متخصص حوزه مالی، جان دالبی، به NYDIG می‌پیوندد

متخصص حوزه مالی، جان دالبی، به NYDIG می‌پیوندد

John Dalby، با ترک جایگاهش به‌عنوان مدیر ارشد مالی Bridgwater Associates، در نظر دارد تا به‌عنوان مدیر ارشد مالی شرکت مالی و تکنولوژی بیت کوین محور NYDIG، مشغول به کار شود. مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار این شرکت، Robert Gutmann، در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت: ” تیم NYDIG و من برای خوش‌آمد گویی به جان، بسیار هیجان‌زده‌ایم.” وی افزود: “مهربانی، کنجکاوی و تواضع او که با تجارب بسیارش در سرویس‌های مالی ادغام‌شده است، او را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای NYDIG تبدیل کرده است.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

کار کردن بر روی بیت کوین، مسئله‌ای است که بسیاری از بهترین و باهوش‌ترین کارمندان به دنبال آن هستند و NYDIG، بی‌نظیرترین موقعیت را دارد تا به آن‌ها پلتفرم، منابع و فرهنگی را ارائه دهد تا بدرخشند. تمام این‌ها در راستای هدف ما مبنی بر ارائه امن بیت کوین به همه مردم است.”

شرکت Bridgwater Associates که در سال 1975 توسط سرمایه‌گذار بزرگ، Ray Dalio تا سیس شد، به‌عنوان یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری قدرتمند فعالیت می‌کند. NYDIG، یک کمپانی جوان متمرکز بر روی بیت کوین است که امسال سرتیتر بسیاری از خبرها شده بود. Dalby پیش‌ازاین نیز مقامات بالایی در شرکت‌های UBS و D.E. Shaw Renewable Investments، داشته است که باعث شده تا تجارب بسیار عظیمی را به دست آورد. وی در بیانیه‌ای گفت: “رشد NYDIG فوق‌العاده بوده است.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

هرروز صنعت‌های بیشتری ظرفیت بیت کوین را درک می‌کنند و مشتریان بیشتری در پی استفاده ایمن از آن هستند.” NYIG اولین شرکت حوزه رمزارزها نیست که از متخصصان حوزه مالی دیگر شرکت‌های معروف، دعوت می‌کند تا با آن‌ها همکاری کنند. بلکه در روزهای گذشته نیز اخبار بسیاری در زمینه پیوستن متخصصان و حتی خزانه‌داران سابق دولت‌ها به شرکت‌های رمزارزی، منتشرشده است. صنعت رمزارزها هرروز در حال رشد بوده و افراد مشهور زیادی حمایت خود را از این صنعت اعلام کرده‌اند.
اگر میخواهید با نحوه انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی و خرید کاردانو آشنا شوید و مراحل آن را پیش ببرید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”29311″ name=”اضافه شدن کاردانو به کوین بیس و رشد قیمت آن”]

 

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/bridgewater-associates-cfo-heads-to-bitcoin-focused-firm

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.