نرخ بهره فدرال و سقوط بيت کوين

نرخ بهره فدرال و سقوط بیت کوین

روز گذشته فدرال رزرو آمريکا نرخ بهره فدرال را افزايش داد و همين بهانه اي بود تا بيت کوين از قيمت حدود 39 هزار دلار با 6 درصد سقوط به رقمي حدود 36 هزار دلاري برسد. همچنين با ريزش مهمترين ارز ديجيتال بازار، کليت بازار قرمز شد و بسياري از توکن ها و کوين هاي ديگر بازار روند نزولي در پيش گرفتند. بر اين اساس طي 24 ساعت گذشته ارزش بازار با ريزشي معادل 7.5 درصد به رقم 1.7 تريليون دلار رسيد.

 

[irp posts=”48533″ name=”بیت کوین به فرانک سوئیس رسید!”]

 

در مورد روند قيمتي بيت کوين چند نکته بسيار مهم وجود دارد که بايد به آن توجه کرد. اول اين که بيت کوين در تايم فريم يک ماهه در روند نزولي قرار دارد و بر اساس اين تايم فريم احتمال مي رود که اگر محدوده حمايتي 36 هزار دلار شکسته شود اين روند نزولي ادامه دار شود. اما اگر بخواهيم کمي تحليل خود را در تايم فريم هاي بزرگتر بررسي کنيم متوجه خواهيم شد که بيت کوين از روند نزولي چند ماهه خود خارج شده و اکنون در قفس قيمتي 36 هزار تا 40 هزار دلار گرفتار شده است.

 

[irp posts=”36020″ name=”بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود”]

 

از اين رو به احتمال زياد محدود 36 هزار دلار حمايت خوبي از خود نشان خواهد داد و اجازه نمي دهد اين قفس شکسته شود. اين در حالي است که براي بيت کوين و کليت بازار ارزهاي ديجيتال اميد شکست قفس از سمت مثبت – سقف 40 هزار دلاري – نيز وجود ندارد. بنابراين پيش بيني مي شود براي مدتي بيت کوين در اين رنج قيمتي قرار داشته باشد.

 

[irp posts=”31872″ name=”رشد تاریخی دوج کوین و بیت کوین، بررسی وضعیت این دو ارز”]

 

اما با توجه به تاثير نسبتا قابل توجه خبر افزايش نرخ بهره و سقوط 6 درصدي ارزش بيت کوين اين احتمال نيز وجود دارد حمايت 36 هزار دلاري نتواند کاري از پيش ببرد و اين قفس شکسته شود. در صورت شکسته شدن قفس رو به پايين انتظار شروع روند نزولي جديدي را خواهيم داشت. نظر شما چيست؟

 

منبع:
https://decrypt.co/99550/bitcoin-price-drops-market-rally-fades

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.