مک دونالد و ارزهای دیجیتال

اخبار میداس سرمایه-مک دونالد و ارزهای دیجیتال

برای یک سرمایه گذار و معامله گر ارزهای دیجیتال هیچ چیز حیرت انگیز تر از این نیست که شرکت بزرگی مانند مک دونالد دست روی ارزهای دیجیتال بگذارد و از آن استفاده کند.
مک دونالد روز 8 اکتبر به مناسبت افتتاح 31 سالگی شعبه مرکزی خود در چین 188 توکن NFT بین کارکنان و مشتریان خود پخش کرد. این توکن شامل تصاویر سه بعدی از این شعبه و تاریخچه ای گرافیکی آن می باشد.

 

[irp posts=”48215″ name=”بالاخره بایدن واکنش نشان داد!”]

 

مک دونالد به عنوان یکی از غول های غذایی آمریکایی عملا با این کار ورود خود به دنیای ارزهای دیجیتال آن هم در خاک کشور چین را اعلام کرد. این اقدام مک دونالد شبیه به اعلام جنگ اقتصادی آمریکا علیه چین است. به هر حال مک دونالد به عنوان صنعتی آمریکا در خاک چین دست روی چیزی گذاشته است که امروز دولت چین در حال سرکوب آن است.

 

[irp posts=”48167″ name=”پای گوگل هم به ارزهای دیجیتال باز شد!”]

 

این اتفاق می تواند اثرات مختلفی در اقتصاد و بازار داشته باشد. به طور کلی طی چند سال گذشته جنگ اقتصادی میان آمریکا و چین اوج گرفته است و به نظر نمی رسد این جنگ به این زودی ها تمام شود. این اتفاق به طور مستقیم در قیمت جفت ارز دلار و ین تاثیر می گذارد. اما اگر بخواهیم این مسئله را از نظر بازار ارزهای دیجیتال بیان کنیم، این بازار کاری به جنگ طرفین ندارد، تنها چیزی که برای بازار ارزهای دیجیتال اهمیت دارد این است که کاربری خود را گسترش دهد.

 

[irp posts=”48139″ name=”هدف قیمتی کاردانو: 2.83 دلار”]

 

حال که مک دونالد به عنوان یکی از معروف ترین صنایع غذایی در دنیا که در بیشتر کشورهای دنیا شعبه دارد، سراغ ارزهای دیجیتال می آید، عملا این بازار توجه بیشتری به خود جلب می کند و این عامل می تواند محرکی برای ورود سرمایه گذاران جدید به این بازار باشد. این دقیقا همان چیزی است که می تواند به بزرگ تر شدن و با ارزش تر شدن بازار کمک کند.

در ادامه میداس سرمایه مقاله را تهیه کرده با عنوان “صنعت رمز ارزها” و “الگوی سر و شانه در معامله” اگر در اینباره اطلاعاتی ندارید حتما به این مقاله مراجعه نمایید.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/mcdonald-s-china-to-give-away-188-nfts-on-31st-anniversary

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.