مردی که 14 میلیون ICX را، از طریق یک باگ به دست آورد

مردی که 14 میلیون ICX را، از طریق یک باگ به دست آورد

یک شخص علاقه مند به رمزارزها که توانست از طریق پیدا کردن باگی در شبکه ICON مقدار زیادی توکن بومی ICON به دست آورد، می تواند مسیر حقوقی را دنبال کرده و صاحب آن توکن ها شود. در روز دوشنبه 9 آگوست، William H. Orrick، قاضی منطقه ای ایالات متحده آمریکا، گفت که این پرونده، باعث ایجاد سوالات بسیار خاصی در رابطه با دارایی های دیجیتال شده است. وی افزود که شاکی Mark Shin، به این موضوع که تاسیسات ICON حساب دارایی های دیجیتالی وی را پس از اینکه این باگ را پیدا کرده، بسته است، اعتراض کرد.

 

[irp posts=”44253″ name=”مادر رمزارزها، SEC را در هم کوبید”]

 

بنابه Law360، این اعتراض کافی بود تا این پرونده ادامه یابد و قاضی Orrick نیز تلاش های ICON برای رد کردن این ادعاها را، انکار کرد. بنابه گزارشات دادگاه Filings، Shin پس از یک بروزرسانی نرم افزاری در آگوست 2020، یک باگ در کدهای شبکه ICON پیدا کرد. زمانی که او می خواست توکن های خود را منتقل کند، متوجه شد که 25000 توکن بومی جدید ICX نیز در کیف پول وی قرار دارد. او فکر کرد که تنها یک باگ تصویری در نرم افزار کیف پول پیش آمده و به فرآیند خود ادامه داد تا اینکه 25000 ICX دیگر نیز به کیف پول وی، افزوده شد.

 

[irp posts=”44189″ name=”قانون مالیاتی جدید آمریکا، به همه پرسی گذاشته خواهد شد”]

این باگ در کد این شبکه، به Shin اجازه داد تا مجموعاً 14 میلیون ICX به حساب خود بیفزاید که با توجه به نرخ کنونی، معادل 7.8 میلیون دلار می باشد. او بسیاری از آن توکن ها را به حساب Binance و Kraken خود انتقال داد. طبق دستور دادگاه، Shin تصدیق کرد که توسعه دهندگان و صاحبان این نرم افزار، با انتشار بروزرسانی جدید، قصد چنین عملکردی در سیستم شبکه را نداشته اند؛ اما وی همچنین ادعا کرد که او هم اکنون صاحب حقوقی آن توکن ها می باشد و دلیل آن هم به تصویب رسیدن آن تغییرات در کدها است.

 

[irp posts=”44169″ name=”اتریوم به سمت رکورد زدن می رود”]

 

او ادعا کرد که ICON با وی مخالفت کرده و از Binance و Kraken خواسته تا حساب های وی را ببندند و بیان کرده که Shin به شبکه های آن‌ها حمله کرده است. قاضی با ادعای شاکی مبنی بر حق نگه داشتن آن توکن ها موافقت کرده است. در ادامه این پرونده، برخی از کارشناسان رمزارزها بیان کرده اند که شرکت های رمزارزی، باید بیشتر در ساخت سیستم شبکه های خود دقت کنند.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/man-who-minted-14m-icx-tokens-due-to-a-bug-can-pursue-lawsuit-to-keep-them

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.