منچسترسیتی در متاورس توپ می زند

منچسترسیتی در متاورس توپ می زند

تیم فوتبال منچسترسیتی به عنوان یکی از معتبرترین باشگاه های فوتبال جهان در همکاری خود با شریک جدید خود سونی می خواهد باشگاه خانگی خود یعنی اتحاد را در متاورس شبیه سازی کند. این باشگاه فوتبال قصد دارد با شبیه سازی باشگاه خانگی خود محلی برای گردهمایی مجازی طرفداران خود ایجاد کند. بدین ترتیب احتمالا هواداران این باشگاه فوتبال می توانند از سراسر جهان بازی های خانگی این باشگاه را به صورت واقعیت افزوده در باشگاه مجازی متاورس تجربه کنند.

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

منچستر سیتی یکی از ثروتمندترین و معتبرترین باشگاه های جهان محسوب می شود که در لیگ برتر انگلستان به عنوان قوی ترین لیگ فوتبالی جهان بازی می کند. این باشگاه به تازگی با شرکت سونی وارد همکاری بلند مدت در حوزه دیجیتال شده است. به نظر می رسد اولین پروژه مشترک این دو در زمینه متاورس باشد. منچستر سیتی قصد دارد باشگاه خانگی خود را در متاورس شبیه سازی کند تا بر اساس آن امکان جذب طرفداران مجازی به این باشگاه فراهم شود.

 

[irp posts=”51140″ name=”ایلان ماسک: متاورس، یک تب تکنولوژی است!”]

با توجه به اعتبار این باشگاه و شرکت سونی عملا می توان گفت که متاورس توانسته نظرات مثبت خوبی به خود جلب کند. در صورتی که منچستر سیتی بتواند در این حوزه موفق شود عملا پیش بینی می شود که تعداد هوادار خوبی وارد متاورس خواهند شد. همین موضوع می تواند رفته رفته باعث جذب سایر باشگاه و لیگ های معتبر به حضور مجازی در متاورس شود.

 

[irp posts=”51125″ name=”متاورس، زمین بازی جدید چینی ها”]

حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازار ارزهای دیجیتال می تواند از محدوده حمایت خود بازگردد و روند مثبت جدیدی را شروع کند. در واقع همه چیز در این بازار آماده یک صعود خوب است. نظر شما چیست؟ آیا این چنین اخباری می تواند بازار را از وضعیت منفی و سکون نجات دهد؟

منبع:

https://cointelegraph.com/news/manchester-city-to-build-etihad-stadium-in-the-metaverse

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.