خود قرار دارد. بر اساس یکی از این تحلیل‌ها که توسط تحلیل گران citigroup منتشرشده است، بیت کوین در نقطه‌ای حساس قرار دارد که می‌تواند آن را تبدیل به ارز جهانی برتر برای ترید کند و یا آن را به نابودی بکشاند. در این تحلیل بیت کوین درجایی ترسیم‌شده است که بیت کوین در آستانه‌ی تبدیل‌شدن به جریان اصلی موردپذیرش توسط مردم قرار دارد.

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

بیت کوین در مدت اخیر پتانسیل بسیار بزرگی از خود نشان داده است به‌طوری‌که شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور را به سمت خود جذب کرده است. تحلیل گران citi می‌گویند که سختی‌ها و چالش‌های مختلفی در مسیر بیت کوین وجود دارد اما زمانی که به فرصت‌های این رمز ارز نیز توجه کنیم، متوجه می‌شویم که حالا بیت کوین درزمانی حساس و سرنوشت‌ساز قرارگرفته و البته که پتانسیل و توانایی عبور از آن را هم دارد.

بیت کوین برای تمام بازار و دنیای رمز ارزها نیز اهمیت بالایی دارد و به‌نوعی سرنوشت همه‌ی این بازار در دستان بیت کوین است. زمانی که بیت کوین از خودش رشد نشان می‌دهد، میزان رشد و سوددهی دیگر ارزها نیز بالاتر می‌رود و همچنین میزان مقبولیت و رواج بیت کوین در سطح جوامع، تأثیر مستقیم بر رواج و اهمیت همه‌ی ارزهای دیجیتال دارد. همه‌ی این صحبت‌ها درزمانی مطرح‌شده‌اند که بیت کوین پس از رکوردشکنی تاریخی خود، در مرحله‌ی اصلاح قرارگرفته است و اکنون در محدوده‌ی 45000 دلار قرار دارد و نوسانی بین 45 تا 50 هزار دلار را تجربه می‌کند.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های بیت کوین، مقررات جهانی و مقررات مالی کشورهای مختلف است که سرمایه‌گذاران نمی‌توانند با خیالی راحت به سمت بیت کوین بروند. طبق اعلام موسسه تحقیقاتی Bridgewater مقررات می‌توانند به بیت کوین در برخی مشکلات مانند نقد شدن (Liquidity) بالا و پایین و نوسان زیاد آن‌ها کمک کند.

در این روزهای حساس باید منتظر ماند و دید که درنهایت بیت کوین چه زمانی از پس این چالش‌ها برمی‌آید و جان دیگری به بازار ارزهای دیجیتال خواهد داد. اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید و جدیدترین تازه‌های این حوزه را مطالعه کنید.

 

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.