مورگان استنلی و بیت کوین ۶۰ هزار دلاری!

مورگان استنلی و بیت کوین ۶۰ هزار دلاری!

در چند وقت اخیر سرمایه‌گذاران بیت کوین توانستند تا قیمت این ارز دیجیتال را تا مرز ۶۰ هزار دلاری ببرند و با گزارش‌ها جدید مورگان استنلی این خبر برای همه قابل‌لمس‌تر شده که قیمت بیت کوین قطعاً رو به بهبود خواهد بود و رشد بیشتری خواهد داشت .

 

[irp posts=”34837″ name=”بیت کوین به اوج بازمی‌گردد؛ آلت کوین‌ها همچنان رشد می‌کنند”]

 

در ۱۷ مارچ سال اخیر، این کریپتو کارنسی پیشرفت به‌شدت چشم‌گیری داشته و طبق گفته‌های فدرال آمریکا تا سال ۲۰۲۲ شاهد بالا رفتن قیمت این ارز به‌صورت فوق‌العاده خوبی خواهیم بود، به‌طوری‌که می‌توان رشد اقتصادی را در این زمینه کاملاً به چشم دید.

طبق داده‌هایی که از سایت‌هایی مانند Cointelegraph Markets و Trading View بیت کوین در موقعیت بسیار بدی قرارگرفته بود، به‌طوری‌که قیمت آن زیر ۵۷ هزار دلار بی‌هیچ تغییری ثابت ماند تا زمانی که فدرال آمریکا توانست تا قیمت این ارز را به‌صورت چشم‌گیری افزایش بدهد، بعد از اقداماتی که در این زمینه انجام شد قیمت این ارز دیجیتال چیزی بالغ‌بر ۵۸۲۵۰ دلار شد.
رشد این اقتصاد جهانی از زمانی دوباره شروع شد که مورگان استنلی خبر از سرمایه‌گذارانی ثروتمند با سرمایه‌ای بیش‌ازحد تصور خبر داد که این خبر خوبی برای پیشرفت این اقتصاد بود.
از طرفی دیگر یکی از مجموعه‌های بزرگی که در این زمینه فعالیت چشم‌گیری داشته و بازاری به اسم stock-to-flow را راه‌اندازی کرده گفت که پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین از مرز ۱۰۰ هزار دلار هم رد خواهد شد، آن‌ها گفتند اگر این اقتصاد با همین روند پیش برود قطعاً قیمت آن راحت تا ۲۲۸ هزار دلار در سال‌های بعدی خواهد رسید.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

بعد از اتفاقاتی که روز چهارشنبه هفته‌ی پیش رقم خورد و با مکالماتی که فد چیر جروم پاول داشت مشاهده‌گر صعود قیمت بیت کوین با حجم بسیار زیادی بودیم.
در بازه‌ی چند روز اخیر، این ارز توانسته تا پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشد که طبق گزارش‌ها S&P 500، Dow و NASDAQ به ترتیب سودی بالغ‌بر ۰.۲۹٪، ۰.۵۸٪ و ۰.۴۰٪ داشته‌اند که این ارقام چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار بوده و مبنی بر گزارش‌ها فدرال در ۱۰ سال اخیر رشد این ارز دیجیتال تا ۱.۲۳٪ و ۱.۶۴۱٪ برای سرمایه‌گذاران داشته.

در چند وقت اخیر سرمایه‌گذاری در این زمینه برای همه بلااستثنا سود شدیدی داشته، یکی از ارگان‌هایی که در این زمینه با سرمایه گزاری خود بزرگ‌ترین برد را داشته Livepeer بوده که توانسته تا درآمدی با سود ۲۶۰٪ داشته که با تخمین تقریبی طبق گزارش‌ها چیزی حدود ۵.۵۳ تا ۲۰.۲۱ میلیون دلار درآمد داشته و موفقیت بزرگی در این کار کسب کرده است.
به نظر شما معایب استخراج بیت کوین چیست؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید حتما به این مقاله مراجعه نمایید.

 

[irp posts=”26216″ name=”بیت کوین چیست؟ 0 تا 100 دانستنی‌های مهم بیت کوین”]

 

منبع:https://cointelegraph.com/news/60k-bitcoin-price-back-in-sight-after-morgan-stanley-and-fed-announcements

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.