مراجع قانونی به دنبال صرافی‌های غیرقانونی؛ مغز متفکر یک سرویس رمزارزی بازداشت می‌شود

مراجع قانونی به دنبال صرافی‌های غیرقانونی؛ مغز متفکر یک سرویس رمزارزی بازداشت می‌شود

مراجع قانونی ایالات‌متحده آمریکا مغز متفکر یک سرویس صرافی غیرقانونی مولتی میلیون دلاری، به نام Bitcoin Fog را پس از بررسی 10 سال از داده‌های بلاک چین، بازداشت کردند. مراجع قانونی اخطاری نیز به سایر کاربران سرویس‌های غیرقانونی رمزارزها داده‌ و بیان کردند که هر کاری که امروز انجام دهید، باعث گیر افتادن شما در آینده می‌شود، زیرا در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، مجرمان بسیار زیادی بازداشت شدند. به مدت تقریباً یک دهه، Bitcoin Fog این اجازه را به کاربرانش داد تا بتوانند مشخصات واقعی و موقعیت دارایی‌هایشان را پنهان کنند.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

البته سازمان IRS این شخص روسی سوئیسی، به نام رومان استرلینگوو را که مدیر وب‌سایت بوده، به جرم پول‌شویی 1.2 میلیون بیت کوین به ارزش کلی 338 میلیون دلار بازداشت کرده است. استرلینگوو در روز 27 آوریل بازداشت شد، درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد که با دریافت 2 الی 2.5 درصد کمیسیون به ازای هر تراکنش، دارایی 8 میلیون دلاری داشته باشد، اما امروز حتی بیشتر نیز شده است. مراجع قانونی تخمین زده‌اند که حداقل 23 درصد بیت کوین جاری در این سرویس، به یک بازار سیاه مواد مخدر به نام Silk Road منتقل‌شده است.

مغز متفکر یک سرویس رمزارزی غیرقانونی بازداشت می‌شود.سرویس خدمات کامل رمز ارزی معروف و پیشروی Genesis Global Trading، نرخ مبادلات سه برابری را در ربع اول سال تجربه کرده است. این کمپانی بخشی از موفقیت خود را مدیون خزانه بیت کوینی خود به نام Genesis Treasury است. گزارش‌ها منتشرشده از ربع اول سال در 28 آوریل، مشخص کرد که این شرکت فرآیندی 31.5 میلیارد دلاری در بخش معاملات را داشته است که رشدی 287 درصدی از 8 میلیارد دلار در ربع چهارم سال 2020 به‌حساب می‌آید. این کمپانی در این رابطه نوشت: “بیشتر این رشد حاصل ترکیبی از ایجاد موقعیت مشتری‌های جدید در بیت کوین برای اولین بار، اضافه کردن مشتریان قبلی به موقعیتشان و انتخاب رویکردی فعال‌تر از طرف مشتریان در رابطه با سرمایه‌شان است.”

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

این شرکت افزود که بخشی از این رشد اعداد به دلیل اجرای Genesis Treasury بوده است، سرویسی که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند از طریق استراتژی‌های ذخیره‌ای سود خوبی از بیت کوین به دست آورند. این شرکت همچنین اعلام کرد که علاقه به Genesis Treasury باعث به وجود آمدن موج گسترده‌تری از علاقه به آن از طرف شرکت‌های بزرگی مانند تسلا و میکرو استراتژی که وارد بازار رمزارزها شده‌اند، شده است. جنسیس همچنین رشد بسیاری در وام‌دهی رمزارزها در ربع اول سال را نیز اعلام کرده است که باعث اضافه شدن 20 میلیارد دلار در دوره جدید شده است، درحالی‌که در ربع چهارم سال پیش تنها 7.6 میلیارد دلار بوده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

برای اینکه بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده چه تعداد بوده و از اصول اولیه آن و همچنین برای دریافت 1 بیت کوین رایگان و نرم افزار رسم خط روند میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/genesis-spot-volume-up-287-in-q1-corporate-treasury-service-takes-off

 

https://cointelegraph.com/news/alleged-366m-bitcoin-mixer-busted-after-analysis-of-10-years-of-blockchain-data

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.