مجله تایم ایلان ماسک را انتخاب کرد!

مجله تایم ایلان ماسک را انتخاب کرد!

طی چند ساعت گذشته با انتشار صفحه روی جلد مجله تایم، مشخص شد که این مجله ایلان ماسک را به عنوان شخصیت سال 2021 انتخاب کرده است.
تایم مجله ای مطرح در دنیای فرهنگی و سیاسی محسوب می شود که سالانه شخصیت سال را بر اساس فاکتورهای مشخص معرفی می کند. طی سال های گذشته یکی از این مشخصه ها و فاکتور ها میزان تاثیرگذاری در افکار عمومی است. بنابراین کاملا منطقی به نظر می رسد که ایلان ماسک به عنوان شخصیت سال 2021 تایم انتخاب شود.

[irp posts=”50855″ name=”یونیسف توکن NFT خودش را راه اندازی می کند”]

ایلان ماسک طی یک سال گذشته بیش از هر چیزی به واسطه ارزهای دیجیتال به افکار عمومی معرفی شد. گرچه بیش از آن ایلان ماسک به عنوان صاحب اسپیس ایکس و تسلا شخصیت شناخته شده و مطرحی محسوب می شد اما هیچگاه مانند امروز تاثیر مستقیمی در افکار عمومی نداشت.

 

[irp posts=”50846″ name=”راس گربر: زمستان در راه است!”]

امروز ایلان ماسک با یک توییت یا یک حرف در فضای مجازی می تواند کل بازار ارزهای دیجیتال و در نهایت بازارهای سرمایه ای را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین کاملا طبیعی و منطقی است که تایم به جای این که بخواهد سراغ شخصیت های دیگری برود ایلان ماسک را به عنوان شخصیت سال 2021 معرفی کرده است.

[irp posts=”50814″ name=”اتریوم جای بیت کوین را می گیرد؟”]

 

اما سوال این است که آیا این تاثیر گذاری ادامه خواهد داشت؟ در واقع باید این گونه پرسید که این تاثیرگذاری تا کجا پیش خواهد رفت؟ به این سوال نمی توان چندان دقیق پاسخ داد. اما می توان گفت که تاثیرگذاری ایلان ماسک در بازار تنها از طریق اذهان عمومی نیست. او یک نهنگ بزرگ در بازار است. بنابراین فارغ از هر چیزی او می تواند با خرید و فروش خود در بازار تاثیر بگذارد. این نکته ای است که مجله تایم هم آن را فراموش نکرده است.

 

منبع:
https://decrypt.co/88134/elon-musk-is-time-magazine-person-year-2021

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.