مدیر عامل اوبر: ارزهای دیجیتال؟! چرا که نه!

مدیر عامل اوبر: ارزهای دیجیتال؟! چرا که نه!

دارا خسروشاهی، مدیرعامل یکی از محبوب ترین برنامه های جهان – اوبر – در یک مصاحبه تلویزیونی روز گذشته اعلام کرده است که این شرکت در آینده نزدیک از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای نقل و انتقال مالی استفاده خواهد کرد و به نوعی خدمات خود را بر اساس این مارکت ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

[irp posts=”51901″ name=”سامسونگ کیف پول ارز دیجیتال خود را رونمایی کرد”]

اوبر یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه تاکسی های آنلاین، سفارش غذا و از این دست خدمات در جهان محسوب می شود که روزانه پاسخگوی درصد بالایی از مشتریان است. خسروشاهی در مصاحبه روز گذشته خود عنوان کرد که بحث ورود به ارزهای دیجیتال تقریبا یکی از بحث های روتین و همیشگی داخلی این شرکت محسوب می شود. اما مسئله ای که وجود دارد این است که هزینه نقل و انتقال نسبتا بالا و اثرات زیست محیطی غیر قابل انکار این ارزها فعلا مانع از باز شدن مارکت این ارزها در اوبر شده است.

 

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

به بیان ساده تر اوبر منتظر است تا پلتفرم ها و شرایطی ایجاد شود که هزینه نقل و انتقال کمتر، سرعت بالاتر و البته اثرات زیست محیطی کمتری داشته باشد. بعد از آن احتمالا اوبر با اشتیاق بیشتری از ارزهای دیجیتال استفاده خواهد کرد. این که خسرو شاهی به دنبال استفاده از ارزهای دیجیتال برای ارائه خدمات خود است نشان می دهد که این بازار توانسته نظر بزرگترین شرکت ها و برنامه ها را به خود جلب کند. از این رو عملا می توان گفت که این بازار آینده خوبی خواهد داشت و با ایجاد چند تغییر بنیادی می تواند خودش را به راحتی تثبیت کند. حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیش می آید.

[irp posts=”51864″ name=”کره شمالی، سارق بزرگ ارزهای دیجیتال”]

 

منبع:
https://bitcoinist.com/uber-ceo-app-accept-bitcoin-at-some-point-future/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.